MuscleMeat

dosering mast

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
gabbers,
tot hoe hoog gaan jullie in jullie mast (prop ester) dosering. las ergens het volgende:

I’d say that optimum effects of this stuff are found with 4-500mgs/week (based on conversations I've had with people who have used Masteron, as well as my own results). I happen to have a friend who has gone up to 600mgs/week with Masteron and didn’t feel that it provided significantly better results than 400-500mgs per week. I think, for maximum cost effectiveness, 400mgs per week is ideal.

iemand hier een visie over?
hoe hoog zijn jullie ooit gegaan? er van uitgaande dat je gaat op test prop en mast?

thnx im voraus

Hoger dan 200mg ed ben ik nog niet geweest.

none of the above.

ben zelf nog niet hoger geweest dan 100mg ed.. geen problemen ondervonden

• Topic Starter Topic Starter
wat was het voordeel van 100mg ed tov 100mg eod?

dan zit je op 700mg/w mast en anders de helft! gehehe.. voordeel weet ik niet ik weet wel dat ik ****ing lekker ging op 100mg ed..

en waar stackte je het mee dan? wil ook n goeie kuur met korte esters en 200 mg masteron eod maar wil het met tren acetaat nemen en test prop maar zit over al die ml in die mn lichaam op moet nemen. heb t idee dat je je op n gegeven moment als n fles olijf olie voelt.

heb op 700 mg gezeten zonder problemen

vond persoonlijk 100ED net iets teveel...50-75ED was goeie apeshizzle

500mg ew prop, 600mg enant..

• Topic Starter Topic Starter
maar jullie stellen dus dat die a. roberts met zijn maximale dosering dus er langs zit. 100mg ed is wel degelijk effectief.
mss binnenkort eens de dosering op mijn proef-cavia verhogen,
androgeniteit 4life!!!

Alleen nog maar op 375mg per week gezeten voorlopig nog geen mast voor mij, tren all de way.

Origineel gepost door klaas
vond persoonlijk 100ED net iets teveel...50-75ED was goeie apeshizzle

wat bedoel je met te veel? werd je TE droog of was t prikken teveel?

75ED is net zoveel prikken als 100ED en Te droog zal het ook niet zijn denk ik ;)

puisten!!!

ikke wel puisten verdomme want masteron is wel lekker

Terug
Naar boven