Fitness Seller

dopingcontrole belgie april 2012.

Op de vraag van TS : de kans dat ze bij jouw uit het niks zonder verdere aanleiding nog eens een huiszoeking gaan doen is heel klein omdat ze niets gevonden hebben bij de eerste. Dus ze geven je het voordeel van de twijfel :) had je nu 10 flesjes test&deca staan gingen ze je bestempelen als reseller/dealer en kon je wel een hele gerechtelijke opvolging verwachten. Dus no worries, home gym opbouwen is de boodschap, doe ik ook al halfjaartje na eerdere gevallen zoals jouw. Laatste jaar meer en meer voorkomen en ik wel degelijk geen huiszoeking wil en bullshit met justitie doe een job in de bewaking en wil ik graag behouden. :)

Inderdaad mensen , begrijp me niet verkeerd.

1) Controle in de zaal waar ik trainde.

2) 3 weken na m'n plastest 2 politieagenten aan m'n voordeur met het nieuws dat ik positief testte op stanozolol. ook met een huiszoekingsbevel , nadat ze niks vonden werd er me verteld dat ik niet strafrechterlijk zou vervolgd worden. maar wel dat ik voor een comissie moest verschijnen.

3)m'n eerste brief van de dopingcomissie , ik moet verschijnen op 20 augustus, tot die datum niks van nieuws / extra controle .. ik spreek over een tijd van 4 - 5 maand.

4)op de comissie wordt me gevraagd waar ik het haalde etc... ik zeg dat ik amerikaanse producten gebruikte waar niet op vermeld stond dat er stanozolol in zat en ik van niks weet op vlak van dat product ... er wordt me gevraagd naar m'n werk en maandloon , ...de magere stengel van de vlaamse regering pleit voor een schorsing van 2 jaar . De dopingdokter verteld me dat dit enkel de eis van de regering is , dat de dopingdokters de uiteindelijke straf bepalen ...

5)ik krijg op 30 augustus m'n brief, waarin vermeld staat dat ik 2 jaar geschorst wordt en 2350€ boete mag betalen ... ook staat erin vermeld dat ik op de hoogte was van m'n dopinggebruikt, dat ik doelgericht doping kocht op internet... (( DAFUQ ??? ))

6) opbouwen van homegym , en hierbij val ik terug op m'n vraag uit m'n oorspronkelijke 1st post :D

Dank allemaal voor jullie participatie !

Ik weet het, ik val in herhaling, maar dit is dus Vlaanderen he, om maar te zeggen hoe ****ed up dit land wel is. Ben een vlaming in Brussel: hier is nog nooit ofte nimmer controle geweest en die zal er ook niet komen.

Sorry man, maar is bullshit wat je verkondigd..

Politie kan je niet verbieden te sporten, wat een onzin .. Ze kunnen je wel van competitie afhouden maar niet dat je opnieuw gaat sporten.

Dus antwoord op je vraag .. Ga gewoon terug naar een club en begin met trainen ..

Een homegym mogen ze niet controleren mits huiszoekingsbevel natuurlijk (en dat krijgen ze niet zomaar, dan moet je moet al iets fout hebben gedaan ;) )

Die boete is altijd ook 250 euro voor de test bij mijn weten (niet 100% zeker op)

En de boete van 2000 euro heeft een vriend van mij ook gehad (na het gerecht) omdat hij bij zijn vorige uitspraak niet aanwezig was.

ik weet met zekerheid dat het gerecht je een verbod kan opleggen om nog in fitnesszaken te komen.
ikzelf heb het (nog) niet zitten, maar een maat van mij wel. die is ooir veroordeeld voor handel in AAS en die is dus gezien.

hij heeft wel een mooie home gym ondertussen....

1 oplossing: verhuizen naar holland. Belgie wordt gekker en gekker.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 16:26 ----------

Inderdaad mensen , begrijp me niet verkeerd.

1) Controle in de zaal waar ik trainde.

2) 3 weken na m'n plastest 2 politieagenten aan m'n voordeur met het nieuws dat ik positief testte op stanozolol. ook met een huiszoekingsbevel , nadat ze niks vonden werd er me verteld dat ik niet strafrechterlijk zou vervolgd worden. maar wel dat ik voor een comissie moest verschijnen.

3)m'n eerste brief van de dopingcomissie , ik moet verschijnen op 20 augustus, tot die datum niks van nieuws / extra controle .. ik spreek over een tijd van 4 - 5 maand.

4)op de comissie wordt me gevraagd waar ik het haalde etc... ik zeg dat ik amerikaanse producten gebruikte waar niet op vermeld stond dat er stanozolol in zat en ik van niks weet op vlak van dat product ... er wordt me gevraagd naar m'n werk en maandloon , ...de magere stengel van de vlaamse regering pleit voor een schorsing van 2 jaar . De dopingdokter verteld me dat dit enkel de eis van de regering is , dat de dopingdokters de uiteindelijke straf bepalen ...

5)ik krijg op 30 augustus m'n brief, waarin vermeld staat dat ik 2 jaar geschorst wordt en 2350€ boete mag betalen ... ook staat erin vermeld dat ik op de hoogte was van m'n dopinggebruikt, dat ik doelgericht doping kocht op internet... (( DAFUQ ??? ))

6) opbouwen van homegym , en hierbij val ik terug op m'n vraag uit m'n oorspronkelijke 1st post :D

Dank allemaal voor jullie participatie !

dit zie ik zo voor me, klinkt heel aannemelijk, zoals ik die kl**tz*kken ken.

sterkte man

was ik van jou, k zou toch gaan trainen in n club, maar ga naar een jeanettenclub (genre health city ed) - daar gaan ze niet binnenvallen. maak het abonnement op naam van je vrouw/moeder/...

ze gaan je niet volgen met een team ook niet om te controleren of je wel degelijk weblijft uit de fitnesscentra

fight the power, laat je niet kisten en wees creatief.

wat een gore homos man, wordt koleirig als ik je verhaal lees :mad:

Misschien nuttig om weten... ze zullen nooit zomaar random gyms controleren in Vlaanderen. Er wordt gewerkt aan de hand van tips, klachten, enz. Komt soms van andere gymbezoekers, soms de uitbaters, enz. Ze zullen er ook typisch de meer hardcore gyms uitkiezen waardoor er op het einde van de rit kan gepronkt worden met hoge percentages positieve gevallen in de media.

Misschien nuttig om weten... ze zullen nooit zomaar random gyms controleren in Vlaanderen. Er wordt gewerkt aan de hand van tips, klachten, enz. Komt soms van andere gymbezoekers, soms de uitbaters, enz. Ze zullen er ook typisch de meer hardcore gyms uitkiezen waardoor er op het einde van de rit kan gepronkt worden met hoge percentages positieve gevallen in de media.

Vanwaar haal je die info? Ze hebben toch ook al een healthcity gecontroleerd. Dus ze nemen niet perse de echte hardcore gyms eruit. Zijn ook precies dezelfde regio. Antwerpen bijvoorbeeld heeft nog niet zoiets meegemaakt.

Damn, dan moet je wel een ferme kl***zak zijn om je eigen gym zo een kloot af te draaien. :mad:

Vanwaar haal je die info? Ze hebben toch ook al een healthcity gecontroleerd. Dus ze nemen niet perse de echte hardcore gyms eruit. Zijn ook precies dezelfde regio. Antwerpen bijvoorbeeld heeft nog niet zoiets meegemaakt.

Tsja, ik ga hier geen namen noemen. Je weet niet wie hier allemaal meeleest... maar ik kan je wel zeggen dat het niet via via is maar bij de bron zelf. Ik heb zelfs meermaals gevraagd of er at random gecontroleerd wordt... het antwoord was zeer duidelijk neen. De selectie gebeurt echt zoals ik hierboven schreef.

Je moet trouwens de cijfers op de website van de vlaamse gemeenschap maar eens bekijken. Zo veel controles zijn er niet in fitnesscentra. Als ze dan toch controleren willen ze graag raak schieten.

En hoe zit het dan als je als nederlander net over de grens in een belgische (toch wel redelijk hardcore) gym trained?

Beste leden,

Ook ik werd gecontroleerd na enkele weken bezig te zijn met enkel Stanozolol.
Zoals vermeld in samenwerking met politie ( 32 agenten welliswaar , zelfs enkele straten verderop voor onderschepping )
Inderdaad 3 weken erna politie aan de deur voor huiszoeking , gelukkig was m'n kuur gewoon ten einde en vonden ze dus niks.

dan naar comissie gemoeten , schorsing van 2 jaar voor sportmanifestaties in gelijk welke hoedanigheid (mag klaarblijkelijk geen enkele zaal meer binnen) , + 2000 euro boete + 350€ voor de kosten van de plastest.

de vraag is nu , ik heb een homegym , als ik nu overweeg nogmaals een kuurtje te doen , is de kans er dan dat ze me thuis controleren ook ?

de eerste test was 8 maand geleden en sindsdien geen enkel teken dat wijst op de neiging naar een 2de vereiste plastest..

Dank bij voorbaat.

O-M-G Sucks to be Belgian :eek::p

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 22:59 ----------

doping comissie? Je bent toch recreatief sporter wat maakt dat nou weer uit je "cheat" toch nergens mee dan.

O-M-G Sucks to be Belgian :eek::p

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 22:59 ----------

doping comissie? Je bent toch recreatief sporter wat maakt dat nou weer uit je "cheat" toch nergens mee dan.

Je bent wel ingeschreven in een sportclub... En wie zegt dat je volgende maand geen wedstrijd zou doen?

Die redenatie slaat helemaal nergens op.

Die redenatie slaat helemaal nergens op.

Omdat er geen rechtstreekse competitie aan verbonden is lijkt dit inderdaad zo,

Maar opzig is een fitness het zelfde als een voetbalclub, sport is sport voor de federale controle agentschappen...

Haha belgie:roflol:
Gestoorde mafketels man, land waar je zwaar vuurwerk particulier mag kopen en vuurwapens, maar anabolen? NSB regime

Terug
Naar boven