Fitness Seller

Downloaden van (les)boeken

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Voor mijn opleiding heb ik uiteraard een flinke stapel boeken nodig... Alleen kost het allemaal wat, ook 2e hands, en er zijn boeken bij die volgens de docent maar een aantal keer opgeslagen hoeven te worden maar die wel belangrijk zijn.

Dus ben eigenlijk op zoek naar een website waar ik gratis PDF bestanden van mijn lesboeken kan downloaden.
Zo kwam ik dit tegen:
[Link niet meer beschikbaar]
Een boek wat ik even snel nodig heb, maar ligt het aan mij of is dat het meest klote forum ooit? Heb me al 39859248 keer geregistreerd en elke keer wordt ik doorverwezen naar de hoofdpagina zodra ik op de download link druk.

Heeft iemand een oplossing of een andere website? [Karma inbegrepen]
Via Isohunt e.d. is het nogal moeilijke om te zoeken voor Nederlandse boeken :o

[FONT=Arial,Helvetica]''THE DOMAIN ("www.library.nu") HAS BEEN REVOKED BY .NU DOMAIN'' ??[/FONT]

hmm al een tijdje niet meer opgeweest, maar destijds was het toch een van de meest volledige site om e-books illegaal te downen via torrent.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 23:44 ----------

via scribd vind je ook heel wat.

• Topic Starter Topic Starter
hmm al een tijdje niet meer opgeweest, maar destijds was het toch een van de meest volledige site om e-books illegaal te downen via torrent.

Heb je toevallig nog een andere site? :D Google me kapot hier, maar krijg alleen maar websites waar je uiteindelijk voor moet betalen.

In ieder geval alvast karma voor de moeite ;)

---------- Post added 5 March 2012 at 23:47 ----------

via scribd vind je ook heel wat.

Op 't moment aan het gebruiken maar staat niets op wat ik zoek.

• Topic Starter Topic Starter
Even een bump.

Kan me niet voorstellen dat met al die e-books en PDF files op het internet, dat er geen algemene torrent site hier voor is voor Nederlandse boeken?
Krijg het alleen zelf niet gevonden :o

Terug
Naar boven