Helerareman
Novice
- Waardering
- 0
Hoi, Ik ben 16 jaar en train nu ongeveer 4 a 5 maanden in de sportschool, in de vakantie helaas weinig aan sport gedaan en ben dus nu pas weer een maandje bezig, maar pak het weer redelijk op....
Ik ben 1.79/1.80 meter lang, en weeg 70 kilo, en ik heb een beetje een buikje
maar lang geen overgewicht ofzo 
ik vroeg me af of ik het zoals ik het nu doe wel goed doe...
Ik heb op school ongeveer 4 uur per week sport (extra vak) en doe daar wel altijd mijn best...
Ik train 3 a 4x per week (vakar kan echt niet ivm werk (kok) en examenjaar 5 havo) en daarbij doe ik ongeveer aan 30 minuten cardio (waarbij ik ongeveer 2 a 300 calorieën verbrand) , en 30 a 40 minuten aan krachttraining (ik spreid wel mijn oefeningen). ik doe dit wel echt serieus en sla nooit over !
Mijn doel ik een 6pac voor de kerstvakantie, ik hoef niet helemaal droog maar wil wel een stuk gespierder
Ik train bij sportschool Fit4U in gorinchem
Per dag eet ik:
2 stuks fruit (kiwi, banaan, peer)
4 boterhammen + beleg (30+ kaas, hagelslag, rosbief)
ik drink alleen nog maar water
1 eierkoek
normale avond maaltijd
kleine snack
bij elkaar zo'n 2,300 calorieën
Dus mijn vraag aan de wat meer getrainde mensen hier, doe ik het zo goed? of hebben jullie nog tips?
Alvast bedankt!!

Ik ben 1.79/1.80 meter lang, en weeg 70 kilo, en ik heb een beetje een buikje
maar lang geen overgewicht ofzo 
ik vroeg me af of ik het zoals ik het nu doe wel goed doe...

Ik heb op school ongeveer 4 uur per week sport (extra vak) en doe daar wel altijd mijn best...
Ik train 3 a 4x per week (vakar kan echt niet ivm werk (kok) en examenjaar 5 havo) en daarbij doe ik ongeveer aan 30 minuten cardio (waarbij ik ongeveer 2 a 300 calorieën verbrand) , en 30 a 40 minuten aan krachttraining (ik spreid wel mijn oefeningen). ik doe dit wel echt serieus en sla nooit over !
Mijn doel ik een 6pac voor de kerstvakantie, ik hoef niet helemaal droog maar wil wel een stuk gespierder

Ik train bij sportschool Fit4U in gorinchem
Per dag eet ik:
2 stuks fruit (kiwi, banaan, peer)
4 boterhammen + beleg (30+ kaas, hagelslag, rosbief)
ik drink alleen nog maar water
1 eierkoek
normale avond maaltijd
kleine snack
bij elkaar zo'n 2,300 calorieën
Dus mijn vraag aan de wat meer getrainde mensen hier, doe ik het zo goed? of hebben jullie nog tips?
Alvast bedankt!!