MuscleMeat

na zien v Bigger Stronger Faster, AAS willen gebruiken

Het blijft me verbazen hoe mensen zich alleen zorgen maken over "kleinere" side effects zoals haaruitval en gyno, maar niemand zich iets lijkt aan te trekken van de gevolgen voor je vitale organen.

• Topic Starter Topic Starter

Ik snap het wel. Gyno lijkt me behoorlijk k*t, je ziet er niet uit, bye bye zelfvertrouwen en en operatie in het vooruitzicht. En een kale plek op je kop net zo.

Daar zou ik me idd ook meer zorgen om maken dan de gevolgen voor je zaadproductie, met een goede pct is die kans minimaal. En als je lever bedoelt bij orals, tja, ok, maar dat valt ook allemaal wel mee met goede support en pct.

Ik heb het ff over test-e en var dan nu.

ik zou nooit kuren
waarom als je toch nooit de O gaat draaien?
spelen met hormonen is gevaarlijk
Kijk mij eens gespierd wezen met aas

Natural is veel meer indrukwekkend

ik ga me vol spuiten zodra ik geen noobgains meer heb

kaal en gyno zijn wel erg grote sides imo, zal een keer kuren om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert, als ik teveel sides zal ondervonden hou ik het bij 1 kuur ;)

kaal en gyno zijn wel erg grote sides imo, zal een keer kuren om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert, als ik teveel sides zal ondervonden hou ik het bij 1 kuur ;)

Dit is precies wat ik bedoel. Het kan goed zijn dat je 10 jaar lang elk jaar 2 kuurtjes doet, en dat je geen DIRECTE gevolgen ondervindt die echt lastig zijn, maar dat je na 10 jaar wel hartproblemen krijgt, last van je lever, enz...

Geld? wtf boeit dat nou

Dit is precies wat ik bedoel. Het kan goed zijn dat je 10 jaar lang elk jaar 2 kuurtjes doet, en dat je geen DIRECTE gevolgen ondervindt die echt lastig zijn, maar dat je na 10 jaar wel hartproblemen krijgt, last van je lever, enz...
Denk dat het wel meevalt, 10 jaar en om de jaar 2 kuurtjes. Je moet het niet gekker maken met doseringen..

Zelf als je groter en droger en sterker kunt worden met aas dan naturel waarom niet? Heb helemaal geen ''cheat'' gevoel joh, dat zeggen de haters meestal, je cheat? Om voor jezelf een beter lichaam te kunnen 'kweken' cheaten is dan snap ik het niet meer hoor ???

Het blijft me verbazen hoe mensen zich alleen zorgen maken over "kleinere" side effects zoals haaruitval en gyno, maar niemand zich iets lijkt aan te trekken van de gevolgen voor je vitale organen.

Welke vitale organen, volgens mij kan alles vervangen worden ???

mensen gebruiken geen anabolen omdat ze p*ssy zijn. Er zijn geen andere redenen om het niet te gebruiken.

Probleem met AAS is sowieso dat boven je natuurlijke grens, je moet blijven gebruiken om je fysiek te behouden. Stop je met de AAS, vallen je testlevels terug naar je genetisch niveau, inclusief je spiermassa.

Je gaat 3 weken op vakantie en verliest de kostbare massa, dan moet je weer gaan kuren om die massa terug te krijgen, want natural gaat het niet meer lukken. Kun je dit verkroppen? Eenmaal AAS is altijd AAS.

Het mooie van natural is dat er constant nog progressie in zit, qua fysiek en kracht. Ok, het is niet de booming progressie als met AAS, maar mij geeft het voldoening genoeg, want ik doe het voor de sport en niet het uiterlijk vertoon. Liever constant een kleine vooruitgang, dan ineens flink, maar na de AAS een terugval die je daarna alleen weer kunt evenaren door weer te gaan kuren.

Dit plus de lichamelijke nadelen zijn voor mij reden genoeg om het niet te doen.

'boven je natuurlijke grens' Dit is zo'n uitspraak dat eigenlijk niet relevant is voor 90 % van de gebruikers. Tenzij je echt al serieus veel massa hebt. Iemand van 1, 80 meter kan 90-95 (@low bf) blijven staan zonder behulp van AAS. Als je de massa van een wedstrijdbodybuilder hebt, das iets anders, maar zo zijn er heel weinig :)

Ik kuurde om de 5 maanden, een aantal weekjes en ik kwam telkens massa en kracht bij en ik verloor praktisch niets omdat ik direct herstelde door korte cycles te gebruiken. Natuurlijk zit je dan wel met zwaardere middelen, maar dan nog. Ik ben nu gestopt met aas en ik zit nog altijd stevig in mijn vel, zonder iets te verliezen.

Geld kost het trouwens ook niet tenzij je naar primo gaat grijpen. Hou je het bij de basics (+ tren :p) dan komt het eigenlijk goedkoop uit als je kijkt hoeveel geld mensen aan supplementen geven.

Over de gezondheidsaspecten... jah das een een grijze zone en spreek ik me niet over uit.

Probleem met AAS is sowieso dat boven je natuurlijke grens, je moet blijven gebruiken om je fysiek te behouden. Stop je met de AAS, vallen je testlevels terug naar je genetisch niveau, inclusief je spiermassa.

Je gaat 3 weken op vakantie en verliest de kostbare massa, dan moet je weer gaan kuren om die massa terug te krijgen, want natural gaat het niet meer lukken. Kun je dit verkroppen? Eenmaal AAS is altijd AAS.

verlies je alle massa (verkregen met AAS) als je geen AAS meer gebruikt? kun je het niet onderhouden ofzo?

je verliest alleen massa van AAS als je eigen test levels nog niet herstelt zijn toch?
(mits je fatsoenlijk eet/traint)

Het mooie van natural is dat er constant nog progressie in zit, qua fysiek en kracht. Ok, het is niet de booming progressie als met AAS, maar mij geeft het voldoening genoeg, want ik doe het voor de sport en niet het uiterlijk vertoon. Liever constant een kleine vooruitgang, dan ineens flink, maar na de AAS een terugval die je daarna alleen weer kunt evenaren door weer te gaan kuren.

Dit plus de lichamelijke nadelen zijn voor mij reden genoeg om het niet te doen.

Dit is dus zulke achterhaalde shit he. Je kan dmv aas je lichamelijke setpoint veranderen. Ik ben off een kleine 10kg zwaarder als toen ik begon met kuren, en zat toen toch echt tegen mn genetisch max aan the hikken.

Dit is dus zulke achterhaalde shit he. Je kan dmv aas je lichamelijke setpoint veranderen. Ik ben off een kleine 10kg zwaarder als toen ik begon met kuren, en zat toen toch echt tegen mn genetisch max aan the hikken.

Hangt er dan vanaf of je werkelijk tegen die genetische max aanzat of niet. Tegenwoordig heb je mensen die 3-5 jaar trainen en al zeggen dat ze aan hun naturale max zitten en natural niets meer kunnen bijkomen.

Dan zat je dus niet op je genetische grens, lijkt mij. Correct me if I'm wrong, maar wanneer je stopt met kuren voor bijvoorbeeld een jaar, dan zal je testniveau lang en breed terug zijn op je natuurlijke niveau. Dat, in combinatie met je aanleg voor spiermassa, voeding en training zal bepalen wat voor massa je kunt blijven vasthouden.

Of je ècht je setpoint kunt verleggen, daar geloof ik niet zo in. Maargoed, het is sowieso moeilijk te meten allemaal, aangezien je niet kunt weten wat ècht je natuurlijke grens is. Vroeger dacht ik dat het voor mij praktisch onmogelijk was boven de 85kg uit te komen. Nu zit ik daar bijna 10kg boven en nog steeds stijgende.

Terug
Naar boven