- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dat dat we met 30 brede kompanen van dit forum meer kans maken dat het leger van Nederland.

zal wel marinepersoneel zijn op die heli, mariniers ofzo. Hoe dit kan gebeuren snap er geen bal van
Strak plan laten we het recht in eigen handen nemen.Ik dat dat we met 30 brede kompanen van dit forum meer kans maken dat het leger van Nederland.
wss marine piloten en wat ander vlootpersoneel van de grijze taxis die is opgeleid als zgn boarding team wat geen ruk inhoud.
Ik vind het een heel domme actie van Nederland. Doe het dan ten minste naar Brits voorbeeld of niet. Nu maken we ´ons´ wel erg belachelijk in het buitenland.
go go dbb knokploeg!
Waar zijn al die internethelden nu?
Strak plan laten we het recht in eigen handen nemen.
We maken een unit van 30 mede bodybuilders en gaan ze terug halen!
Dan moeten hebben we wel skinnie nodig zodat die eventuele helikopters die lucht uit kan gooien met een setje halters
Onze militairen doen eens een reddingsoperatie en worden gegijzeld. Dit klinkt behoorlijk stuntelig.
Volgens mij was het een piloot, een commandant en een boordschutter en geen boardingteam van het korps mariniers ofzo..
Ik vind het een heel domme actie van Nederland. Doe het dan ten minste naar Brits voorbeeld of niet. Nu maken we ´ons´ wel erg belachelijk in het buitenland.
Best grappig eigenlijk als je er echt over na gaat denken..Eens, het lukte Britse commandotroepen eerder wel om een groep van 150 mensen in het geheim uit Libië weg te halen. Wij falen bij 2 mensen en worden nog gegijzeld ook.