MuscleMeat

na zien v Bigger Stronger Faster, AAS willen gebruiken

Dan zat je dus niet op je genetische grens, lijkt mij. Correct me if I'm wrong, maar wanneer je stopt met kuren voor bijvoorbeeld een jaar, dan zal je testniveau lang en breed terug zijn op je natuurlijke niveau. Dat, in combinatie met je aanleg voor spiermassa, voeding en training zal bepalen wat voor massa je kunt blijven vasthouden.

Of je ècht je setpoint kunt verleggen, daar geloof ik niet zo in. Maargoed, het is sowieso moeilijk te meten allemaal, aangezien je niet kunt weten wat ècht je natuurlijke grens is. Vroeger dacht ik dat het voor mij praktisch onmogelijk was boven de 85kg uit te komen. Nu zit ik daar bijna 10kg boven en nog steeds stijgende.
Is het sowieso geen mooi snelle manier om je genetisch potentieel te behalen en dan simpelweg naturel onderhouden? Of werkt het zo niet?

Is het sowieso geen mooi snelle manier om je genetisch potentieel te behalen en dan simpelweg naturel onderhouden? Of werkt het zo niet?

En dan blijf je daarna altijd op hetzelfde gewicht hangen, kracht gaat nauwelijks meer omhoog. Lijkt me dat het plezier van trainen er ook vanaf gaat dan.

Vind Greg Valentino wel sympathieker en slimmer overkomen in deze docu dan ik had verwacht

Vind Greg Valentino wel sympathieker en slimmer overkomen in deze docu dan ik had verwacht

Het is een hele zelfbewuste kerel. Hij legt alles heel goed uit, maar niemand laat die man ooit netjes aan het woord(i.t.t. in deze docu). Mensen betalen hem om de freak te spelen en dat doet hij maar al te graag, zolang hij maar in het middelpunt staat. Gewoon je ziel verkopen is dat en daar heeft Greg totaal geen moeite mee. Als hij maar de rekeningen kan betalen.

Waarom zou je je genetisch potentieel willen behouden zonder aas als je aas gebruikt om je potentieel te behalen? Je kan net zo goed met aas verder gaan om dit te behouden wanneer je aas al gebruikt hebt om zover te komen :)

Ik zou me diep schamen als ik AAS zou gebruiken alwetend dat er naturals zijn die 2 maal zo sterk en huge zijn.

Shortcuts are for?

Ik zou me diep schamen als ik AAS zou gebruiken alwetend dat er naturals zijn die 2 maal zo sterk en huge zijn.

Shortcuts are for?

Haha idd, de dag moet nog komen dat ik een stoot versier door te zeggen: He chickie, ik kan 180 kg squaten, geil e?

Maar het knaagt dan wel aan diegenen. Jij hebt anabolen gebruikt en degenen wat natural trainen zijn dan sterk dan jij. Of het betekent dat men gewoon betere aanleg heeft of jij als gebruiker zijnde gewoon niet hard genoeg je best hebt gedaan. Heel veel mensen zeggen maar: "ik zit tegen mijn natuurlijke maximum aan". Wat eigenlijk totale bullshit is om maar een excuus te geven.

Moet je gewoon allemaal zelf weten. Gebruiker of niet, sterk of niet, het is het fysiek wat telt imo.

Heb niks tegen AAS. Maar waar ik wel iets tegen heb dat zijn mensen die het gebruiken zonder er een ruk van af te weten, juist beginnen trainen en ook nog geen klote verstand hebben van voeding, training etc..
Zo ken ik er velen. (ik neem dan een shake en dan een shake en .... )

Mensen die het gebruiken na x aantal tijd training etc, die hebben ervaring met alles, hebben research gedaan. Daar heb ik dan wel respect voor.

Zelf ben ik naturel (met die stats vrij logisch :p) en ik denk dat ik ook altijd naturel zal blijven. Gewoon omdat ik schrik heb van zo dingen :o De verleiding is er wel, maar de angst overwint (klinkt nogal dramatisch maar jullie begrijpen het wel hé :D) en mede doordat we nogal wat hart patiënten in de familie hebben :)

Heb niks tegen AAS. Maar waar ik wel iets tegen heb dat zijn mensen die het gebruiken zonder er een ruk van af te weten, juist beginnen trainen en ook nog geen klote verstand hebben van voeding, training etc..

Mensen die het gebruiken na x aantal tijd training etc, die hebben ervaring met alles, hebben research gedaan. Daar heb ik dan wel respect voor.

Zelf ben ik naturel (met die stats vrij logisch :p) en ik denk dat ik ook altijd naturel zal blijven. Gewoon omdat ik schrik heb van zo dingen :o De verleiding is er wel, maar de angst overwint (klinkt nogal dramatisch maar jullie begrijpen het wel hé :D) en mede doordat we nogal wat hart patiënten in de familie hebben :)

denk er hetzelfde over :)

Ja, dat zijn dan nog dikwijls degenen die komen zeggen dat je zelf ook wel aan de kuur moet zitten, omdat je groter bent dan hen en zij ook kuren.

Maar het knaagt dan wel aan diegenen. Jij hebt anabolen gebruikt en degenen wat natural trainen zijn dan sterk dan jij. Of het betekent dat men gewoon betere aanleg heeft of jij als gebruiker zijnde gewoon niet hard genoeg je best hebt gedaan. Heel veel mensen zeggen maar: "ik zit tegen mijn natuurlijke maximum aan". Wat eigenlijk totale bullshit is om maar een excuus te geven.

Nou aan mij heeft t nog nooit 1 seconde geknaagd hoor, de wereld is nou eenmaal oneerlijk.

Sides, geld, prikken, dat valt allemaal wel nog wel mee...

Ik ken zelf erg veel AAS gebruikers, ik heb er ook niets tegen dat die mensen gebruiken. De resultaten zijn dikwijls zeer indrukwekkend op korte termijn.

Grootste probleem wat ik zie is, eens je begint met AAS, stop je niet meer. Je verliest AAS-kilos stukken makkelijker als naturel kilo's. Een blessure, een nieuwe vriendin, even geen zin meer om te trainen... De weegschaal gaat dan erg snel naar beneden, zeker als zo een periode in de pct plaatsvindt... Ook het kiloverlies na een kuur doet velen snel teruggrijpen naar de spuit...

Na een of twee jaar kuren met ups en downs komen dan meestal de 'year on'-kuren en de HGH...

wtf mack10 ik dacht dat je juicede

daar was ik ook wel van overtuigd inderdaad :D kom hem regelmatig tegen in de AAS sectie alhoewel dat natuurlijk ook niet alles zegt :D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 15:21 ----------

Na een of twee jaar kuren met ups en downs komen dan meestal de 'year on'-kuren en de HGH...

Persoonlijk juice ik ook maar zou nooit de stap naar HGH of ander meuk maken, vind ik meer iets voor podiumgangers en die ambitie heb ik niet.

Ik gebruik zelf niet, zal mezelf ook nooit prikken in mijn bil. Ken wel iemand die alleen gebruikt wanneer de warme maanden eraan komen om dan lekker breed over straat te lopen in een strak shirt. Hij traint verder het hele jaar door (even hard) maar het verschil in fysiek is erg groot met de maanden wanneer hij niet gebruikt. Zeg maar van stevige bouwvakker naar bodybuilder.

Dan denk ik in mezelf, dat was je nooit gelukt zonder AAS. Hard trainen, goed eten en voldoende rust (discipline) is een natuurlijk een must als je aan bodybuilding doet maar de extra gains die je maakt door AAS te gebruiken valt niet te onderschatten.

Terug
Naar boven