- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Dacht wel dat ze op Jimmy zijn trainingslocatie al zijn langsgeweest tijdens een training.
het was dus woppel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht wel dat ze op Jimmy zijn trainingslocatie al zijn langsgeweest tijdens een training.

)En de boete van 2000 euro heeft een vriend van mij ook gehad (na het gerecht) omdat hij bij zijn vorige uitspraak niet aanwezig was.
Maakt enorm veel uit want dat noemt 'veroordeelt bij verstek' en dan krijg je bijna altijd de maximumstraf/boete. Als je naar daar gaat, jezelf verdedigt, goede wil toont en de situatie wat probeert te schetsen voor de rechter dan kom je (indien het je eerste keer is) er heel waarschijnlijk wel af met een lichtere straf. Valt een beetje te vergelijken met een brommer opfokken, heb vroeger vrienden gehad die 1000 euro + boete hebben gehad maar eveneens vrienden zonder boete die enkel hun examen opnieuw moesten doen. Achja...Dus als je 'gepakt' wordt, en je moet voor het gerecht verschijnen
En je komt NIET opdagen dan bedraat de boete 2K?
Wat als je wel komt opdagen, zoveel maakt dat toch niet uit denk ik?
(Niet bekend met het gerecht,gelukkig.)
Was die vriend van je ook opgeroepen voor as. Gebruik?
waarschijnlijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection
ot: ken maar 1 geval van thuiscontrole, bij jimmy thuis waar de strongmen trainen.
Jij bent van Bazel Calyptus??Heb er niks van gehoord van die controle bij Jimmy.
nee, Belsele, wat grenst aan waar hij woon(de)(Sint-Pauwels, en 100 meter van de grens van Belsele). Ben een paar keer bij hem gaan trainen.

Sorry man, maar is bullshit wat je verkondigd..
Politie kan je niet verbieden te sporten, wat een onzin .. Ze kunnen je wel van competitie afhouden maar niet dat je opnieuw gaat sporten.
Dus antwoord op je vraag .. Ga gewoon terug naar een club en begin met trainen ..
Een homegym mogen ze niet controleren mits huiszoekingsbevel natuurlijk (en dat krijgen ze niet zomaar, dan moet je moet al iets fout hebben gedaan)
Die boete is altijd ook 250 euro voor de test bij mijn weten (niet 100% zeker op)
En de boete van 2000 euro heeft een vriend van mij ook gehad (na het gerecht) omdat hij bij zijn vorige uitspraak niet aanwezig was.
Sorry man, maar is bullshit wat je verkondigd..
Politie kan je niet verbieden te sporten, wat een onzin .. Ze kunnen je wel van competitie afhouden maar niet dat je opnieuw gaat sporten.
))
Ze moeten toch al een bevel tot huiszoeking hebben om zo maar even je homegym binnen te komen.