Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik snap ook niet waarom ze in hongarije grotere lullen hebben dan in Ethiopië
?[even tussendoor... die ronnie coleman anno 2013 is gekrompen? zeker gestopt met de dagelijkse spuitjes.]

lol, "een stuk van de penis afsnijden"tja het is slechts wat ik dacht, maar ik heb er nooit studie naar gedaanik snap ook niet waarom ze in hongarije grotere lullen hebben dan in Ethiopië
![]()
ik denk doordat het moslim landen zijn, ze in Ethiopië ect besneden worden, dat is toch een stuk lul afsnijden?
dus laten we maar weer terug naar naar het officiele onderwerp voor we helemaal afdrijven..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]agressiever als de gemiddelde blanke mannen... en dan heb ik het niet alleen over afro typen, maar ook mannen uit het middenoosten...
Ik kan er natuurlijk vreselijk naast zitten... maar het tegenover gestelde klopt ook wel, zie bv aziaten, kleine lul piepstemmetjes, weinig baardhaar, coïtusdrive van 0,0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]ik denk doordat het moslim landen zijn, ze in Ethiopië ect besneden worden, dat is toch een stuk lul afsnijden?
Er moet een IQ test worden toegevoegd bij het aanmaken van een DBB accounttja het is slechts wat ik dacht, maar ik heb er nooit studie naar gedaanik snap ook niet waarom ze in hongarije grotere lullen hebben dan in Ethiopië
![]()
ik denk doordat het moslim landen zijn, ze in Ethiopië ect besneden worden, dat is toch een stuk lul afsnijden?
er moet een iq test worden toegevoegd bij het aanmaken van een dbb account
De percentage van mensen met AHAD en autisme is het hoogst onder mensen die halfbloed zijn:
http://autismadhd.angelfire.com
Geen idee van wetenschappelijke onderbouwing, maar als je al lang op deze bol rondloopt en goed om je heen gekeken hebt dan krijg je wel de indruk dat over 't algemeen zwart>blank>geel wat spiermassa betreft. Dit lijkt toch telkens weer bevestigd te worden als je naar sportwedstrijden kijkt (bv. boksen, atletiek, turnen, ...). Let vooral eens op sprinters.
De zwarte atleten die het zo goed doen zijn het nageslacht van de slaven. Deze werden uit Afrika gehaald en geselecteerd op basis van hun fysieke kwaliteiten. Daarna werden ze "gekweekt" op basis van hun sterkte.
Sterke grote vrouwen moesten kinderen krijgen van sterke grote "n*gers" waardoor er genetisch fysisch sterkere mensen geboren werden.
De zwarte atleten die het zo goed doen zijn het nageslacht van de slaven. Deze werden uit Afrika gehaald en geselecteerd op basis van hun fysieke kwaliteiten. Daarna werden ze "gekweekt" op basis van hun sterkte.
Sterke grote vrouwen moesten kinderen krijgen van sterke grote "n*gers" waardoor er genetisch fysisch sterkere mensen geboren werden.