MuscleMeat

Draag jij een zonnebril deze zomer?

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    190
nee, wel een dure oakley liggen maar die ligt inmiddels op zolder in een doos met meuk.

Nee, ik hou niet van zonnebrillen

@ TS: wat gaat jou het aan of ik een zonnebril draag of niet. extreme verveling slaat weer toe zeker?

Yep, een grote superdude Armani & Hugo Boss. Hoe groter hoe beter, zien mensen niet hoe lelijk ik eigenlijk ben.

• Topic Starter Topic Starter
@ TS: wat gaat jou het aan of ik een zonnebril draag of niet. extreme verveling slaat weer toe zeker?

Zie hier een privacy gevoelige eend wiens gedachte toch wel stiekem geïntrigeerd is geraakt door mijn gecontribueerde topic .

Ja, bij t eerste de beste zonnestraaltje gaat de zonnebril op. Mijn blauwe ogen zijn er in gezet voor de duisternis, niet voor die grafzon.

jazeker draag ik er een, vooral omdat ik veel in de auto zit. Geen rayban maar een serengetti, ontspiegelt en mineraalglas.

offtopic, moet altijd aan hem denken als het over brillen gaat...ik haat hem:mad:

wahnt tlevah is zo swaht als de nach met robain veluvet aarghhh k*tvent

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil een rayban kopen; maar nog nooit eigenlijk brillen gepast in zo'n winkel :P

Laatst bewerkt:
Zie hier een privacy gevoelige eend wiens gedachte toch wel stiekem geïntrigeerd is geraakt door mijn gecontribueerde topic .

hmmm right. dus, omdat ik commentaar lever ben ik meteen stiekem geboeid door dit topic die volgens jou een bijdrage levert :rolleyes:.

Nee, staat me niet.

ja. Lekker mensen kijken, zonder dat zij het echt in de gaten hebben

Terug
Naar boven