michaelmuller
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 115kg
Ik adviseer dat je een goed trainingsschema en een goed voeddingsschema gaat opstellen. Het is totaal niet nodig om nu al naar dit soort middelen te grijpen als je wss niet eens de basis van voeding en training onder de knie hebt.
Bedankt voor je reactie echter heb ik de kuur er al op zitten. Ik vond het wel nodig om hieraan te beginnen omdat het me extra stimuleerd. Meningen verschillen en dat mag ook. Ben het helemaal met je eens dat een goed voedingsschema essentieel is! Sporten daarentegen ook. Echter ben ik daar wel al vol op mee bezig maar als ik aangeef dat ik het wel graag met hulpmiddelen wil doen dan moet dat toch ook geen probleem zijn?
Wil hier niemand mee in een kwaad daglicht zetten hoor maar wil er alleen mee zeggen dat ik graag advies wil ipv afwijzingen. Nogmaals alle reacties zijn top maar als ik er niet aan wilde beginnen dan had ik het wel aangegeven, toch? Nogmaals iedereen bedankt en blijf vooral reageren. Dus als iemand nog een goed middel en schema weet hou me aub op de hoogte!

Daarnaast heb ik geen verleden met t3 of een andere vorm van AAS. Het gaat uiteraard ook om jouw keuze en die respecteer ik. Het zal echter niet de eerste keer zijn dat mensen 'te vroeg' in hun bodybuilding carrière gaan gebruiken en dit moet dan wat mij betreft ook ontmoedigd worden, dat is wat ik nu probeer te doen. Jij zou met jouw gewicht met een goed training en voedingsschemaook hartstikke veel afvallen in korte tijd dus waarom grijp je naar AAS?