Fitness Seller

Dosering T3 Cytomel (6 weken kuur)

Ik bedoel dit absoluut niet lullig, maar als je pillen nodig hebt om gemotiveerd te blijven is het einde zoek.
Kom op bro, je bent net lekker 3 maandjes bezig en 6 kilo is al een mooie prestatie.
Als je een heel hoog vetpercentage hebt is het een stuk makkelijker om kilo's af te vallen en ik zou pas naar de middelen grijpen als je onder de 15% vet zit.
Ik denk dat als je nu iets gaat gebruiken dat je daarna een terugval hebt en alle motivatie verliest.

Mocht je er toch voor kiezen T3 te nemen zou ik dat niet maar 6 weekjes doen. Geen idee waarom mensen zo kort dat nemen.
Ik neem het altijd 3-4 maanden op 75mcg en bouw dan netjes af.

De man heeft een punt bro. Denk er nog eens over na...

Het tegenovergestelde want T3 verhoogt je metabolisme als je het combineert met dieet, cardio en KT. Dan heb je wat meer carbs nodig aangezien je lichaam veel meer kcal gaat verbranden (geen gekke dingen doen, hou het bij complexe bronnen) zodat je lekker volblijft terwijl je droog wordt. Iedereen is anders natuurlijk maar dit werkt het beste voor mij

np en succes

Alleen heeft niemand wat aan jouw advies omdat je de grootste faker op DBB bent Mehdi
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/muayboran-dbb-contest-log-276345/

Dat je nog het lef hebt om terug te komen!

Graag de discussie voortzetten via pm ofzo heren.

• Like
Waarderingen: D77
Oke top reactie! Maar na de reactie van mister big dat ik verder moet afbouwen wil ik het schema iets aanpassen en zodoende iets langer doorgaan en iets langer op de max blijven zitten... Wil je daar is naar kijken en je oordeel daar over geven?

6 dgn 25 mg
6 dgn 50 mg
6 dgn 75 mg
8 dgn 100 mg
6 dgn 75 mg
6 dgn 50 mg
5 dgn 25 mg
4 dgn 12,5 mg

Mischien is mijn oude schema toch beter maar dacht hoe langer op de max hoe meer resultaat je krijgt...??

Ik zou trager afbouwen als ik jouw was, mijn schildklier was een tijd naar de kl*te door T3, kwam niets maar ook niets meer aan. Dit is nu opgelost natuurlijk. Oppassen met dat spul imo :-)

Uhhh.. je schildklier was naar de klote en je kwam niets meer aan.. kan aan mij liggen maar klopt er iets niet in je stelling? Je schildklierhormoon zorgt toch voor je stofwisseling.. Als dat stop ligt lijkt 't me dat je juist wel aankomt omdat je schildklierhormoon niks meer geregeld krijgt..

Ik zou trager afbouwen als ik jouw was, mijn schildklier was een tijd naar de kl*te door T3, kwam niets maar ook niets meer aan. Dit is nu opgelost natuurlijk. Oppassen met dat spul imo :-)

Schildklier op hol? Je was wel superdroog daarna dan :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou nog even iedereen op de hoogte houden.... Inmiddels 4 weken bezig. In combinatie met 3 keer in de week flink sporten en 1x in de week Tennissen, dus totaal 4x sporten, gaat het afvallen zeer naar wens!

Ben nu al 10 kilo kwijt! Ik kom van de 136,4 kg naar nu 126,3 kg....! Heb m'n laatst doorgegeven T3 schema aangehouden icm een goed (eiwit) eetschema.

Ik ben heerlijk gemotiveerd en ga lekker door! Hoop in Augustus op 100 kg te zitten....

Hou jullie op de hoogte mocht dat gewenst zijn.

Op hoeveel mcg zit je nu..

Pittig resultaat hoor

Mijn resultaat:

Ik ben bijna 5 % vet kwijt in 7 weken en ik heb nog 4 weken te gaan

Je zou je ook eens kunnen inlezen op Meridia. Dit middel wordt voorgeschreven aan mensen die onder de categorie 'zwaarlijvig' vallen.

Succes met je doelstelling iig!

Ik ben benieuwd naar het voedingsschemadat je gebruikt. Zou je die kunnen posten?

Hallo,
Wat ik nou raar vind is dat geklooi met t3...Waarom ?? Om de doodsimpele reden dat ik schildklierpatient ben.Ik ben gezegend met de ziekte van Hashimoto sinds mijn 32ste. Ik deed niet aan bodybuilding maar aan marathon lopen maar het maakt niet uit wat voor sport je doet volgens mij ben je bezig met je lijf en wil je dat zo verantwoord mogelijk doen.En je gezondheid niet schaden...toch ??
Die t3 slik ik dus omdat mijn eigen schildklier geen t3 meer produceert,en dan denk je "Nou , mooi das dan opgelost "
NIET DUS !! Want je schildklier is een zelf-regulerend orgaan die zijn eigen hoeveelheden t3 per nano-seconde aanpast aan de vraag van je lijf van dat moment.Het is onmogelijk om met een pilletje dezelfde precisie na te bootsen.
Mocht je geinteresseerd zijn in de symptomen en klachten die dat teweeg brengt dan hoor ik dat graag,want dan kan ik boekdelen schrijven.Sporten kan je vergeten als je schildklier niet goed functioneerd en je spiermassa is verleden tijd !! Dat is maar 1 dingetje.
De dosissen die jij hier in je schema hebt garanderen een schildklier functiestoornis.
Doe het niet.Punt.Ga gezond om met je lijf.

Bedankt voor je tips en waarschuwingen , kun je deze zin misschien toelichten/onderbouwen? "De dosissen die jij hier in je schema hebt garanderen een schildklier functiestoornis."

Hallo,
Wat ik nou raar vind is dat geklooi met t3...Waarom ?? Om de doodsimpele reden dat ik schildklierpatient ben.Ik ben gezegend met de ziekte van Hashimoto sinds mijn 32ste. Ik deed niet aan bodybuilding maar aan marathon lopen maar het maakt niet uit wat voor sport je doet volgens mij ben je bezig met je lijf en wil je dat zo verantwoord mogelijk doen.En je gezondheid niet schaden...toch ??
Die t3 slik ik dus omdat mijn eigen schildklier geen t3 meer produceert,en dan denk je "Nou , mooi das dan opgelost "
NIET DUS !! Want je schildklier is een zelf-regulerend orgaan die zijn eigen hoeveelheden t3 per nano-seconde aanpast aan de vraag van je lijf van dat moment.Het is onmogelijk om met een pilletje dezelfde precisie na te bootsen.
Mocht je geinteresseerd zijn in de symptomen en klachten die dat teweeg brengt dan hoor ik dat graag,want dan kan ik boekdelen schrijven.Sporten kan je vergeten als je schildklier niet goed functioneerd en je spiermassa is verleden tijd !! Dat is maar 1 dingetje.
De dosissen die jij hier in je schema hebt garanderen een schildklier functiestoornis.
Doe het niet.Punt.Ga gezond om met je lijf.

Deze doseringen zijn relatief laag. Ik ken behóórlijk wat bodybuilders die dit nemen en ook die veel hoger nemen en geen van allen heeft schildklierproblemen.
Ik gebruik zelf soms 3-4 maanden aan een stuk 75mcg per dag en herstel altijd goed.

Kortom deze doseringen garanderen absoluut niet dat je een schildklier functiestoornis krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Zo lees nu weer een aantal reacties maar vooral die van t3betervannie... Sorry maar ik heb er nu net een kuur van op zitten die 7 weken heeft geduurd maar ik heb nergens last van.... Sorry als dat wel zo was zou ik het ook posten hier dat is een ding wat zeker is. Wellicht kan het zijn dat ik nog ergens last van ga krijgen, wat ik overigens niet hoop, maar zal dat hier zeker delen dan.

Maar nu dan de resultaten... De laatste twee weken zijn niet echt best gegaan. In de een na laatste week was ik jarig en de laatste week zat ik all-in in Griekenland... Ja ik weet het ik heb het zelf in de hand maar ja... Echter is het eindresultaat na 7 weken sporten en een goed voedingsschema toch nog wel ruim 14 kilo geweest!

Nu ga ik lekker door met sporten en op m'n voeding letten want er moet nog sowieso 20 kilo vanaf....:-(
Ik zit er nog wel over te denken om over een maand nog een kuurtje te nemen. Weet alleen nog niet of dat t3 wordt of clenbuterol.... Wie adviseert wat en welk schema?

Zo lees nu weer een aantal reacties maar vooral die van t3betervannie... Sorry maar ik heb er nu net een kuur van op zitten die 7 weken heeft geduurd maar ik heb nergens last van.... Sorry als dat wel zo was zou ik het ook posten hier dat is een ding wat zeker is. Wellicht kan het zijn dat ik nog ergens last van ga krijgen, wat ik overigens niet hoop, maar zal dat hier zeker delen dan.

Maar nu dan de resultaten... De laatste twee weken zijn niet echt best gegaan. In de een na laatste week was ik jarig en de laatste week zat ik all-in in Griekenland... Ja ik weet het ik heb het zelf in de hand maar ja... Echter is het eindresultaat na 7 weken sporten en een goed voedingsschema toch nog wel ruim 14 kilo geweest!

Nu ga ik lekker door met sporten en op m'n voeding letten want er moet nog sowieso 20 kilo vanaf....:-(
Ik zit er nog wel over te denken om over een maand nog een kuurtje te nemen. Weet alleen nog niet of dat t3 wordt of clenbuterol.... Wie adviseert wat en welk schema?

Ik adviseer dat je een goed trainingsschema en een goed voeddingsschema gaat opstellen. Het is totaal niet nodig om nu al naar dit soort middelen te grijpen als je wss niet eens de basis van voeding en training onder de knie hebt.

Terug
Naar boven