critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het blijft me verbazen hoe mensen zich alleen zorgen maken over "kleinere" side effects zoals haaruitval en gyno, maar niemand zich iets lijkt aan te trekken van de gevolgen voor je vitale organen.
het blijft me verbazen hoe mensen zich alleen zorgen maken over "kleinere" side effects zoals haaruitval en gyno, maar niemand zich iets lijkt aan te trekken van de gevolgen voor je vitale organen.
kaal en gyno zijn wel erg grote sides imo, zal een keer kuren om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert, als ik teveel sides zal ondervonden hou ik het bij 1 kuur![]()
Denk dat het wel meevalt, 10 jaar en om de jaar 2 kuurtjes. Je moet het niet gekker maken met doseringen..Dit is precies wat ik bedoel. Het kan goed zijn dat je 10 jaar lang elk jaar 2 kuurtjes doet, en dat je geen DIRECTE gevolgen ondervindt die echt lastig zijn, maar dat je na 10 jaar wel hartproblemen krijgt, last van je lever, enz...

Het blijft me verbazen hoe mensen zich alleen zorgen maken over "kleinere" side effects zoals haaruitval en gyno, maar niemand zich iets lijkt aan te trekken van de gevolgen voor je vitale organen.

) dan komt het eigenlijk goedkoop uit als je kijkt hoeveel geld mensen aan supplementen geven. Probleem met AAS is sowieso dat boven je natuurlijke grens, je moet blijven gebruiken om je fysiek te behouden. Stop je met de AAS, vallen je testlevels terug naar je genetisch niveau, inclusief je spiermassa.
Je gaat 3 weken op vakantie en verliest de kostbare massa, dan moet je weer gaan kuren om die massa terug te krijgen, want natural gaat het niet meer lukken. Kun je dit verkroppen? Eenmaal AAS is altijd AAS.
Probleem met AAS is sowieso dat boven je natuurlijke grens, je moet blijven gebruiken om je fysiek te behouden. Stop je met de AAS, vallen je testlevels terug naar je genetisch niveau, inclusief je spiermassa.
Je gaat 3 weken op vakantie en verliest de kostbare massa, dan moet je weer gaan kuren om die massa terug te krijgen, want natural gaat het niet meer lukken. Kun je dit verkroppen? Eenmaal AAS is altijd AAS.
Het mooie van natural is dat er constant nog progressie in zit, qua fysiek en kracht. Ok, het is niet de booming progressie als met AAS, maar mij geeft het voldoening genoeg, want ik doe het voor de sport en niet het uiterlijk vertoon. Liever constant een kleine vooruitgang, dan ineens flink, maar na de AAS een terugval die je daarna alleen weer kunt evenaren door weer te gaan kuren.
Dit plus de lichamelijke nadelen zijn voor mij reden genoeg om het niet te doen.
ik zou nooit kuren
waarom als je toch nooit de O gaat draaien?
spelen met hormonen is gevaarlijk
Kijk mij eens gespierd wezen met aas
Natural is veel meer indrukwekkend
Dit is dus zulke achterhaalde shit he. Je kan dmv aas je lichamelijke setpoint veranderen. Ik ben off een kleine 10kg zwaarder als toen ik begon met kuren, en zat toen toch echt tegen mn genetisch max aan the hikken.
Dit is dus zulke achterhaalde shit he. Je kan dmv aas je lichamelijke setpoint veranderen. Ik ben off een kleine 10kg zwaarder als toen ik begon met kuren, en zat toen toch echt tegen mn genetisch max aan the hikken.