Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kzit nu met een officieuze 9700m gt en alles draait op high alsof het niks is![]()

kzit nu met een officieuze 9700m gt en alles draait op high alsof het niks is![]()
Alleszins een substantiële verbetering tov 9600. Wow, goed, had dat niet verwacht van die kaartAlleszins een substantiële verbetering tov 9600.
Heb je een mxm slot in je laptop? Welk merk laptop? Waar heb je de info gehaald om dat te doen? Mssn wel interessant voor mij om eens te zien of ik ook later wanneer mijn kaarten outdatet zijn te veranderen.
ben het beetje moe, de DLC valt ook tegen... Is allesinds een zeer goed spel maar ik mis wat vrijheid... Iets te linear naar mijn zin.
WTF, je kan 80% van het verhaal afwerken in de volgorde die je wil...
WTF, je kan 80% van het verhaal afwerken in de volgorde die je wil...

ik heb het vooral over de invisible walls, niet kunnen springen, niet kunnen zwemmen, interactie met omgeving... We zitten toch ver genoeg dat dit allemaal mogelijk moet zijn. Dat had het van Oblivion mogen hebben.
Oblivion, Fallout 3 en ook Zelda zijn ook wel leuk hoor 
Een groot deel van het spel heb je ook de vrijheid om bepaalde quests af te werken in de volgorde die je wilt. Maar omdat het verhaal best centraal is zitten daar beperkingen aan. Het is geen tweede oblivion
Of reageerde je op de opmerking van calyptus?![]()
Reageerde op Calyptus. Ik vindt Fallout 3 en Oblivion eigenlijk even lineair, maar zoals calyptus zegt: je kan springen en zwemmen... meer skill.
Wat heb je aan zwemmen en springen als je verdorie een bloodmage/arcane warrior kan zijn? Overigens moet ik zeggen dat ik de lags te klote vind voor woorden. Maar kan ook liggen dat ik te weinig RAM heb (2gig). Misschien dat ik vandaag maar even 2gig bij ga kopen.
Wat heb je aan zwemmen en springen als je verdorie een bloodmage/arcane warrior kan zijn?