AndroidHealthClinic

Dosis steeds maar hoger?

Ok!!! Kwam ook voort omdat ik dit heel veel lees... Je eerste kuur direct een hele dikke nemen want je gaat nooit meer zo hard als de eerste keer. Die ervaring heb ik niet vandaar...:D

Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Je zal als je direct start met hoge doseringen of combis zeker hard gaan ,maar als beginnende kuurder is het altijd maar afwachten hoe je reargeerd op het eea.
Het kan toch ook wel eens heel vervelend uitpakken als iemand voor de eerste keer direct een combi maakt en dan ook nog eens met hoge doseringen.

Persoonlijk vindt ik dat je beter eerst eens moet kijken hoe je reargeerd op bepaalde stoffen alvorens te combineren of te verhogen.
Maarja das mijn mening puur voor met het oogpunt op safety.

gast die ik goed ken heeft in het verleden paar maal gekuurd en toen ff 3j off gegaan door redenen en tijdje nie getraind. hij was indertijd na een paar kuurtjes 90kg en armen 43 cm
nu ging hij tijdje geleden van 81 naar 88 en armen 42.5 met 1 sus en 1 deca en 2 primos per week, ik vond het resultaat echt mooi!
nu kreeg hij precies een tik van het kuren en wou niet meer off gaan, is dan toch 4 weken off gegaan en is nu begonnen met

gh 5iu per dag
sus 500 per week
enanthaat 625 per week (2.5ml)
10 dboll per dag

en ik kan je zeggen, DAT verschil in dosis zie je op 3 weken al, damnnn shit hij is gewoon uiteen gespaat , armen meten nu al 44 cm, hij staat droger dan ooit, is beresterk, houd weinig vocht vast en kom om de 3-4 dagen een kg bij.
is voor mij natuurlijk nog steeds geen motivatie om het ook te gaan doen, maar je ziet wel dat monsterdoseringen zorgt voor monster resultaat! ! !

jadas wel waar,maar bij die doseringen heb je ook monster bijwerkingen.Kep ook gehad dat ik op een trap stond en me hart in me keel bonkte van het vocht wat ik meesjeulden,dan maar niet te spreken over paniek aanvallen,nee mijn tere persoontje is niet op od gemaakt.Al was ik wel t*fus groot bij 1.65m:D

Tsja...wat zal ik zeggen....

Als je een monster zou kunnen worden op altijd maar kuurtjes van 500mg test en 200mg deca hadden we hier alleen maar monsters gehad,nietwaar?:rolleyes:

@Richard,
Ik geloof persoonlijk niet in monsterdoseringen. Ik ga per oktober, na dik 4 maanden off geweest te zijn beginnen met mn beginnerskuurtje:
200 mg deca+ 250 mg test enanth per 5 dagen. Ik ga hiervan geen log bijhouden want daarvan vind ik t niet interssant genoeg voor, maar wil je de uiteindelijke resultaten wel mailen.
Ik geloof nog steeds in hard trainen, goede voeding en een minimale chemische ondersteuning, zeker voor een amateurtje zoals ik.

Ze zeggen altijd dat je maar 1 keer roid maagd bent en dat je daar gebruik van moet maken.. Wat ik daaruit op maak is dat je daarna niet meer zo'n heftige reactie van het lichaam krijgt, waardoor je hoger gaat zitten omdat je het zelfde wilt bereiken. Miss is het wel gewoon iets psychologisch en heeft het miss weinig met je lichaam zelf te maken???

Ondanks dat een ander forumlid het niet eens met je was ben ik dat wel. Het is toch logisch dat je lichaam zich aan een bepaalde drug gaat wennen. Ik reageer bvb bijlange minder goed op 500 mg test per week dan 8 jaar geleden toen ik ze er voor het eerst in joeg. Enige manier om voor een gevorderde vooruitgang te boeken is je dosis verhogen (met de veronderstelling dat al de rest in orde is!)

@Richard,
Ik geloof persoonlijk niet in monsterdoseringen. Ik ga per oktober, na dik 4 maanden off geweest te zijn beginnen met mn beginnerskuurtje:
200 mg deca+ 250 mg test enanth per 5 dagen. Ik ga hiervan geen log bijhouden want daarvan vind ik t niet interssant genoeg voor, maar wil je de uiteindelijke resultaten wel mailen.
Ik geloof nog steeds in hard trainen, goede voeding en een minimale chemische ondersteuning, zeker voor een amateurtje zoals ik.

Daar ben ik het mee eens.

Ik doe het zelf ook liever wat rustiger aan. Als ik merk dat ik niet veel meer gain, kan ik altijd nog verhogen.

2 kuurtjes per jaar en elk jaar een kleine verhoging ivm spiertoename vind ik een mooi idee.

Mensen die het voor de lol doen met een bescheiden budget moeten niet zo zeuren over wat andere mensen met gekkere wensen en een wat grotere portomonnee willen....laat iedereen in zijn waarde en doe je eigen ding maar stop met mauwen.

Als je een megagrote ****er wil worden moet je gewoon megahoeveelheden voor megaperiodes nemen en wie dat niet wil begrijpen moet lekker wat anders gaan doen.

Mensen die het voor de lol doen met een bescheiden budget moeten niet zo zeuren over wat andere mensen met gekkere wensen en een wat grotere portomonnee willen....laat iedereen in zijn waarde en doe je eigen ding maar stop met mauwen.

Als je een megagrote ****er wil worden moet je gewoon megahoeveelheden voor megaperiodes nemen en wie dat niet wil begrijpen moet lekker wat anders gaan doen.

Je vergeet erbij te zeggen dat je er ook mega mass van twinlab moet bijnemen :D

Als je een megagrote ****er wil worden moet je gewoon megahoeveelheden voor megaperiodes nemen en wie dat niet wil begrijpen moet lekker wat anders gaan doen.[/QUOTE]

True, eindelijk, ik heb het licht gezien; ik ga op dammen!:D

Hahahaha,dammen kan ook erg leuk zijn idd.:D

Tuurlijk ligt het erook aan wat je wil bereiken...
Wil je echt heel groot worden dan klopt jou verhaar zeker!!!
Anders hadden de profs het ook op kleine hoeveelheden gelukt!!!
Aangezien jij een grote ****er bent wil je een foto met ons delen testo!!!
Mis soms foto's van echt grote jongens...(op een aantal na dan he jongens:D )

Niet ten nadelen van de andere jongens maar stimuleert mij altijd...

Idd kerel!!!!

Tuurlijk ligt het erook aan wat je wil bereiken...
Wil je echt heel groot worden dan klopt jou verhaar zeker!!!
Anders hadden de profs het ook op kleine hoeveelheden gelukt!!!
Aangezien jij een grote ****er bent wil je een foto met ons delen testo!!!
Mis soms foto's van echt grote jongens...(op een aantal na dan he jongens:D )

Niet ten nadelen van de andere jongens maar stimuleert mij altijd...

kerel, ik heb een foto van Testo maar die wil je echt niet zien!!! ;)

sowieso spreken zn stats voor zich.

off topic: kan ik echt niet doen bro, moet je m echt zelf vragen....sorry

kerel, ik heb een foto van Testo maar die wil je echt niet zien!!! ;)

sowieso spreken zn stats voor zich.

Juist dat wil ik graag visueel hebben!!! Wil niet homo-achtig klinken hoor maar vindt het super om te zien die grote kerels. Weet wat je er allemaal voor moet doen... Daar haal ik ook weer een stukje motivatie uit:D
Respect!!!

Ik ga mn eerste kuurdoseringen iig laag houden.. 115-120 kilo vind ik sowieso echt zwaar genoeg, heb nu al regelmatig last van mn gewrichten! ???
Hoe zit dat bij de mannen van 130-140 kilo?

Terug
Naar boven