- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net achter zijkant heup dus? Liggend of staand?Easy toch?Ik prik vrij lateraal van boven, het plekje dat je traint met de abductormachine, dat prik ik
![]()
Idd net achter zijkant van m'n heup, staand en prik met linkerhand als ik links prik
Heel ziekIdd net achter zijkant van m'n heup, staand en prik met linkerhand als ik links prik
. Ik zou er niet bijkunnen, instant kramp.Kramp in m'n lat en borst heb ik ook al gehadHeel ziek. Ik zou er niet bijkunnen, instant kramp.
waar pin jij dan?Als ik links prik: met linkerhand prik ik in de glute, bij het aspireren gebruik ik m'n duim- en wijsvinger van m'n rechterhand om de spuit stil te houden, met m'n linkerhand aspireer ik en nadien met links duw ik de vloeistof er in.Prik zelf ook nooit in glutes, snap echt niet hoe je er relaxt bij kan en naald stil kan houden hahaha
Als ik links prik: met linkerhand prik ik in de glute, bij het aspireren gebruik ik m'n duim- en wijsvinger van m'n rechterhand om de spuit stil te houden, met m'n linkerhand aspireer ik en nadien met links duw ik de vloeistof er in.
eerste keer keek ik ook in spiegel, was drama man haha. Prik altijd quads. Laatst wel smerige pip, week lang dat is me record.Laten prikken in glute, ongeveer zelfde plek, of zelf quad.Kramp in m'n lat en borst heb ik ook al gehadwaar pin jij dan?