AndroidHealthClinic

Dosseringen

Prik zelf ook nooit in glutes, snap echt niet hoe je er relaxt bij kan en naald stil kan houden hahaha

Prik zelf ook nooit in glutes, snap echt niet hoe je er relaxt bij kan en naald stil kan houden hahaha
Als ik links prik: met linkerhand prik ik in de glute, bij het aspireren gebruik ik m'n duim- en wijsvinger van m'n rechterhand om de spuit stil te houden, met m'n linkerhand aspireer ik en nadien met links duw ik de vloeistof er in.

Als ik links prik: met linkerhand prik ik in de glute, bij het aspireren gebruik ik m'n duim- en wijsvinger van m'n rechterhand om de spuit stil te houden, met m'n linkerhand aspireer ik en nadien met links duw ik de vloeistof er in.

Ik moet geloof ik meer rek en strek oefeningen doen :p eerste keer keek ik ook in spiegel, was drama man haha. Prik altijd quads. Laatst wel smerige pip, week lang dat is me record.

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar] Ik doe het altijd staand, rechtop staan tegen de kast. Been ontspannen, rustig er in, effe aspireren en knallen, 10x beter als in je benen, heb altijd wel de pech dat ik een zenuw raak.

Overigens, hier zijn de resultaten van mijn bloedonderzoek;

image.jpg

Wat is de bedoeling van dit onvolledig bloedonderzoek?

Terug
Naar boven