- Waardering
- 12.355
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Hij staat onder behandeling van een fysio en heeft een lang en complex medisch verleden qua rug.
Ik denk dat het verstandig is dat als je niet precies weet wat er aan de hand is met zijn rug dat we geen adviezen gaan verstrekken omtrent zijn beweging.
Mocht het je vakgebied zijn, oké, dan kan het misschien. Maar als je geen kennis hebt over dat soort blessures is adviezen verstrekken over beweging, in mijn ogen, onverantwoord.
Ik heb weinig verstand van complexe blessures in de rug dus ik ga er vanuit dat je daar prima uit gaat komen met je fysio, die daarvoor opgeleid is.
Qua eten is het inderdaad vrij simpel:
- Kom je aan? Eet je boven je energiebehoefte.
- Val je af? Eet je onder je energiebehoefte.
Eigenlijk is het niet veel meer dan dat.
Ik denk dat het verstandig is dat als je niet precies weet wat er aan de hand is met zijn rug dat we geen adviezen gaan verstrekken omtrent zijn beweging.
Mocht het je vakgebied zijn, oké, dan kan het misschien. Maar als je geen kennis hebt over dat soort blessures is adviezen verstrekken over beweging, in mijn ogen, onverantwoord.
Ik heb weinig verstand van complexe blessures in de rug dus ik ga er vanuit dat je daar prima uit gaat komen met je fysio, die daarvoor opgeleid is.
Qua eten is het inderdaad vrij simpel:
- Kom je aan? Eet je boven je energiebehoefte.
- Val je af? Eet je onder je energiebehoefte.
Eigenlijk is het niet veel meer dan dat.