Fitness Seller

Doorgaan met Cut of Aanpassen?

Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Afgelopen maand heb een cut gehouden en wou jullie het resultaat delen.

2 januari:
177cm
93.3 kg
17%

1 februari:
177cm
89.3 kg
15%

Nu ben ik vier kilo kwijt geraak waarvan 2 kilo vet en 2 kilo spiermassa, zal ik zo doorgaan of aanpassingen maken om minder spiermassa kwijt te raken?

Laatst bewerkt:
Om spiermassa te verliezen op 15% moet je wel erg je best doen..

Afgelopen maand heb een cut gehouden en wou jullie het resultaat delen.

2 januari:
93.3 kg
17%

1 februari:
89.3 kg
15%

Nu ben ik vier kilo kwijt geraak waarvan 2 kilo vet en 2 kilo spiermassa, zal ik zo doorgaan of aanpassingen maken om minder spiermassa kwijt te raken?

Niet correct over die 2kg spiermassa. Als je cut ga je vaak lager in carbs, sommigen hebben ook bovendien minder zout binnen of stoppen met het innemen van creatine. Carbs, zout en crea houden vocht vast. Waarschijnlijk ben je gewoon 2 kg vocht kwijt...

Nam je voordien creatine en ben je hiermee gesopt?
Doe je een low-carb-dieet?
Neem je minder zout in?
--> Hoe maar ja's je antwoordt op bovenstaande vragen, hoe groter de kans dat mijn hypothese klopt...

Ow juist ja,, bovendien... Hoe heb je je vet% gemeten? Electronisch of manueel? Heb je het zelf gedaan of heeft een deskundige dit gedaan voor jou?

• Topic Starter Topic Starter
Niet correct over die 2kg spiermassa. Als je cut ga je vaak lager in carbs, sommigen hebben ook bovendien minder zout binnen of stoppen met het innemen van creatine. Carbs, zout en crea houden vocht vast. Waarschijnlijk ben je gewoon 2 kg vocht kwijt...

Nam je voordien creatine en ben je hiermee gesopt?
Doe je een low-carb-dieet?
Neem je minder zout in?
--> Hoe maar ja's je antwoordt op bovenstaande vragen, hoe groter de kans dat mijn hypothese klopt...

Ik ben voornamelijk anders en gezonder gaan eten, vaak kip met rijst als avond eten.
Daarnaast doe ik voor ik begin en na de KT 20/25 min cardio.
Moet ik mijn cardio verminderen of behouden.
Ik heb een huidplooi meeting laten doen.

Ik ben voornamelijk anders en gezonder gaan eten, vaak kip met rijst als avond eten.
Daarnaast doe ik voor ik begin en na de KT 20/25 min cardio.
Moet ik mijn cardio verminderen of behouden.
Ik heb een huidplooi meeting laten doen.

Ik zou gewoon doorcutten als je droger wilt worden.
Cardio kan geen kwaad voor de spieren hoor, gewoon doorgaan.
Tijdens trainingen moet je wel wat suiker binnenhebben (aquarius bijvoorbeeld).
Op trainingsdagen moet je goed eten (ook carbs).
Op niet-trainingsdagen laag in kcal. Zorg wel dat je steeds voldoende eiwit binnenhebt natuurlijk

Terug
Naar boven