- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****,ik dacht dat we tot 2012 hadden.Wikileaks heeft de geheime opname van buitenaards leven in handen gekregen en gaat het publiceren. Meer info volgt.
Edit: Hier is het buitenaardse leven goed te zien. Let vooral op hoe goed het onze verschijning en taal weet na te bootsen!
Volgens goed ingevoerde bronnen gaat de persconferentie echter niet over een vondst op een andere planeet, maar over een ontdekking op aarde die van invloed is op de huidige theorieën over buitenaards leven.
Aldus bericht bij nu.
ik betwijfel heel sterk dat ze buitenaards leven gevonden hebben ofzo haha
![]()
"die van belang is voor de zoektocht naar buitenaards leven. "Zal waarschijnlijk wel weer een anticlimax worden maar mocht er buitenaards leven gevonden zijn, hoe klein ook, dan is dat 1 van de grootste vondsten ooit.

"die van belang is voor de zoektocht naar buitenaards leven. "
duidelijk dat er geen buitenaards leven gevonden is lijkt me zo![]()
WASHINGTON -- NASA will hold a news conference at 2 p.m. EST on Thursday, Dec. 2, to discuss an astrobiology finding that will impact the search for evidence of extraterrestrial life. Astrobiology is the study of the origin, evolution, distribution and future of life in the universe
)
) even een verklaring te vragen van alle huidige religies, wat hun kijk op buitenaards leven is, zodat ze naderhand niet kunnen zeggen "ja, wisten we al, dat had onze godsdienst al voorspeld"
het zou overigens ook handig zijn om voor donderdag (hoewel ik betwijfel dat de "vondst" zo groot gaat zijn) even een verklaring te vragen van alle huidige religies, wat hun kijk op buitenaards leven is, zodat ze naderhand niet kunnen zeggen "ja, wisten we al, dat had onze godsdienst al voorspeld"
![]()

het zou overigens ook handig zijn om voor donderdag (hoewel ik betwijfel dat de "vondst" zo groot gaat zijn) even een verklaring te vragen van alle huidige religies, wat hun kijk op buitenaards leven is, zodat ze naderhand niet kunnen zeggen "ja, wisten we al, dat had onze godsdienst al voorspeld"
![]()

inderdaad gaat nooit gebeuren, daar ben ik 100% zeker van.
inderdaad gaat nooit gebeuren, daar ben ik 100% zeker van.
Op basis van zijn enorme kennis van het universum en astrobiology.