Fitness Seller

Dosseringen

Waardering
27
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
Hallo mensen,

Ik ga binnenkort starten met 500 test e en 750 bold.
Maar ze zitten in 1 ml ampullen.
Dus hoe kun je dat met bold dan het beste aanpakken en hoe doen jullie dat?
Want ik zet nnrmaal
2x pw maar met 750 bold wordt dat natuurlijk lastig.

Alvast bedankt

Wat is daar lastig aan? Ik ga er even van uit dat je bold op 250mg/ml is gedoseerd. Dan zet je toch gewoon 2x1,5ml?
En als het op 200mg/ml is gedoseerd, dan zet je gewoon 1,9ml en 1,85ml (of iets soortgelijks).

1 ml ampullen, dat is klein zeg. 500 test en 750 bold in 1 ml ..

• Topic Starter Topic Starter
250 mg test in 1ML ampuul en bold idemdito. Excuses.

Test-e en bold kan ook gewoon 1x per week. Ik heb zowel 1 als 2x per week gezet met enanthaat esther. 2x per week zou je stabielere bloedwaarden hebben maar in de praktijk merk ik geen verschil. Gains ook gewoon hetzelfde natuurlijk. 5ml past makkelijk in glutes en ook in bovenbeen. Als het teveel voor je is kan je ook verdelen over 2 spuiten en het na elkaar zetten.

Of je laadt in 1x 2 spuiten, om de andere spuit 3-4 dagen te bewaren.

Waarom zet je niet op bijv maandag de 2ml test e en op bijv donderdag de 3ml bold

Iedereen denkt dat je altijd beide tegelijk moet zetten ...

• Topic Starter Topic Starter
Ja zo heb ik dat idd ook altijd gedaan, 2x per week zetten. Maar dit zijn lange esthers dus 1x pw kan gewoon?

Prik gewoon één keer in de week.

Of 1 keer per week prikken, of niet zo huilen als een wijf en je bold naar 1000mg gooien.

1 keer per week prikken of...

laten we eens gek doen: 1 keer 1 ml test en 2 ml bold en dan later in de week nog eens 1 ml test en 1 ml bold...

Maakt echt niet zoveel uit, doe het zoals je wil, in 1 of 2 prikken per week.

Waarom reken je in hele weken? Reken uit wat je per 8 dagen of per 10 dagen moet zetten en zet gewoon elke 4 of 5 dagen

1 keer per week prikken of...

laten we eens gek doen: 1 keer 1 ml test en 2 ml bold en dan later in de week nog eens 1 ml test en 1 ml bold...

Maakt echt niet zoveel uit, doe het zoals je wil, in 1 of 2 prikken per week.
Dit!

De undecanoate ester in je bold is zo lang dat dat echt geen verschil gaat maken.

Terug
Naar boven