MuscleMeat

Doom3

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
ben gestopt met gamen maar voor deze klassieker wil ik wel eens een uitzondering maken...

trailer (die domme reclame moet je niet uitkijken, gewoon naar de volgende clip gaan)

:)

dat ziet er ****ed up scary uit

Yup Yup

ik wil hem graag hebben
Jopie

Yep! Lichten uit, volume hoog en gaaaaaaaaaan! Scary shit, je durft niet eens sommige deuren te openen dan.

Heb hem al 1 jaar geleden ge pre-ordered. Afwachten wanneer hij uit komt. Gerucht gaat April, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Homepage:
http://www.doom3.com/

[Abeelding niet meer beschikbaar]

geil ja, ik ben ook gestopt met gamen tijd geleden, maar klassiekers ga ik gewoon doen.

jaaa dat spel is gruwlijk man moet ik ook hebben.. ik had afgelope week alpha versie 2 van doom 3 gedownload en geinstalleerd maar ik kreeg een foutmelding van me videokaart dus toch ff w8en op de final

Verslik je niet in de specs die dit monster nodig heeft!

D3 heeft dus een eigen engine gebouwd die bijna 1 jaar voorloopt op de rest in gameland. De belichting is zo superieur en zo zwaar voor je systeem, dat ze alleen nog maar binnenlevels kunnen creeeren omdat voor buitenlevels (zonlicht ed) geen enkele pc die het komende half jaar uitkomt dit zou kunnen trekken.

En nog, wil je deze game op max details spelen (en 35+ fps) halen, moet je helaas in deze richting denken (is een gok, geen idee wat de uiteindelijk specs hiervoor zullen worden):

P4 3GHz
800MHz FSB mobo
1024MB pc3200 RAM
GForce FX serie

Een dikke AMD proc met een mobo die een FSB van 400MHz ondersteund kan natuurlijk ook. Qua videokaart ben ik helaas genoodzaakt (als ATi fan) om toch de GForce te kiezen aangezien D3 daarop is afgesteld...

Ik zit er helaas net tegen aan met mijn 'oude' (1 jaartje) pc. Maar om nu elk jaar voor 1500,- je pc te upgraden...

Mijn pc'tje:

AMD Athlon XP 2600+ (2,08GHz, 333MHz FSB) @ 2275MHz (182 *12,5)
Asus A7N8X Deluxe, nForce2-ST (Sound, 2xLan, 1394, Sata)
512MB PC3200 DDR SDRAM, CAS2, Platinum Heatspreader (Corsair)
ATi Radeon 9700 Pro 128MB @ Core / Mem: 371 / 330

MrJ zei:
Ik zit er helaas net tegen aan met mijn 'oude' (1 jaartje) pc. Maar om nu elk jaar voor 1500,- je pc te upgraden...

Mijn pc'tje:

AMD Athlon XP 2600+ (2,08GHz, 333MHz FSB) @ 2275MHz (182 *12,5)
Asus A7N8X Deluxe, nForce2-ST (Sound, 2xLan, 1394, Sata)
512MB PC3200 DDR SDRAM, CAS2, Platinum Heatspreader (Corsair)
ATi Radeon 9700 Pro 128MB @ Core / Mem: 371 / 330

Ik heb een soortgelijke pc, het klote is idd van die nieuwe games dat je pc die je net een half jaar hebt het al niet meer trekt.

Dat is eik ook beetje de reden waarom ik niet meer dingen koop voor m'n pc.. die k*t games blijven steeds zwaarder worden :( heb t geld niet om constant nieuwe onderdelen te kopen.

Mijn pc.. 3-4 jaar oud:

AMD T-bird 1400 Mhz Sock A (133 Mhz FSB)
Asus A7v133 (KT133A, via)
512 SD-ram PC133 CAS3
ATI Radeon 9500 64 MB

BTW.. MrJ
Heb jij
Double Data Rate én Single Data Rate geheugen tegelijk op PC3200? Knap... ;)
[/mierenneuker]

mooi, mijn computer's specs zitten er nog ruim boven

Mijne ook, kheb de Alpha ook gespeeld.

Johny zei:
Ik heb een soortgelijke pc, het klote is idd van die nieuwe games dat je pc die je net een half jaar hebt het al niet meer trekt.

Yep, dat gaat helaas echt ****ing hard. :(

Frenkpie zei:
[..]

BTW.. MrJ
Heb jij
Double Data Rate én Single Data Rate geheugen tegelijk op PC3200? Knap... ;)
[/mierenneuker]

:p

Zo staat het iig wel in de pricewatch van t.net!
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/298

lol mijn pc is een half jaar oud ofzo:

P4 3.0
512 MB DDR
ATi Radeon 9600 256MB

zou da gaan lukken? en anders maar mindere gfx

O yeah baby!

"Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI - News) confirmed today that id Software's highly anticipated DOOM 3(TM), will be released this summer for the PC. The latest installment in one of the most successful franchises in gaming history, DOOM 3 utilizes id's revolutionary new 3D graphics engine to draw players into the most frightening and gripping gaming experience ever created."

Nog fftjes geduld hebben en dan kunnen we ons opgeilen aan de schitterend graphics en geluid die dit spel ons zal bieden. :bow:

Heb voor FarCry al een extra reepje 512MB PC3200 erbij geprikt, en ga ervan uit dat dit genoeg is. Zal tegen die tijd weer ff goed gaan overclocken, wat alles staat sinds het nieuwe reepje wat moeilijk deed qua timings weer keurig op default.

Anyway, is de Hellknight niet om te watertanden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brute high res pic:
http://www.planetdoom.com/images/image.asp?screenshots/official/43l.jpg

MrJ zei:
Een dikke AMD proc met een mobo die een FSB van 400MHz ondersteund kan natuurlijk ook. Qua videokaart ben ik helaas genoodzaakt (als ATi fan) om toch de GForce te kiezen aangezien D3 daarop is afgesteld...
Denk je dat de ATi 9800 Xt niet voldoende is voor de 3D?Kan Farcry er vlot mee spelen.

dat word dus de de ati x800 kaart kopen.... over een paar jaar als ik geld over heb ;)

Ik baal er mooi van, heb ik een leuke pctje, ken ik farcry amper draaien....
Ik vraag me af hoe het afloopt met Doom 3 enz

Nou ja, soms denk ik dat je goedkoper uit bent met een XBOX

Terug
Naar boven