AndroidHealthClinic

Donald Rumsfeld stapt op

Maar nog steeds geen bewijzen!

jij bent echt een aanfluiting gast, ik geef niet snel neg karma maar jiij verdiende het gewoon.

Ik moet zo om je lachen, dat je maar blijft draaien en blijft ontkennen en je kan nog zoveel artikelen posten over deze onderwerpen, het feit dat jij bomaanslagen probeert te nuanceren. Het is is godslasterlijk :mad:

jij bent echt een aanfluiting gast, ik geef niet snel neg karma maar jiij verdiende het gewoon.

Ik moet zo om je lachen, dat je maar blijft draaien en blijft ontkennen en je kan nog zoveel artikelen posten over deze onderwerpen, het feit dat jij bomaanslagen probeert te nuanceren. Het is is godslasterlijk :mad:

Ja, en nog steeds geen bewijzen.
Ik mag nog 1000 keer zeggen dat het verdrag van geneve een onderscheid maakt tussen een bomaanslag tegen militairen die je land bezetten ( verzetsdaad die is toegestaan), en een bomsaanslag op onschuldige burgers (is een terroristische daad dus verboden) doet er niet toe he.
Je blijft maar zaken en woorden verdraaien en domme conclusies trekken. We zullen een nieuw onderdeel op DBB moeten invoeren: forum voor mensen met problemen begrijpend lezen.

Achja, Rumsfeld had me af een toe een paar opmerkingen, ik zal hem niet missen, nu de rest nog.

Terroristen die zelfmoordaanslagen zijn vanuit de ene kant niet laf, ooit eens aan zelfmoord gedacht of een poging gewaagd? Aan de andere kant is het laf om onschuldige mensen te doden met hun acties. Maarja die gasten zijn dermate gebrainwashed dat ze waarschijnlijk niet beter weten :( .

Ja, en nog steeds geen bewijzen.
Ik mag nog 1000 keer zeggen dat het verdrag van geneve een onderscheid maakt tussen een bomaanslag tegen militairen die je land bezetten ( verzetsdaad die is toegestaan), en een bomsaanslag op onschuldige burgers (is een terroristische daad dus verboden) doet er niet toe he.
Je blijft maar zaken en woorden verdraaien en domme conclusies trekken. We zullen een nieuw onderdeel op DBB moeten invoeren: forum voor mensen met problemen begrijpend lezen.
Volgende keer post je gewoon: "www.begrijpend-lezen.nl kthxbye!"
Meer woorden moet je er niet aan vuil maken.

verschrikkelijk hoe men de amerikaanse burger overtuigde om mee te doen aan de oorlog in Irak (toen irak koeweit binnenviel)

YouTube - George Bush Sr. Lies to get America into Gulf War 1

en het imperialisme van de USA:
YouTube - Proof of NWO from George Bush SR
Eerste filmpje was hier ooit al eens gepost, blijft triest om te zien. :(

Terug
Naar boven