AndroidHealthClinic

donderdag op talpa gregg valentino

roberto24

Freaky Bodybuilder
Waardering
8
hallo iedereen,

leuk..:donderdag de 25e op talpa van 23:15 tot 00:15
een docu over gregg valentino,oa over steroidgebruik.

grtz roberto

ik gok dat je alleen maar gefrustreerd raakt, negatief gelul wordt het

ja ik vrees hetzelfde..dan gaan mensen AAs associeren met iemand als Gregg Valentino..beetje jammer!

die documentaire over gregg vond ik wel ok...maar zal zowiezo negatief beeld geven voor de niet-gebruikers

ook stond er laatst zon filmpje van hem hier op t forum hij had een flink abces in zn biceps gehad, hij had er de hele tijd over dat ''steroids'' had gebruikt.
die olie die hij in zn fl**ker spuit heeft toch niks met steroiden te maken?

maartenonnink zei:
ook stond er laatst zon filmpje van hem hier op t forum hij had een flink abces in zn biceps gehad, hij had er de hele tijd over dat ''steroids'' had gebruikt.
die olie die hij in zn fl**ker spuit heeft toch niks met steroiden te maken?
Nee is synthol, is een opvulmiddel en heeft niks met roids te maken.

verkeerde sectie en daarnaast is het al het 5e topic over die uitzending!

Oppervlakkige mensen heb je altijd. Het is de moeite niet waard om met ze er over te praten. Anabolen zijn Anabolen. Nee, Anabolenzijn geen steroiden. Anabolen zijn anabolen! PUNT!. Synthol, of eiwitten! 1 pot not. Allemaal vieze spuiters die bb'ers!!!

Zulke mensen heb je altijd...zijn te oppervlakkig om er iets over te lezen of zich er echt voor te interesseren.

over 3 weken op talpa: The Assassination of Greg Valentino :p

Dat die docu op tv is is tot daar aan toe, maar dan zie je in de veronica gids op zo'n klein plaatje gewoon normale bodybuilders in een posedown. wtf?

Terug
Naar boven