AndroidHealthClinic

dopingcontrole belgie april 2012.

maniak1985

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Ook ik werd gecontroleerd na enkele weken bezig te zijn met enkel Stanozolol.
Zoals vermeld in samenwerking met politie ( 32 agenten welliswaar , zelfs enkele straten verderop voor onderschepping )
Inderdaad 3 weken erna politie aan de deur voor huiszoeking , gelukkig was m'n kuur gewoon ten einde en vonden ze dus niks.

dan naar comissie gemoeten , schorsing van 2 jaar voor sportmanifestaties in gelijk welke hoedanigheid (mag klaarblijkelijk geen enkele zaal meer binnen) , + 2000 euro boete + 350€ voor de kosten van de plastest.

de vraag is nu , ik heb een homegym , als ik nu overweeg nogmaals een kuurtje te doen , is de kans er dan dat ze me thuis controleren ook ?

de eerste test was 8 maand geleden en sindsdien geen enkel teken dat wijst op de neiging naar een 2de vereiste plastest..

Dank bij voorbaat.

Wat een NSB praktijken... zal me niets verbazen als ze je huis binnen komen aangezien je een verleden hebt.

Echt belachelijk dit.
Typisch belgie

Fuuuu wat een belachelijke boetes. Gelukkig woon ik in Nederland

home gym ftw :)

Strong eerste post!
kan je ook is zeggen waar dit was ?

2000 euro? Beetje overdreven.

echt debielen.. allemaal ****ing bang omdat ze zelf noch de moeite noch de kracht hebben om er ****ing baas uit tezien dus gaan ze de wet maar zo aanpassen dat jij het ook niet mag zijn... wss bang dat ze hun vroutjes verliezen... haters zijn het.

Ze moeten toch al een bevel tot huiszoeking hebben om zo maar even je homegym binnen te komen.

echt debielen.. allemaal ****ing bang omdat ze zelf noch de moeite noch de kracht hebben om er ****ing baas uit tezien dus gaan ze de wet maar zo aanpassen dat jij het ook niet mag zijn... wss bang dat ze hun vroutjes verliezen... haters zijn het.

U bent serieus?

jaah sorry man maar afentoe dan floept er wat uit waardoor ik zulke reacties schrijg :P maar goed ik denk dat ze wat beters kunnen doen dan sporters lastig vallen.. hele spionage actie zetten om iemand in een potje te laten plassen... dus ja ben serieus boos :P

Is this real life ?

De ****? M'n Belgisch is niet zo goed, maar je hebt dus €2350 boete voor het gebruiken van wat AAS?

en huiszoeking, wat ik al net zo geflipt vind.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 10:48 ----------

als jij het nog niet gehoord hebt stel ik wel die bron in twijfel.

Als de man met een balzak als ava het al een geflipte zaak vindt, vind ik dat ook.

Terug
Naar boven