AndroidHealthClinic

donkere/allochtonen hebben beter 'genen/aanleg' dan blanke autochtonen ?

.

Laatst bewerkt:
tja het is slechts wat ik dacht, maar ik heb er nooit studie naar gedaan ;) ik snap ook niet waarom ze in hongarije grotere lullen hebben dan in Ethiopië ;)
ik denk doordat het moslim landen zijn, ze in Ethiopië ect besneden worden, dat is toch een stuk lul afsnijden????

dus laten we maar weer terug naar naar het officiele onderwerp voor we helemaal afdrijven..

Laatst bewerkt:
zegt de man met zijn wereldwijde theorie over pikken.

[even tussendoor... die ronnie coleman anno 2013 is gekrompen? zeker gestopt met de dagelijkse spuitjes.]

wordt tijd dat ie mindert met dat spul. heeft bereikt wat ie ermee kan bereiken. kan nu natuurlijk wel een goed lichaam houden maar ook nog gezonder gaan leven om langer zn kennis te kunnen delen, hihi :P

tja het is slechts wat ik dacht, maar ik heb er nooit studie naar gedaan ;) ik snap ook niet waarom ze in hongarije grotere lullen hebben dan in Ethiopië ;)
ik denk doordat het moslim landen zijn, ze in Ethiopië ect besneden worden, dat is toch een stuk lul afsnijden????

dus laten we maar weer terug naar naar het officiele onderwerp voor we helemaal afdrijven..
lol, "een stuk van de penis afsnijden" :D
bij een besnijdenis wordt alleen de huid rond je eikel weggesneden, that's it

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 07:34 ----------

Hier wordt uitgelegd waarom Jamaicanen snel zijn, het heeft te maken met het eiland:

http://www.jamaicaobserver.com/sport/Prof-Morrison-tells-why-Jamaicans-run-so-fast_9306187

Dit is een antwoord op de vraag waarom zwarten sneller zijn dan ons:

"A recent study from Duke University has examined this question and determined that height and proportionality differences alter the center of gravity. They found that those of West African heritage tend to have longer legs than those of European heritage. Accordingly, their torsos tend to be shorter, placing their center of gravity about an inch higher, translating in a 1.5% boost in speed. In sprints (where a fraction of a second can put one sprinter in front of another), this advantage seems to allow sprinters of African origin to have more success. It is worth noting, however, that the same differences give Europeans more of an advantage in swimming."

altijd interessant dat soort biomechanische conclusies

Naast de kwaliteit van het voedsel is het ook zuivel die bijdraagt tot onze grote lengte. Buiten Europa is lactose intolerantie vrij standaard en hebben veel mensen er "last" van (niet echt als je het vermijd/niet veel geconsumeerd wordt). In veel Aziatische landen wordt zuivel vermeden en zo zijn bijvoorbeeld veel Chinezen lactose intolerant. Dit is geen ziekte en gebrek: "lactose intolerant" zijn is eigenlijk natuurlijk, bij dieren stopt de inname van zuivel na het zeugen, bij mensen niet altijd. Daarnaast moet je niet vergeten dat van veel negroïde genen een groot gedeelte van slaven genen afkomstig zijn, zowel in de VS als hier. Vrijwel alle negroïde Antillianen zijn rechtstreeks afkomstig van slaven. Slaven werden geselecteerd op grote, kracht en gezondheid. Dit wellicht speelt gen selectie een rol. Ik zeg niet dat dat invloed heeft op het beeld wat we van ze hebben, maar het zou goed kunnen. En ongetwijfeld spelen er nog veel andere factoren mee. Twijfel of je hierop een zwart-wit antwoord kan krijgen.

agressiever als de gemiddelde blanke mannen... en dan heb ik het niet alleen over afro typen, maar ook mannen uit het middenoosten...

Ik kan er natuurlijk vreselijk naast zitten... maar het tegenover gestelde klopt ook wel, zie bv aziaten, kleine lul piepstemmetjes, weinig baardhaar, coïtusdrive van 0,0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol @ coïtusdrive van 0,0. Dat is vast ook de reden dat Chinezen en Indiërs de wereld overspoelen.

Er moet een IQ test worden toegevoegd bij het aanmaken van een DBB account

Geen idee van wetenschappelijke onderbouwing, maar als je al lang op deze bol rondloopt en goed om je heen gekeken hebt dan krijg je wel de indruk dat over 't algemeen zwart>blank>geel wat spiermassa betreft. Dit lijkt toch telkens weer bevestigd te worden als je naar sportwedstrijden kijkt (bv. boksen, atletiek, turnen, ...). Let vooral eens op sprinters.

De zwarte atleten die het zo goed doen zijn het nageslacht van de slaven. Deze werden uit Afrika gehaald en geselecteerd op basis van hun fysieke kwaliteiten. Daarna werden ze "gekweekt" op basis van hun sterkte.
Sterke grote vrouwen moesten kinderen krijgen van sterke grote "n*gers" waardoor er genetisch fysisch sterkere mensen geboren werden.

De zwarte atleten die het zo goed doen zijn het nageslacht van de slaven. Deze werden uit Afrika gehaald en geselecteerd op basis van hun fysieke kwaliteiten. Daarna werden ze "gekweekt" op basis van hun sterkte.
Sterke grote vrouwen moesten kinderen krijgen van sterke grote "n*gers" waardoor er genetisch fysisch sterkere mensen geboren werden.

Wat s dat nou voor een argument.

xs4Surr.jpg

En de blanke atleten die het zo goed doen dan? En de kleine keniaantjes die op lange afstanden goed zijn, lijken me toch niet echt de juiste slaven tegenover west-afrikanen.
Zwarten hebben voor enkele sporten betere genen, waarbij blanken ook betere genen hebben bij bepaalde sporten. Denk aan hardlopen vs zwemmen of boksen (lange armen) vs powerlifting (korte armen).

In sporten waar betere botdichtheid of reach weinig invloed heeft is weinig vast te stellen welk ras het nu beter doet. Een sport als voetbal is bij beide rassen populair, maar is hier niet te bepalen welk ras beter is. Een sport is opkomst als mma is er ook geen duidelijk verschil te bekennen.
Verder wordt er vaak laag dunkend gedaan over Aziaten, maar China is toch echt de nr.1 wat betreft medailles op de olympische spelen. Ik weet dat er meer factoren bij spelen, maar toch niet slecht met wat over het algemeen wordt aangenomen de matigste genen ter wereld.

Wat een onzin, iedereen weet dat alle langzame en of slappe n*gers gewoon opgegeten werden door de leeuwen.

Terug
Naar boven