AndroidHealthClinic

Doping forever docu

hij stond op 21% en kwam uit op 11%

Ah, dit is wel een zeer goed resultaat en lijkt mij onwaarschijnlijk. Vind het toch maar een rare docu. Je maakt er een over doping gebruik en doet een experiment maar dan vertel je niet wat je genomen hebt en in welke hoeveelheden?

zit wat in...

maargoed hoe hij het heeft gedaan weet ik niet maar het resultaat was er wel... ik denk dat als dit resultaat van 1 kuur was dat het best een pittig kuurtje was

idd jammer dat ze niet wat meer details geven..

Jammer jah dat ze de hoeveelheden achterweg hebben gelaten, maar ik denk net dat zijn leverwaardes zo uit de pan stegen door een Test-E cycle ;)

Denk dat die beste man 10 weken lang flink gesnoept heeft .

Wanneer gaat iemand van DBB een documentaire maken?

Zo zie je maar dat als je je voeding niet aanpast er na 20 jaar trainen nog k*t uit kan zien. Dus dan gaat ie een kuur doen (blijkbaar een nogal heftige) en z'n voeding aanpassen om vervolgens te laten zien hoe erg AAS toch is en dat je de resultaten toch weer kwijt raakt.:clap:
Ik krijg een roid rage hiervan.

Zo zie je maar dat als je je voeding niet aanpast er na 20 jaar trainen nog k*t uit kan zien. Dus dan gaat ie een kuur doen (blijkbaar een nogal heftige) en z'n voeding aanpassen om vervolgens te laten zien hoe erg AAS toch is en dat je de resultaten toch weer kwijt raakt.:clap:
Ik krijg een roid rage hiervan.

Helemaal mee eens kerel voor 20 jaren ervaring zag die er gewoon bagger uit.
Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik die resultaten wat die gehaald had niet zomaar laten vallen, ook zonder gebruik.

En ja dan zegt ie ik heb letterlijk ALLES volledig verloren NA mijn kuur. Heeft ie geen nakuur gedaan ofzo? hij zal wel wat massa en kracht verliezen maar toch niet zo erg dat hij juist hetzelfde word als hij ervoor was of anders at die niet schoon meer? hmmm dus anabolen zijn maar een tijdelijke solutie als je niet schoon gaat eten? greattt :D

Mensen, de maker van dat programma traint al meerdere jaren ,die gast in het stukkie niet :rolleyes:

Gozer had wel goeie shizzle zeg...10kg vet kwijt en 15kg spier erbij, nice :)

ik vond het wel een goede documentaire
alleen jammer voor hem van die verloren kilo's

ik denk dat hij zich op wetenschappelijke manier eerst had moeten verdiepen in sterioden en het gebruik ervan.ik krijg het gevoel dat hij er zelf niet helemaal veel van af wist.

misschien had hij dan wat kilo's kunnen behouden

Gozer had wel goeie shizzle zeg...10kg vet kwijt en 15kg spier erbij, nice :)

vind ik moeilijk te geloven. tot hier toe was het bij mij altijd spieren erbij én vet ook...

enfin ja - ik heb ook nog niet alle roids gebruikt.

maar als ik hoor dat ie s nachts zwetend wakker wordt, gok ik toch op tren (ik heb zo een dingen toch niet gehad van test, deca of boldenone)

Is wel leuk om te speculeren wat zijn kuur was. Nergens meer dan 500mg per week dan houd ik het op 500 test/500tren(zweten) en heel veel winny gezien zijn leverwaarden.

hij zei dat de dosis niet hoog was, maar hij had wel goede verdoete waarden in de test (had ik zelf helemaal niet, maarja wel persoonsgebonden natuurlijk) Verder hoeft het niet perse tren te zijn, want ben met de sust ook wel eens een paar weken elke nacht kletsnat wakker geworden..

Docu laat niet zien wat hij gebruikt en in welke dosis net zo min als dat ze info over PCT geven. Dat is wat er mis is met deze documentaire.

De helft van een beginnerskuurtje op een bepaalde site werd er volgens mij gezegd. Toch?

.........

and by the way the doctor from anti doping denmark who supervised the project is rasmus damsgaard, he is numero uno doping doctor in the world, he was really super, he did help us with blood tests an dexa scans and so on, and we did actually push him to help us, he didnt want to do it, but we said that we would do the roids anyway, and he probably could use the info.... He had actually never done anything like it, so he agreed in the end....

........
Toevallig afgelopen vrijdag een dexa scan laten doen = 10% vet :)

Terug
Naar boven