Ziet er bij mij ook niet uit, maar ik voel me helemaal Travis Pastrana met mn Oakley dus ik hou hem mooi op.
@ Big T: Ik heb heel wat zonnebrillen gehad (ook Ray Ban/Arnette) en Oakley steekt er sowieso met kop en schouders bovenuit qua lenzen. Zelf een Gascan, maar van vrienden heb ik ook wel eens een Oil Rig en een Straight Jacket op gehad. De pasvorm was bij allemaal ongeveer hetzelfde, dus ik denk dat daar vrij weinig verschil in zit. Je hebt van Oakley wel die 'Asian Fit' variaties van elk model, mocht de gewone niet passen. Ik geloof dat die gemaakt is voor mensen met een platter gezicht, maar zie de Oakley site voor betere informatie.
Ik vind wel dat alle Oakley brillen (die ik vast gehad heb dan) een beetje plastic aanvoelen. Wel stevig, en de scharnieren zitten ook goed en robuust in elkaar, maar ik zou hem niet in mijn binnenzak houden met snowboarden (maar dat kan ook komen omdat ik nog steeds vind dat ik veeel te veel betaald heb voor een zonnebril). De Straight Jacket had dit wel in mindere mate, maar die is geloof ik ook duurder dan die andere twee.
Wat ik persoonlijk wel toffe modellen vind:
De drie bovenstaande, Oil drum, Fives (squared) en Jupiter.
Hoop dat je hier wat aan hebt.