Fitness Seller

Dommel

wouter86

Cool Novice
Waardering
1
Zijn er eigenlijk mensen in Vlaanderen die al downloaden met Dommel?
Hoor er alleen maar positieve dingen over en ben ook serieus aan het overwegen om over te stappen van Telenet naar Dommel. Voor de prijs kan je het zeker niet laten.

ik download met semafoor :D

Ik vind balthazar beter.

die blonde chick met dikke t**ten, die brengt mij m'n cd's

Mevrouw Beatrix werkt prima voor mij :thumbup:

Ik zou enkel en alleen overschakelen moest je echt veel downloaden en constant over je limiet zitten.
Dommel is en blijft de beste leech/downloadprovider van België maar qua stabiliteit en snelheid is het niets vergeleken met Telenet.
Ik ben ook overgeschakeld van Telenet naar Dommel en download nu ongelimiteerd maar zit wel op een k*tprofiel van 4,6MB :p
Hoe dan ook een gratis ongelimiteerde nieuwsgroep met een retentie van een jaar maakt veel goed.

He daar heb je Semafoor... en z'n vriendje Dommel
Samen gaan ze het leven door en maken heel wat rommel.

Dommel heeft een hart van goud.

Toen ik de titel las was ik van plan om een hardstikke leuke grap te maken, maar jullie waren me allemaal voor :(

Legendarisch..

en die stem van Dommel kom je zoveel tegen:

"hee, das de stem van Dommel"

wie is het eigelijk ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou enkel en alleen overschakelen moest je echt veel downloaden en constant over je limiet zitten.
Dommel is en blijft de beste leech/downloadprovider van België maar qua stabiliteit en snelheid is het niets vergeleken met Telenet.
Ik ben ook overgeschakeld van Telenet naar Dommel en download nu ongelimiteerd maar zit wel op een k*tprofiel van 4,6MB :p
Hoe dan ook een gratis ongelimiteerde nieuwsgroep met een retentie van een jaar maakt veel goed.

Ik zit toch wel héél vaak op mijn limiet ja. Ik download veel liever een film in HD of een blue-ray rip, en dat is met telenet zo goed als onmogelijk.
Nadeel is wel dat ik hier thuis met een draadloos netwerk zit, waar nog minstens één desktop en heel vaak nog een andere laptop op wordt aangesloten. Dan is die snelheid natuurlijk al helemaal te verwaarlozen.
4,6 is echt niets :D

Wanneer je veel HD materiaal binnentrekt schakel je idd best over. Toch vind ik de nieuwe limieten van die Shakes best nog wel meevallen.
200GB tijdens nachtsurfen aan 25Mb/s is niet nix.
Natuurlijk kan je met Dommel aan 4,6Mb nog steeds 1,2TB/maand downloaden als je 24/7 download, maar de vraag is of dit nodig is natuurlijk :cool:

Laatst bewerkt:
Wanneer je veel HD materiaal binnentrekt schakel je idd best over. Toch vind ik de nieuwe limieten van die Shakes best nog wel meevallen.
200Gb tijdens nachtsurfen aan 25MB/s is niet nix.
Natuurlijk kan je met Dommel aan 4,6MB nog steeds 1,2Tb/maand downloaden als je 24/7 download, maar de vraag is of dit nodig is natuurlijk :cool:

Waar heb jij het nou weer over? Je ziet toch dat hjet topic over Dommel en Semafoor gaat?

Terug
Naar boven