Is het nu aan te raden om een riem te gebruiken bij het deadliften? Of zolang je het goed zonder kunt, er geen te gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou een aanwijzing kunnen zijn...RedruM zei:En hoe weet je wanneer je niet meer zonder kan? Als je met een hernia kermend op de grond ligt zeker![]()

Dan ontneem je jezelf qua ontwikkeling nogal wat, but thats just me.Mugje zei:
Dani zei:Dan ontneem je jezelf qua ontwikkeling nogal wat, but thats just me.
Oh heeft dat zoveel effect dan doe ik het idd voortaan maar zonder riem, en heb ik dan ook geen riem bij het squatten nodignilsjei1234 zei:Ja klopt he mugje als je dan toch een riem wilt dragen doe het dan bij je zwaarste setjes, en warm op zonder riem, op deze manier kan je rug zich toch nog wat ontwikkelen...
het nadeel van zon riem is dat als je altijd als je spanning op je rug zet ermee traint, je rug niet meer zonder zon riem kan..
En als je dus een keer zwaar moet tillen zonder riem ( bijvoorbeeld thuis een kast ), je dan een veel hogere kans loopt op rugklachten

Nope, bij squat ook niet.Mugje zei:Oh heeft dat zoveel effect dan doe ik het idd voortaan maar zonder riem, en heb ik dan ook geen riem bij het squatten nodig![]()