XXL Nutrition

Drie Nederlandse militairen gegijzeld in Libië

Ik ruik een leuke uitdaging voor onze Korps Commando Troepen.

care

Ik dat dat we met 30 brede kompanen van dit forum meer kans maken dat het leger van Nederland.
Strak plan laten we het recht in eigen handen nemen.
We maken een unit van 30 mede bodybuilders en gaan ze terug halen!
Dan moeten hebben we wel skinnie nodig zodat die eventuele helikopters die lucht uit kan gooien met een setje halters

wss marine piloten en wat ander vlootpersoneel van de grijze taxis die is opgeleid als zgn boarding team wat geen ruk inhoud.

Volgens mij was het een piloot, een commandant en een boordschutter en geen boardingteam van het korps mariniers ofzo..

Ik vind het een heel domme actie van Nederland. Doe het dan ten minste naar Brits voorbeeld of niet. Nu maken we ´ons´ wel erg belachelijk in het buitenland.

Ik vind het een heel domme actie van Nederland. Doe het dan ten minste naar Brits voorbeeld of niet. Nu maken we ´ons´ wel erg belachelijk in het buitenland.

Eens, het lukte Britse commandotroepen eerder wel om een groep van 150 mensen in het geheim uit Libië weg te halen. Wij falen bij 2 mensen en worden nog gegijzeld ook.

go go dbb knokploeg!

Waar zijn al die internethelden nu?

Khadafi denkt dat die Hitler is volgens mij.

Hahaha, engeland weet 150 man veilig te stellen, nederland probeert een lullige 2 man op te halen en faalt.. Dat is gaar :P

Strak plan laten we het recht in eigen handen nemen.
We maken een unit van 30 mede bodybuilders en gaan ze terug halen!
Dan moeten hebben we wel skinnie nodig zodat die eventuele helikopters die lucht uit kan gooien met een setje halters

sowieso joint crazy ahmed de reddingsteam
jeweetzelf.jpg

+ extra dozen couscous mee voor de slachtoffers

Volgens mij was het een piloot, een commandant en een boordschutter en geen boardingteam van het korps mariniers ofzo..

boardingteams hoeven niet van t korps zelf te zijn.
geregeld dat er vlootjes worden opgeleid om zelf als boardingteam te kunnen optreden. die worden echter wel door t korps getraint maar stelt geen drol voor en is na een week alweer vergeten bij wijze van.

maar inderdaad dit is gewoon een blammage en onvergevelijke fout van hogeraf.

slecht getrainde boardingsteams hoe de f.. is dit mogelijk? vind schandalig een militair moet zijn kennis gewoon op peil houden en of een fatsoenelijke training geven gvd zeg kan me hier de t*ring aan ergeren. voor zoiets stoms staat defensie weer voor lul ;(

Gisteren had ik wat nieuws programma's hier over gekeken. Conclusie : voor Ghadaffi komt dit letterlijk als een geschenk uit de hemel. Een zeer prettige onderhandelingspositie waar je bovendien goed mee kan dreigen.

Vanzelfsprekend is een Nederlandse joodse minister van buitenlandse zaken ontzettend handig bij het voeren van diplomatieke gesprekken met een psychopatische moslim, not.

Laatst bewerkt:
Blijkt dat er tussen die Nederlandse militairen een blondine zit. Echt weer iets voor geëmancipeerd Nederland om een vrouwelijke piloot die kant op te sturen, onder het mom van die helm past ons allemaal. Die moslimmannen kunnen daar niet goed mee om gaan, zie de recente verkrachting van de Amerikaanse verslaggeefster Lara Logan..

lynxcrew534.jpg

Doet me denken aan die patrouillerende ongesluierde blonde vrouwelijke soldaten in Afghanistan die Afghaanse mannen bevelen gaven, terwijl dat een regelrechte belediging voor hun is. :roflol:

Laatst bewerkt:
het mooiste vind ik nog dat ome Berlijn expliciet aangeeft dat het wel degelijke een goed geplande en doordachte hit n run missie was. wat een grap....

Gewoon weer amateurisme van de bovenste plank we maken ons compleet belachelijk op deze manier.

Terug
Naar boven