MuscleMeat

Dosis steeds maar hoger?

Testo mag Big Maus een mooi plaatje van je hier op het forum zetten?:D

Nee,gab....echt geen zin in.

Komt wel weer als het allemaal wat groter is.

Pics doen mij geen recht dus ik zou zeggen....kom naar de WOK-meeting in december....drinken we samen een baco,bro!;)

Nee,gab....echt geen zin in.

Komt wel weer als het allemaal wat groter is.

Pics doen mij geen recht dus ik zou zeggen....kom naar de WOK-meeting in december....drinken we samen een baco,bro!;)

Hmmm klink interessant!!! ff naar de datum kijken en dan komt dat vast wel in orde... Komt allemaal wel weer als het groter is? Wij bb zijn ook nooit tevreden... Ken het gevoel... Het is altijd te klein...Omgekeerd anarexia!!!
;)

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de laatste maanden als een natte krant getraind heb en daar hebben vooral mn armen onder te lijden.

Weeg evengoed 138 kilo maar ben wat vadsiger geworden en wat massa verloren....maar dat is zo weer terug dankzij mijn geniale medicijnkennis,gab.:D

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de laatste maanden als een natte krant getraind heb en daar hebben vooral mn armen onder te lijden.

Weeg evengoed 138 kilo maar ben wat vadsiger geworden en wat massa verloren....maar dat is zo weer terug dankzij mijn geniale medicijnkennis,gab.:D

t*ring Testo dat zijn nog eens stats 138 kilo!!! Kunnen we bij deze afspreken dat als je weer in shape bent mij een mooi plaatje mailt:D
Heb jij het gevoel ook nog weleens dat jij jezelf klein/niet groot genoeg vind met 138 kilo? Wedstrijden? FF on-topic

Ik ben 2 meter gab.....dus dan is dat gewicht niet erg bijzonder want vul zo'n frame maar es knap op.

Wedstrijden zijn niet aan mij besteed,ik heb megaveel respect voor de mannen die het podium opklimmen en kijk er graag naar maar wil zelf nooit meedoen.

Als ik op 145 zit ben ik aardig groot maar heb dan nog genoeg minpunten dus ach.....alles is relatief.

Laten we weer ontopic gaan want dit is Ries zn topic,bro.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 2 meter gab.....dus dan is dat gewicht niet erg bijzonder want vul zo'n frame maar es knap op.

Wedstrijden zijn niet aan mij besteed,ik heb megaveel respect voor de mannen die het podium opklimmen en kijk er graag naar maar wil zelf nooit meedoen.

Als ik op 145 zit ben ik aardig groot maar heb dan nog genoeg minpunten dus ach.....alles is relatief.

Laten we weer ontopic gaan want dit is Ries zn topic,bro.

Boeit niet gab;)
Maar zat gewoon een beetje te brainstormen. Op het werk, tijd over en dan krijg je dat he:)
Ik weet wel wat jij bedoeld, maar aan de andere kant, zit i ksoms wel te denken, 4 kuren in 2 jaar, normale dosissen als ik dan bijvoorbeeld een 100% resultaat uit 1e kuur haal, 75% uit 2e kuur, 50% uit 3e en 25% uit 4e dan ben ik toch aardig vooruit gegaan met lichte kuren (allemaal maar voorbeelden he:D ). Af en toe denk ik na over die shit.

Boeit niet gab;)
Maar zat gewoon een beetje te brainstormen. Op het werk, tijd over en dan krijg je dat he:)Ik weet wel wat jij bedoeld, maar aan de andere kant, zit i ksoms wel te denken, 4 kuren in 2 jaar, normale dosissen als ik dan bijvoorbeeld een 100% resultaat uit 1e kuur haal, 75% uit 2e kuur, 50% uit 3e en 25% uit 4e dan ben ik toch aardig vooruit gegaan met lichte kuren (allemaal maar voorbeelden he:D ). Af en toe denk ik na over die shit.

Ik ken het mag zo naar huis toe...:D

Testo, heb jij ook regelmatig last van je gewrichten?? Vooral je knieen en enkels, ivm je gewicht?

Denk dat je daar niet zo heel snel last van krijgt als je geleidelijk zwaarder word.

iemand die 140kg weegt zoals richardV zal toch niet echt goed gaan op 250 test lijkt me toch zo? Dan moet je zoiezo al op 500 beginnen.

iemand die 140kg weegt zoals richardV zal toch niet echt goed gaan op 250 test lijkt me toch zo? Dan moet je zoiezo al op 500 beginnen.

Als die gaint op z'n natuurlijke productie waarom dan niet op 250mg? Dat is aanzienlijk meer. Maar 500/750mg lijkt me ook zeker niet overdreven.

Als die gaint op z'n natuurlijke productie waarom dan niet op 250mg? Dat is aanzienlijk meer. Maar 500/750mg lijkt me ook zeker niet overdreven.

Kijk en hier doel ik dus ook een beetje op. Je maakt zelf per dag zo'n 7 mg aan ofzo. Dus dan is 250 een behoorlijke vermeerdering.
Wat niet wil nalaten dat ik zelf ook 500 wil pakken.
Echter zie ik niet goed in, waarom de kuur erna niet ook 500 bijvoorbeeld.

Kijk en hier doel ik dus ook een beetje op. Je maakt zelf per dag zo'n 7 mg aan ofzo. Dus dan is 250 een behoorlijke vermeerdering.
Wat niet wil nalaten dat ik zelf ook 500 wil pakken.
Echter zie ik niet goed in, waarom de kuur erna niet ook 500 bijvoorbeeld.

Is niet helemaal waar, je lichaam maakt veel meer aan zo'n 150 mg/wk maar de hoeveelheid vrije testosteron is veel kleiner, tussen de 4 en 10 mg per dag.

Verder raakt je lichaam gewend aan de hoeveelheden en zal daarom minder heftig reageren op dezelfde doseringen. Is met recreatieve drugs net zo, je hebt er steeds meer van nodig om hetzelfde resultaat te behalen. Langere periodes off maken de receptoren weer gevoeliger.

Terug
Naar boven