AndroidHealthClinic

doping die niet onderdrukt

Daar heb je niks aan. De stijging is misschien aanzienlijk, maar het resultaat nog altijd binnen normale waardes. Testosteron doet pas echt wat bij suprafysiologische concentraties.
Dat is waar. Heb ik ook al meermaals geschreven. Of je nu 13nmol/L hebt of 20nmol/L dat geeft geen enkel verschil wat spiergroei betreft. Daarom dat heel dat gedoe met testboosters ook dikke bullshit is. Als ze dan toch zouden helpen, is de verhoging van testosteron alleszins niet significant om anabool te zijn. Maar clomid is wel een aanrader voor diegenen die ermee kunnen geholpen worden omdat hun testlevels te laag zijn of na een kuur om je testlevels weer op te krikken.

Laatst bewerkt:
Niet mee eens. Door het kuren denkt iedereen dat zijn test-niveau zo hoog mogelijk moet zijn voor maximale gains, maar de invloed van het test-niveau daarop is binnen de normale waarden erg beperkt. Ik durf te wedden dat lang niet alle natty krachtsporters die een beetje iets bereikt hebben in hun ding een uitzonderlijk test-niveau hebben. Zitten ook normale en zelfs wat lage waarden tussen.
Volledig mee akkoord.

Doping die niet onderdrukt? Misschien eventueel nolva/clomid maar ik denk dat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen.
Clen op een lage dosering zou je eventueel wat meer lucht geven tijdens een training, maar enkel in studies bij ratten is en een klein beetje anabool

Alleen Nolva is wel heel kansloos

andriol
androstanolene
orabolin
oxandrolone
primobolan
winstrol
masteron
anadur
dynabolin

Zoek wat meer info op hoezeer ze je hypothalamus onderdrukken

Gewoon prikken je gaat niet meteen dood