XXL Nutrition

Draag jij een zonnebril deze zomer?

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    190
Welke zomer? Het lijkt wel herfst sheezz

Ja vaak, anders ben ik de hele tijd met mijn ogen aan het knijpen. Minder vermoeiend en minder rimpels.

Ja, tenzij er teveel wespen rondvliegen. Ben namelijk een aantal jaar geleden door een wesp gestoken net onder mijn oog, omdattie dus klem zat onder mijn zonnebril. Dat gaf bij mij in combinatie met mijn hevige allergie voor alle steekbeestjes een week lang het gezicht van iemand met down syndroom :eek:

Autorijden, fietsen en lopen in de felle zon is heerlijk met een zonnebril. M'n 6 jaar oude rayban is nog perfect!

Heb twee weken geleden toch wel 90 euro gegeven aan een vrij sporty en cool Colombia exemplaar. Dus...jazekers

Altijd. (mits de zon schijnt)

ik draag alle seizoenen overdag een zonnebril. omdat ik een ouwerwetse kloot ben, loop ik altijd met een terminatorbril op mijn kortgeschoren kop. goeie image. mensen zeggen vanzelf "den terminator is daar"

zoiets dus:
terminatorsun.jpg

k heb al verschillende keren geprobeerd om in het donker ook die bril te dragen, maar das vragen om accidenten meestal - spijtig, s nachts is da dubbel zo cool :D

ja, hoe groter hoe beter

jups rayban op de kop kijkt super chill

toch wel denk ik, heb eindelijk één die me normaal staat. Maar sowieso in de auto altijd.

rayban begint een beetje pauper te worden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en soms deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uiteraard. Ik heb een hekel aan fel zonlicht in mijn ogen. Daarnaast staat een goeie zonnebril gewoon erg relaxed.

Meestal niet, alleen op scooter.

Ja, tenzij er teveel wespen rondvliegen. Ben namelijk een aantal jaar geleden door een wesp gestoken net onder mijn oog, omdattie dus klem zat onder mijn zonnebril. Dat gaf bij mij in combinatie met mijn hevige allergie voor alle steekbeestjes een week lang het gezicht van iemand met down syndroom :eek:

34qaezp.jpg

Terug
Naar boven