MuscleMeat

done

had je niet beter een enquete kunnen toevoegen? dat is overzichtelijker en een enquete hoort prive te zijn

Edit: of moet ik je een pm sturen?

te moeilijk

• Topic Starter Topic Starter
Nee, dan weet ik dat het van "CXLBV" komt....

Hey Klaas, aanmerkingen op de enquete mogen hier ook geplaatst worden.:o

Epic enquete, denk ook dat je een epic respons krijgt.

Hoezo epic enquête?

Havo/VWO niet hetzelfde als MBO. Sterker nog, HBO hoger dan VWO? Qua niveau niet echt.. En WO hoort niet bij HBO.

Ja, daar heb je gelijk in:P
Maar ik dacht als je citeert en dikdrukt ofzo dan is het genoeg.
Kan ik het zelf over nemen.
@ ISNOGOOD

Daar gaat het niet echt om, anders kan je ook wel zeggen dan havo en vwo niet hetzelfde zijn..Bovendien is die vraag rechtstreeks gekopieerd van een bestaand onderzoek (van mijn projectbegeleider), dus dat zit wel goed.

Ik heb de vragen gelezen en heb op basis hiervan besloten hem niet in te vullen. Vooral die laatste vragen zijn zonder een toelichting compleet zinloos om te stellen.

Ik heb de vragen gelezen en heb op basis hiervan besloten hem niet in te vullen. Vooral die laatste vragen zijn zonder een toelichting compleet zinloos om te stellen.

Want?

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Want?
En wat voor toelichting zou je daar dan bij moeten hebben?

jij bent ****ing dom, topic kan dicht.

Ik vind de vragen op zich helemaal niet zo heel verkeerd om bepaalde data te krijgen. Ja, je kan discussiëren over de categorieën opleiding die je er in vermeld maar deze categorieën worden eigenlijk heel vaak zo gehanteerd in enquêtes. Mensen met ten hoogste havo/vwo/mbo krijgen over het algemeen genomen inderdaad de banen die vallen onder 'midden kader' of 'middelbaar', hbo/wo'ers zijn de zogenaamde hoger opgeleiden ook al klinkt dat inhoudelijk gekeken naar de opleidingen an sich eigenaardig (vooral gekeken naar havo/vwo/mbo). Daar gaat het niet om maar eerder om uiteindelijke statistische maatschappelijke positie waartoe dat uiteindelijk leidt.

Probleem is natuurlijk wel dat niemand 'm zo invult, had er een echte poll van gemaakt.

Laatst bewerkt:
True, maar zoals ik al zei dacht ik dat als je me citeert en alle antwoorden dikgedrukt maakt het wel makkelijk gaat. Moet verder toch face2face enquêtes afnemen dus komt wel goed verder.

Trouwens wel grappig, zoals ik al zei is die opleidings vraag van mijn begeleider. Zij werkt ook bij het IMES (etnische studies) en had een onderzoek gedaan naar opkomst allochtonen in Amsterdam. Waren die idioten vergeten om het CDA toe te voegen in een aantal vragen (oa ben je geneigd ooit cda te stemmen). Dus stond er heel lullig in dat rapport dat er voor het CDA geen gegevens waren. :roflol:

"Bezuinigingen goed laten verlopen".

Ok, "HardcoreNL".

Terug
Naar boven