XXL Nutrition

Nieuws Donderdag belangrijk nieuws van NASA aangaande de zoektocht naar buitenaards leven

Volgens goed ingevoerde bronnen gaat de persconferentie echter niet over een vondst op een andere planeet, maar over een ontdekking op aarde die van invloed is op de huidige theorieën over buitenaards leven.

Aldus bericht bij nu.

ik ben buitenaards :trollface:

Laatst bewerkt:
Wikileaks heeft de geheime opname van buitenaards leven in handen gekregen en gaat het publiceren. Meer info volgt.

Edit: Hier is het buitenaardse leven goed te zien. Let vooral op hoe goed het onze verschijning en taal weet na te bootsen!

Laatst bewerkt:
Die persconferentie is pas donderdag, de gasten moeten van ver komen :P

• Topic Starter Topic Starter
Krijg er wel weer zo'n 'kluis van Al Capone' of 'de deur in de pyramide' gevoel bij. Meestal vallen die onthullingen tegen, heb ze Geraldo Rivera al gestrikt om een uitzending te brengen met 700 reclamespotjes en 4 minuten netto uitzending?

ik betwijfel heel sterk dat ze buitenaards leven gevonden hebben ofzo haha

:rolleyes:

Volgens goed ingevoerde bronnen gaat de persconferentie echter niet over een vondst op een andere planeet, maar over een ontdekking op aarde die van invloed is op de huidige theorieën over buitenaards leven.

Aldus bericht bij nu.

Als ik het NASA-bericht mag geloven is het vooral bewijs dat van invloed is op de zoektocht naar buitenaards leven. Dus geen direct bewijs dat er leven is gevonden. Blijft wel interessant welk bewijs ze dan hebben.

uiteindeliujk heb ik toch nog gelijk, ik zei het toch, ik had al lang contact al sinds de zomer 2008

"die van belang is voor de zoektocht naar buitenaards leven. "
duidelijk dat er geen buitenaards leven gevonden is lijkt me zo:)

WASHINGTON -- NASA will hold a news conference at 2 p.m. EST on Thursday, Dec. 2, to discuss an astrobiology finding that will impact the search for evidence of extraterrestrial life. Astrobiology is the study of the origin, evolution, distribution and future of life in the universe

Direct van de bron zodat er geen onduidelijkheid kan bestaan over wat de NASA gaat bespreken bij de persconferentie. Maar tegelijkertijd is het vinden van bouwstenen voor leven op een andere planeet of maan al belangrijk genoeg.

Ik hoop op iets als sporen van ondertussen uitgestorven leven in stukken rots. Of misschien zelfs gevonden extremofielen. Ben ook zeer benieuwd over welke planeet of maan het dan gaat.

Het eerste zou al shocking news zijn, omdat dit aantoont dat leven waarschijnlijk in overvloed voorkomt in het heelal, het tweede zou dit nog versterken en wellicht een nog grotere impact hebben.

Maar net als Eric ben ik sceptisch, kan net zo goed veel minder indrukwekkend zijn en bijv. alleen gaan over het vinden van betere omstandigheden voor het ontstaan van leven, of een exoplaneet met aardse afmetingen (alhoewel dat ook altijd belangrijke vondsten zijn).

het zou overigens ook handig zijn om voor donderdag (hoewel ik betwijfel dat de "vondst" zo groot gaat zijn:P) even een verklaring te vragen van alle huidige religies, wat hun kijk op buitenaards leven is, zodat ze naderhand niet kunnen zeggen "ja, wisten we al, dat had onze godsdienst al voorspeld":)

het zou overigens ook handig zijn om voor donderdag (hoewel ik betwijfel dat de "vondst" zo groot gaat zijn:P) even een verklaring te vragen van alle huidige religies, wat hun kijk op buitenaards leven is, zodat ze naderhand niet kunnen zeggen "ja, wisten we al, dat had onze godsdienst al voorspeld":)

Ik had laatst dus zo iets moois gebeurd. Het schijnt dus dat het vaticaan daar wel al mee bezig is geweest. Wat gaan ze nou doen bij ontdekking van buitenaards (intelligent) leven: Eerst gaan ze onderzoeken of ze ook belast zijn met de erfzonde. Zo nee, dan zijn ze nog dichter bij god, zo ja: Bekeren.

:roflol:

inderdaad gaat nooit gebeuren, daar ben ik 100% zeker van.

eerst zien angelanus, ik heb er alleszins vertrouwen in ;)

en de amerikanen durven ook weleens te liegen he..

Terug
Naar boven