Fitness Seller

Doorgaan verstandig ?

Licht er aan, als het met zo'n duur apparaat is kan het wel kloppen met een tang kom je wel een stuk lager uit omdat die niet het binnen vet mee neemt.

Ik snap je reactie niet.. is er ergens een twijfel over zijn vetpercentage ter sprake gekomen?
En kan je even terug komen op mijn vraag over jouw uitspraak mbt de macro's.

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik hieraan winstrol 50mg p.d. 6 weken. toevoegen? dit moet ik vandaag beslissen omdat mijn dealer het vandaag ophaalt namelijk. Of zal teste 375mg only al genoeg zijn tijdens deze cut om zoveel mogelijk te maintainen?

Ik zou de winstrol laten als ik jouw was, ga je niet veel van merken op dat VP.

Wat ik zou aanraden is gewoon op 500mg blijven kuren, snoei hard beginnen diëten (misschien KETO-diët als je volharding hebt, kan je erg mooie gains mee boeken on cycle) en low intensity cardio doen met een hartslag van ongeveer 110 bpm.

En de low intensity afwisselen met een HIIT (high intensity interval training) en toch zeker aimen op 5 x cardio per week. Als het vet er dan niet afgaat en je je massa zo goed als kan behouden door de test weet ik het ook niet.

That's just my opinion.

Succes

Ik zou de winstrol laten als ik jouw was, ga je niet veel van merken op dat VP.

Wat ik zou aanraden is gewoon op 500mg blijven kuren, snoei hard beginnen diëten (misschien KETO-diët als je volharding hebt, kan je erg mooie gains mee boeken on cycle) en low intensity cardio doen met een hartslag van ongeveer 110 bpm.

En de low intensity afwisselen met een HIIT (high intensity interval training) en toch zeker aimen op 5 x cardio per week. Als het vet er dan niet afgaat en je je massa zo goed als kan behouden door de test weet ik het ook niet.

That's just my opinion.

Succes

Bedankt! hier kan ik wat mee!

Nog even terugkomend op het bloaten. Valt hier nu al wat aan te doen behalve een hoop water drinken en zoutiname te verminderen? En hoelang na de kuur blijf ik dit houden?

Dat is grotendeels genetisch en afhankelijk ( ben je al een meso en ga je bloaten word je een varken / Ben je die hard ecto zul je er ineens voller en "gezonder" uitzien volgens de mensen om je heen) , maar ook van je voeding en welke roids je gebruikt in welke hoeveelheid

Het is overigens zonder dat je met 20 % Bodyfat een kuur induikt.
Jongens als jouw zouden eerst natural 10% moeten zakken.........dat houdt dus in dat je strak op dieet kan gaan, en moet gaan cardioen als een malle.

Laatst bewerkt:
Dat is grotendeels genetisch en afhankelijk ( ben je al een meso en ga je bloaten word je een varken / Ben je die hard ecto zul je er ineens voller en "gezonder" uitzien volgens de mensen om je heen) , maar ook van je voeding en welke roids je gebruikt in welke hoeveelheid

Het is overigens zonder dat je met 20 % Bodyfat een kuur induikt.
Jongens als jouw zouden eerst natural 10% moeten zakken.........dat houdt dus in dat je strak op dieet kan gaan, en moet gaan cardioen als een malle.

Ik heb zoals ik hierboven al aangaf besloten nu al te gaan cutten. Ben gisteren begonnen. behalve dat het genetisch is, hoelang na de kuur gaat dit weer weg? heb er voor de kuur nooit last van gehad namelijk en weet dat het een bijwerking is.
zijn hier trouwens ook middelen voor?

Terug
Naar boven