AndroidHealthClinic

Door de naalden de spuit niet meer zien (hulp 1e kuur) ???

• Topic Starter Topic Starter
soulreaver zei:
Ziet er al een stuk beter uit. Houd alleen niet proviron, maar nolvadex bij de hand voor gyno's, dit kun je ook in je nakuur gebruiken. Ook zou ik de deca terugbrengen naar 8 of 10 weken, lang zat voor een eerste kuur en vanaf week week 5-6 beginnen met wekelijks 500 iu HCG te zetten, en dan 2x per week tot het einde van je kuur. Bv.

Week 1-6 25 mg. dboll
Week 1 400 mg. deca
Week 2-8 200 mg. deca
Week 6,7,8,9,10 2x p/w 500 iu HCG
Week 10 en 11: 40 mg. nolvadex en 50 mg. clomid
Week 12: 20 mg nolvadex en 50 mg. clomid
Week 13: 20 mg. nolvadex

Houd er rekening mee dat deca erg hard op hpta is en dat het lang kan duren voor je hersteld ben, vandaar ook dat HCG, nolva en clomid zo belangrijk zijn, helemaal bij deca. Je moet daarom na dit kuurtje ook minimaal 6 maanden niet kuren zodat je lichaam helemaal kan herstellen. Wil je toch erna sneller kuren dan kan je beter voor test. kiezen als middel, daar herstel je sneller van. Heb je nog vragen dan horen we het wel :)
Na wat hulp van leden hier en wat tips van andere ziet het er tot vandaag zo uit:

week 1-4 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll per dag
week 5-10 400 mg deca
week 7-12 50 mg winstrol depot om de dag
week 11-12 200 mg deca

Een week na de kuur om de 5 dagen een injectie hcg van 2500 iu

Maar ga proberen Nolvadex en Clomid er in te verwerken of is dat niet nodig?

vraag me af wie de anderen dan zijn, want zo slaat het nog nergens op.

ScHrOeFjE zei:
Na wat hulp van leden hier en wat tips van andere ziet het er tot vandaag zo uit:

week 1-4 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll per dag
week 5-10 400 mg deca
week 7-12 50 mg winstrol depot om de dag
week 11-12 200 mg deca

Een week na de kuur om de 5 dagen een injectie hcg van 2500 iu

Maar ga proberen Nolvadex en Clomid er in te verwerken of is dat niet nodig?

Je zult van een hoop wel te horen krijgen dat je tijdens de kuur al met HCG aan de gang moet gaan. (ik doe het zeklf ook altijd op de manier als hierboven en gaat perfect) En ja mijn voorkeur gaat toch eerst uit naar proviron tegen eventuele gyno maar met een kuur als deze zul je daar zeer waarschijnlijk geen last van krijgen en is het dus ook niet nodig om proviron of nolvadex te nemen maar hou het wel achter de hand voor het geval dat. Met een kuur als dit heb je aan hcg voldoende om te herstellen. Laat de clomid dus nog maar even achterwege

oke ik hou wel een doosje proviron achter de hand mocht er iets gebeuren bedankt voor al het advies en ik zal in de loop van de week een log bij gaan houden met foto's en mijn ervaringen.

ik kap er ook mee ook, laat iedereen de boel maar verzieken.. het is vechten tegen mensen die nooit wat aan willen nemen. screw you body, maar don't blame me achteraf, ik heb je gewaarschuwd.

het maakt niet uit hoeveel wetenschappelijke studies ik laat zien, hoeveel betogen van hoogleraren en professoren ik hier plaats, zelfs praktijkvoorbeelden als ik meen jeradu, die na een jaar eindelijk hersteld was, het wordt toch niet aangenomen. wie probeer ik te overtuigen?? zolang ik weet dat de mensen die ik begeleid het goed doen, goed herstellen en gezond zijn vind ik het best. c u guys..

Laatst bewerkt:
soulreaver zei:
ik kap er ook mee ook, laat iedereen de boel maar verzieken.. het is vechten tegen mensen die nooit wat aan willen nemen. screw you body, maar don't blame me achteraf, ik heb je gewaarschuwd.

het maakt niet uit hoeveel wetenschappelijke studies ik laat zien, hoeveel betogen van hoogleraren en professoren ik hier plaats, zelfs praktijkvoorbeelden als ik meen jeradu, die na een jaar eindelijk hersteld was, het wordt toch niet aangenomen. wie probeer ik te overtuigen?? zolang ik weet dat de mensen die ik begeleid het goed doen, goed herstellen en gezond zijn vind ik het best. c u guys..
Yopz Soulraver,

Ik geloof dat je op je "soul" bent getrapt (IK WIL NIET FLAME!)

*edit*
en die kuurschema die jij hebt neergezet??? week 1:400mg/week deca??? (het is mijn eerste kuur!!!)

®ScHrOeFjE©

Laatst bewerkt:
gaat me er simpel om dat ik al tientallen keren dingen heb laten zien, onderzoeken geplaatst, meningen van experts erbij gehaald heb, praktijkvoorbeelden heb laten zien en dat sommige die zich dan beroepen op "niet iedereen heeft zoveel tijd om dingen na te zoeken" een of ander pruts advies neerleggen wat zorgt voor een desensitizatie van de lleydig cellen. als je geen tijd hebt je kennis op te doen geef dan geen gevaarlijke adviezen.

Het ergste is nog, HCG alleen is genoeg, fl**ker toch op, HCG doet niks tegen onvruchtbaarheid. HCG zorgt niet voor verhoogde FSH levels welke noodzakelijk zijn voor spermatogenesis. HCG werkt indirect, zelfs niet direct op de LH. En zelfs de lage LH is niet het probleem, dit stijgt vrij rap nadat de steroiden uit je lichaam zijn, het probleem is de testosteron productie. Deze komt veel langzamer op gang, dit heeft te maken met het feit dat de pituitary overurend draait om de gekrompen Lleydig cellen testosteron aan te laten maken. HCG tijdens voorkomt die krimping. Dus HCG tijdens heeft nut, na de kuur in principe amper tot niet. Om nog maar niet te spreken van het nut wat nolvadex en clomid hebben laten zien. Dit is al honderden keren aangetoond. Maar ik vind het prima, zoals ik al zei, ik richt me op de mensen die wel voor rede vatbaar zijn. En in elk geval wetenschappelijke onderzoeken serieus nemen.

ScHrOeFjE zei:
Yopz Soulraver,

Ik geloof dat je op je "soul" bent getrapt (IK WIL NIET FLAME!)

*edit*
en die kuurschema die jij hebt neergezet??? week 1:400mg/week deca??? (het is mijn eerste kuur!!!)

®ScHrOeFjE©

het is een frontload bro, ga eerst eens leren wat dat is en wat het doet, alvoren mij erop aan te vallen. je kent de materie niet, je bent een beginner. No offence, iedereen begint ergens, maar ga je inlezen, want je kennis is nog veel te pril. Je laat jezelf zonder meer dingen aansmeren waar je later spijt van krijgt. je moet jezelf in elk geval dusdanig educeren dat je de basis beheerst, dat je weet wat wel en niet goed is en waarom, anders kom je later echt nog eens in de problemen.

Koolhoven zei:
Je zult van een hoop wel te horen krijgen dat je tijdens de kuur al met HCG aan de gang moet gaan. (ik doe het zeklf ook altijd op de manier als hierboven en gaat perfect) En ja mijn voorkeur gaat toch eerst uit naar proviron tegen eventuele gyno maar met een kuur als deze zul je daar zeer waarschijnlijk geen last van krijgen en is het dus ook niet nodig om proviron of nolvadex te nemen maar hou het wel achter de hand voor het geval dat. Met een kuur als dit heb je aan hcg voldoende om te herstellen. Laat de clomid dus nog maar even achterwege

kijk naar het mechanisme hoe proviron en hoe nolvadex werkt. nolva is way more effectief. het wordt ook niet voor niks gebruikt om vrouwen met borstkanker te behandelen, het werkt heel sterk in de borstklieren.

En hier laat ik het bij. Ik vind het niet nodig mezelf voortdurend te moeten herhalen, al deze dingen mbt. de nakuur heb ik nu 10x herhaald. Mensen kunnen het aannemen of vragen naar mijn bronnen, artikelen, onderzoeken, enz. Of mensen nemen het niet aan en verzieken hun lichaam, maar het is puur zonde van me tijd alles 10x te moeten herhalen. Jerry zou nog altijd met wetenschappelijke studies mbt. clen en cortisol komen, nooit wat van gezien. het is voor mij over en uit op het as gedeelte. Genoeg kenners blijkt maar weer dus is het voor mij niet nodig mijn mening en onderbouwingen hier neer te zetten... /me out

soulreaver zei:
En hier laat ik het bij. Ik vind het niet nodig mezelf voortdurend te moeten herhalen, al deze dingen mbt. de nakuur heb ik nu 10x herhaald. Mensen kunnen het aannemen of vragen naar mijn bronnen, artikelen, onderzoeken, enz. Of mensen nemen het niet aan en verzieken hun lichaam, maar het is puur zonde van me tijd alles 10x te moeten herhalen. Jerry zou nog altijd met wetenschappelijke studies mbt. clen en cortisol komen, nooit wat van gezien. het is voor mij over en uit op het as gedeelte. Genoeg kenners blijkt maar weer dus is het voor mij niet nodig mijn mening en onderbouwingen hier neer te zetten... /me out

Jongen niemand vraagt je jezelf te herhalen sterker nog heb zo het idee dat de meesten je liever helemaal niet horen. Je wilt iemand een zwaar middel tegen gyno gaan geven bij een heel lichte kuur waar waarschijnlijk helemaal geen gyno in zal gaan optreden. En ooooeeeehhhh kijk uit voor deca jongens want SR kent iemad die er last van heeft gehad, Man lul niet zo stom. Ik ken honderden jongens die allemaal deca als basis gebruiken en nooit ergens last van hebben gehad. En als je ook maar voor een seconde denkt dat het mij ene moer kan schelen of iemand als jij gelooft wat ik zeg of niet dan heb je het echt mis. Het lichaam is redelijk in staat zichzelf te herstellen en als je het vanaf het begin af aan al te veel gaat helpen zal je lichaam op den duur geen moer meer zelf doen. (kijk maar of je daar een medische studie over kan vinden)

Dat de meesten me liever niet horen daar heb ik zo me twijfels over, maar die vraag is ook niet relevant meer, daar ik toch geen inhoudelijk posts hier mee zal geven. Het kost me een hoop tijd en moeite en als de wetenschap en praktijkervaring van members hier al niet meer als goede materie gezien wordt, waarvoor zou IK dan nog me best doen. Het is alleen duidelijk dat nog steeds een groot deel kijkt naar het fysiek en daar kennis aan relateerd. Jammer is ook dat degene met dat fysiek oogkleppen op heeft en ook maar niks wat met onderzoek letterlijk bewezen voorgekauwd wordt aan wil nemen en zich beroept op honderden jongens die nooit ergens last van gehad hebben. Ja, onvruchtbaarheid en onderdrukte HPTA of vernietigde lleydig cellen, dat voel je ook ja, dat was ik even vergeten. Ik was even vergeten dat jij en al die honderden hun waarden ook zonder onderzoek weten ja, stom van me, maar goed dat ik niet meer op dit gedeelte post dan.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=14526

Heb vandaag de uitslag gekregen van mijn testosteron, het was eindelijk eeer op niveau 20nmol, heeft een jaar geduurd voordat mijn axis dus was hersteld na een deca only kuur van 300mg/week. Het resultaat mocht er zijn, alleen vind ik het herstel wel heel lang hebben geduurd. Ben daarom ook bang geworden om met deca te kuren.

En als je nou nog een keer echt de moeite wilt nemen uit te zoeken hoe en via welke mechanismen HCG, clomid en nolvadex werken dan kunnen we het voor eens voor altijd uit de wereld helpen. Ik ken me gelijk in deze, vraag het Big Cat desnoods, alleen het is vrijwel onmogelijk jou te overtuigen aangezien niks je kan overhalen. Studies niet, meningen van experts, HRT artsen, praktijkvoorbeelden van members hier, niks. Jij beroept je op de honderden die je kent. Hoe kunnen we ooit normaal discussie voeren als je nooit en te nimmer bereid bent je ongelijk te erkennen?

soulreaver zei:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=14526

Heb vandaag de uitslag gekregen van mijn testosteron, het was eindelijk eeer op niveau 20nmol, heeft een jaar geduurd voordat mijn axis dus was hersteld na een deca only kuur van 300mg/week. Het resultaat mocht er zijn, alleen vind ik het herstel wel heel lang hebben geduurd. Ben daarom ook bang geworden om met deca te kuren.

Ja dat geloof ik ook best jongen, denk alleen niet dat de invloed van deca op iedereen hetzelfde is. De een zal er meer vatbaar voor zijn dan de ander. En iemand die al wat makeert voor hij aan de as begint (hoef je niet altijd te weten) zal uiteraard meer last hebben dan een volkomen gezond persoon.

soulreaver zei:
En als je nou nog een keer echt de moeite wilt nemen uit te zoeken hoe en via welke mechanismen HCG, clomid en nolvadex werken dan kunnen we het voor eens voor altijd uit de wereld helpen. Ik ken me gelijk in deze, vraag het Big Cat desnoods, alleen het is vrijwel onmogelijk jou te overtuigen aangezien niks je kan overhalen. Studies niet, meningen van experts, HRT artsen, praktijkvoorbeelden van members hier, niks. Jij beroept je op de honderden die je kent. Hoe kunnen we ooit normaal discussie voeren als je nooit en te nimmer bereid bent je ongelijk te erkennen?

Ow ik wil best toegeven dat jij meer leest dan ik, maar ik weet vrijwel zeker dat mijn praktijkervaring net iets groter is dan die van jou. En de theorie wil nog wel eens aardig afwijken van de praktijk. En als ik ervan overtuigt ben ergens ongelijk in te hebben geef ikdit gelijk toe. Ik vind de gezondheid van mensen veel belangrijker dan gelijk krijgen.

Koolhoven zei:
Ow ik wil best toegeven dat jij meer leest dan ik, maar ik weet vrijwel zeker dat mijn praktijkervaring net iets groter is dan die van jou. En de theorie wil nog wel eens aardig afwijken van de praktijk. En als ik ervan overtuigt ben ergens ongelijk in te hebben geef ikdit gelijk toe. Ik vind de gezondheid van mensen veel belangrijker dan gelijk krijgen.

ik weet wel zeker dat jou praktijkervaring groter is ja, ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Theorie kan afwijken van de praktijk, maar de praktijk is ook dat ik denk zo'n 99% van de bodybuilders nog nooit hun waarden hebben laten opmeten. En dingen als gyno en nakuren met clen, dat zijn dingen die zijn merkbaar, daarom vraag ik jou ook, laat dat van die clen zien, want als jij dat ervaart en het geeft voordelen, wie ben ik dan om dat niet te willen :) maar dingen als langer herstel e.d. is simpelweg alleen te meten door bloedonderzoek. Je kan je goed voelen, je potentie kan prima zijn, maar toch kan je onvruchtbaar zijn of kan je test. productie erg laag zijn. Theorie en praktijk kunnen niet zonder elkaar. En recent is er nav. het toch steeds populair wordende HRT (hormone replacement therapy) gebeuren steeds meer bekend over de middelen en ook over HCG, nolvadex en clomid.

@ Admin van mij mag ie dicht ik heb mijn antwoord gekregen

Terug
Naar boven