Hey,
ff een vraag ook naar aanleiding van het speculatie verhaal bij de pro's.
Bijvoorbeeld het opkrikken van de hoeveelheden.
Als je zeg maar een kuur test 250 per week neemt zal een volgende kuur als snel bestaan uit een 500 per week en daarna 750 per week (als ik het zo lees en hoor).
Maar is het niet zo dat je door 10-12 weken te kuren (ook al is het maar een 250) je gewoon langere tijd in een anabole toestand bent waardoor je lichaam groeit.
Dus je volgende kuur zou je dat toch theoretisch weer kunnen doen?
Tuurlijk ben je als je het goed hebt gedaan de 2e kuur zwaarder, maar je bent niet 2x zo zwaar zodat je ook 2x nodig hebt.
Simpel voorbeeld:
Je test level is 100%
Je injecteert en zit op 500% (noem maar iets he
).
Je bent klaar met de kuur en na een tijd zit je weer op 100%.
Je wil een volgende kuur, en gaat dan maar op 750% zitten (wat meestal dus gebeurt). Waarom niet gewoon weer op 500%?
Ik weet wel mensen willen steeds meer, maar zijn er bijvoorbeeld ook mensen die gewoon lagere doseringen blijven houden in een kuur?
ff een vraag ook naar aanleiding van het speculatie verhaal bij de pro's.
Bijvoorbeeld het opkrikken van de hoeveelheden.
Als je zeg maar een kuur test 250 per week neemt zal een volgende kuur als snel bestaan uit een 500 per week en daarna 750 per week (als ik het zo lees en hoor).
Maar is het niet zo dat je door 10-12 weken te kuren (ook al is het maar een 250) je gewoon langere tijd in een anabole toestand bent waardoor je lichaam groeit.
Dus je volgende kuur zou je dat toch theoretisch weer kunnen doen?
Tuurlijk ben je als je het goed hebt gedaan de 2e kuur zwaarder, maar je bent niet 2x zo zwaar zodat je ook 2x nodig hebt.
Simpel voorbeeld:
Je test level is 100%
Je injecteert en zit op 500% (noem maar iets he
).Je bent klaar met de kuur en na een tijd zit je weer op 100%.
Je wil een volgende kuur, en gaat dan maar op 750% zitten (wat meestal dus gebeurt). Waarom niet gewoon weer op 500%?
Ik weet wel mensen willen steeds meer, maar zijn er bijvoorbeeld ook mensen die gewoon lagere doseringen blijven houden in een kuur?