AndroidHealthClinic

Nieuws Donderdag belangrijk nieuws van NASA aangaande de zoektocht naar buitenaards leven

M'n hypothalamus is het wikileaks nieuws van gisteren inmiddels alweer ruimschoots vergeten. Ik investeer steeds meer in masturberen, slapen, eten en schijten. Aardse beleggingen en obligaties doen het steeds beter.

Waarom heb ik slechts de beschikking tot 290 van die 'cables', ze zouden toch iedere dag een kleine 2500 releasen? Doe ik iets verkeerd of?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom heb ik slechts de beschikking tot 290 van die 'cables', ze zouden toch iedere dag een kleine 2500 releasen? Doe ik iets verkeerd of?

Bel Kluivert of Davids, die weten alles over kabels.

Volgens mij staat niet alles online op dit moment omdat de site nogal brak is. Vandaag zijn er al een stuk minder 'cables' vrijgegeven dan gisteren.

Strengen. ;)

Nou nou hij maakte maar een geintje hoor.

.............

Laatst bewerkt:
haha, waarschijnlijk hebben ze een of andere micromolecule gevonden die in andere omstandigheden had kunnen uitgroeien tot leven.
Nieuws waar de gemiddelde ruimtewetenschapper zich op aftrekt

Hm na de nieuwsberichten nog eens doorgenomen te hebben... het zou kunnen gaan over het leven op aarde zelf, en dat er twee ipv één vorm(en) waren bij het begin. Dat op zich zou dan weer kunnen betekenen dat niet alle leven op aarde ook hier ontstaan is, maar bijv. via meteorieten hier terecht is gekomen. Zelfs de mens zelf kan dan een alien zijn...

Hm na de nieuwsberichten nog eens doorgenomen te hebben... het zou kunnen gaan over het leven op aarde zelf, en dat er twee ipv één vorm(en) waren bij het begin. Dat op zich zou dan weer kunnen betekenen dat niet alle leven op aarde ook hier ontstaan is, maar bijv. via meteorieten hier terecht is gekomen. Zelfs de mens zelf kan dan een alien zijn...
Is niet zo verwonderlijk als je kijkt naar sommige posts van Kaas is Groen.

water op mars

WaterOnMars2_gcc_big.jpg

Ahahahahaha, echt TE geniaal! +1

ze hebben allang contact met buitenaardse wezens dat kan niet anders alleen vertellen ze het niet tegen de bevolking.

sinds het jaar 1900 hebben we wel een hele grote technologische groei spurt gehad en ik denk dat het te danken is aan onze buitenaardse vriendjes. mijn theorie dan

ze hebben allang contact met buitenaardse wezens dat kan niet anders alleen vertellen ze het niet tegen de bevolking.

sinds het jaar 1900 hebben we wel een hele grote technologische groei spurt gehad en ik denk dat het te danken is aan onze buitenaardse vriendjes. mijn theorie dan

bedankt voor je inzicht en nuttige bijdrage aan dit topic!

Hahaha, serieus?

Terug
Naar boven