XXL Nutrition

Douane Amerika

Tim123

Cool Novice
Waardering
1
Hey,

K ga binnekort naar Amerika.
Maar wat ik me afvraag is ofdat de douane er een probleem mee zou hebben dat ik een pot whey (5kg) meeneem naar België?
Het is natuurlijk redelijk moeilijk om dit in een sok te verstoppen ofzo he ;) vandaar dat ik zou willen weten of dit mag :)?!

(Misschien is het antwoord al gegeven in "het bestel-in-amerika-ervaringen-topic", maar dit telt nu al bijna 120 bladzijden (en ik heb ze niet allemaal gelezen;)).

1 misschien kloten ze over het stofje...echter is het veel nadeliger voor het gewicht. (je mag al niet zo veel meenemen).

Vooral in de states is bb'ing veel groter dan in NL + alles cheaper + dollar voordeel. Dus het lijkt me geen probleem om in de stad waar jij zit een bb'ing shop te vinden en gewoon daar een pot te kopen!, dan koop je anders een doos proteinbars voor de tijd dat je nog geen protein hebt gekocht (onderweg etc)

Ik ga ook binnenkort naar New york.En reken maar dat ik daar flink ga inslaan aangezien ik maar 6 dagen daar ben en een koffer met max 23kg mee terug naar huis kan nemen.Wanneer je niets illegaals meeneemt zoals designer roids of fatburners kan het hoogstens zo zijn dat je wordt aangehouden en wat tax moet betalen.Maar met tax ben je nog steeds goedkoper uit als hier in nl of belgie.

edit:

Bedoel je nu naar belgie of van huis naar de US???

Ik ga ook binnenkort naar New york.En reken maar dat ik daar flink ga inslaan aangezien ik maar 6 dagen daar ben en een koffer met max 23kg mee terug naar huis kan nemen.Wanneer je niets illegaals meeneemt zoals designer roids of fatburners kan het hoogstens zo zijn dat je wordt aangehouden en wat tax moet betalen.Maar met tax ben je nog steeds goedkoper uit als hier in nl of belgie.

edit:

Bedoel je nu naar belgie of van huis naar de US???

Vanuit US mee naar zijn huis in België ;)

OOOOOOH, dan is mijn post ook lekker handig :P

• Topic Starter Topic Starter
OK, bedankt, dus jullie denken dat het geen probleem kan zijn... dan neem ik wel een potje mee ;)

Trouwens ja ik bedoelde van Amerika naar België he:p

zou het niet in je handbagage mee nemen, maar neem aan dat je dat ook niet van plan was.

bwa, 5kg whey en een kilootje creatine als handbagage:p moet kunne:D

Gewoon zakken ON meenemen dan geen potten.

Zou ik ook doen, gewoon paar zakken ON !

Je moet het gwn aangeven denk ik .
Zo'n formuliertje invullen en zeggen dat het voeding is :D

Tenzij je 5kg coke wil smokkelen in een whey pot ..
No problem volgens mij

Terug
Naar boven