Angerfist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

D. zei:Haha. Jij moet echt een prettig mens zijn om in de kroeg tegen te komen.

Vind ik ook zielig hoor!Yzord zei:Mensen die spontaan anderen in mekaar rossen, mogen van mij ook in ziekenhuis belanden. Heb zo'n schurfthekel aan die loosers die je dan al zoekend ziet rondlopen in de stad om een nerd te pakken. Maar tegen uitsmijters of andere grote gasten durven ze niks. Stumperds.
JuggerNaut zei:Voordat mensen het slechtste van mij denken..
roids+drank+gezellige mensen=![]()
![]()

IKKE zei:Nooit, ook niet buiten een kuur..
5 jaar alcohol vrij alweer.
JuggerNaut zei:Ik ga af en toe eens stappen (eens in de 2 maanden)..ook in mijn kuur drink ik dan 3-5 drankjes over heel de avond. En voel me er prima bij..Ed v A kijkt trouwens ook niet op een whiskey meer of minder tijdens het stappen haha!
Als je vol testosteron zit lijkt het wel of de alcohol weinig effect op je heeft..echter bij mij zijn roids+drank+irritante gasten=BINGO!![]()

Angerfist zei:Ik heb het idee van deze poll van een amerikaans board gehaald. Hier vinden ze alcohol onder een kuur minder erg lijkt uit de resultaten
[Link niet meer beschikbaar]
Er hebben echter nog niet veel mensen in deze poll hier gestemd, dus het zou nog kunnen veranderen![]()

klaas zei:zal niet ontkennen dat ik wel eens teveel gedronken heb (ook tijdens kuur)...