MuscleMeat

Doortrainen met zwaar vakantiewerk erbij

gandevil

Novice
Waardering
0
ik zit even met een probleempje, ik ga in de vakantie flink trainen(3-4x per week krachttraining). ik train nu ongeveer anderhalf jaar.

Maar in de vkantie ga ik 4 weken werken overdags, bijrijder op de vrachtwagen. Je moet dus zware containers duwen, kratten van de container afstapelen, fusten van 65kg per stuk afstapelen etc. Eigenlijk wil ik wel gewoon door blijven trainen, maar denken jullie dat dat slim is? of belast je je lichaam dan zoveel dat het geen nut heeft?

Dat voel je snel genoeg, zit je er doorheen neem je rust.

Dat merk je inderdaad vanzelf. Mijn vriend had kort geleden ook zwaar werk, de hele dag sjouwen, en die redde het echt niet meer om ook nog zwaar te trainen.

Laatst bewerkt:
Sommige mensen roepen, er is geen overtraining, enkel te weinig eten. Hier zet ik mijn vraagtekens bij, maar het zal in elk geval van belang zijn dat je goed en voldoende vreet gedurende de hele dag. Dit zal ook je herstel ten goede komen.

Je zult vanzelf aan je lichaam voelen of je wel of niet doorkan.

Gewoon kkveel eten en melk drinken en goed slapen .

• Topic Starter Topic Starter
hmm oke,
ik train nu:
ma. borst-biceps
di. rust
wo. rug-triceps
do. rust
vrij. benen-schouders

zou ik dit schema aanhouden of minder per dag gaan trainen? bijvoorbeeld 1 spiergroep per dag ofzo, en dan 5 trainingsdagen?

Doe gewoon lekker fullbody . Pakweg maandag - woensdag - vrijdag of dinsdag - donderdag - zaterdag .

Sommige mensen roepen, er is geen overtraining, enkel te weinig eten. Hier zet ik mijn vraagtekens bij, maar het zal in elk geval van belang zijn dat je goed en voldoende vreet gedurende de hele dag. Dit zal ook je herstel ten goede komen.

Je zult vanzelf aan je lichaam voelen of je wel of niet doorkan.

gelijk, er word immers ook een aanslag op je czs gedaan en dan kun je eten wat je wilt maar daar ontkomt niemand aan.

ik doe komende tijd ook soortegelijk werk maar dan in het distributiecentrum dus constant sjouwen etc.

Ik merk dat ik na werk ff de rust moet nemen voor ik aan de training kan beginnen, het gaat vooralsnog best goed. Wel veel meer eten omdat ik nu veel meer verbrand met het werk.

Ik werk zwaar, 6/7 of 7/7 en krijg het nog voor elkaar :)

Natuurlijk gaat het in het begin wel moeilijk zijn, eenmaal je lichaam het gewoon is is je vakantiejob gedaan waarschijnlijk.

Ik moet men eten en men rust wel heel erg in het oog houden of het begint snel overal pijn te doen en ga ik er echt aan onderdoor.

Terug
Naar boven