insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad gaat nooit gebeuren, daar ben ik 100% zeker van.
Waarom heb ik slechts de beschikking tot 290 van die 'cables', ze zouden toch iedere dag een kleine 2500 releasen? Doe ik iets verkeerd of?
en een homo in je bed ****er
ik betwijfel heel sterk dat ze buitenaards leven gevonden hebben ofzo haha
![]()
Is niet zo verwonderlijk als je kijkt naar sommige posts van Kaas is Groen.Hm na de nieuwsberichten nog eens doorgenomen te hebben... het zou kunnen gaan over het leven op aarde zelf, en dat er twee ipv één vorm(en) waren bij het begin. Dat op zich zou dan weer kunnen betekenen dat niet alle leven op aarde ook hier ontstaan is, maar bijv. via meteorieten hier terecht is gekomen. Zelfs de mens zelf kan dan een alien zijn...
Heb ik je tere marokkaanse kinderzieltje gekwetst?
ze hebben allang contact met buitenaardse wezens dat kan niet anders alleen vertellen ze het niet tegen de bevolking.
sinds het jaar 1900 hebben we wel een hele grote technologische groei spurt gehad en ik denk dat het te danken is aan onze buitenaardse vriendjes. mijn theorie dan
ze hebben allang contact met buitenaardse wezens dat kan niet anders alleen vertellen ze het niet tegen de bevolking.
sinds het jaar 1900 hebben we wel een hele grote technologische groei spurt gehad en ik denk dat het te danken is aan onze buitenaardse vriendjes. mijn theorie dan