XXL Nutrition

Drinken tijdens een kuur

Peiling Peiling Hoe vaak drink je tijdens een kuur?

• NOOIT!

Stemmen: 43 56,6%
  • 1-2 Drankjes op een vrijdag- of zaterdagavond

Stemmen: 20 26,3%
  • 1 keer per week bezopen

Stemmen: 11 14,5%
  • Ik minder niet omdat ik in een kuur zit!

Stemmen: 2 2,6%

• Totaal stemmers
    76

Angerfist

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
We weten allemaal dat er niet gedronken dient te worden tijdens een kuur. Maar wat is de realiteit?

collector.jpg - 97894

Nooit, ook niet buiten een kuur..
5 jaar alcohol vrij alweer.

Ik kuur niet. Best jammer eigenlijk, dit onderwerp gaat me redelijk aan het hart, namelijk.

Ik drink niet en tegenwoordig rook ik ook niet meer. Eindelijk legitiem rokers bashen, yihaa

Ik ga af en toe eens stappen (eens in de 2 maanden)..ook in mijn kuur drink ik dan 3-5 drankjes over heel de avond. En voel me er prima bij..Ed v A kijkt trouwens ook niet op een whiskey meer of minder tijdens het stappen haha!

Als je vol testosteron zit lijkt het wel of de alcohol weinig effect op je heeft..echter bij mij zijn roids+drank+irritante gasten=BINGO! :D

Haha. Jij moet echt een prettig mens zijn om in de kroeg tegen te komen.

Ken ook zo'n gast. Ik geloof dat hij meer dan een jaar non-stop aan de dbol zat.
Ieder weekend strontzat en dan altijd iemand in elkaar rossen...:(
Trouwens niet nadoen, want hij is al een paar keer in het ziekenhuis beland voor orgaanproblemen + depressies...

Mensen die spontaan anderen in mekaar rossen, mogen van mij ook in ziekenhuis belanden. Heb zo'n schurfthekel aan die loosers die je dan al zoekend ziet rondlopen in de stad om een nerd te pakken. Maar tegen uitsmijters of andere grote gasten durven ze niks. Stumperds.

Yzord zei:
Mensen die spontaan anderen in mekaar rossen, mogen van mij ook in ziekenhuis belanden. Heb zo'n schurfthekel aan die loosers die je dan al zoekend ziet rondlopen in de stad om een nerd te pakken. Maar tegen uitsmijters of andere grote gasten durven ze niks. Stumperds.
Vind ik ook zielig hoor!
Maar die zocht juist de uitsmijters op, hoe groter ze waren hoe beter, was
alsof hij geen pijn kende, ongelooflijk...

Voordat mensen het slechtste van mij denken..

roids+drank+gezellige mensen=:rocknana: :banana:

JuggerNaut zei:
Voordat mensen het slechtste van mij denken..

roids+drank+gezellige mensen=:rocknana: :banana:

Mooi tog..:D:D

Nee irritante mensen, zullen altijd wel de verkeerde tegenkomen, dus of jij dat nou bent of iemand anders, daar maak ik me niet druk om..

Maar zomaar mensen in mekaar slaan om niks, dat gaat nergens over, maar ik ga er ook niet van uit, dat jij dat doet

Volgens mij ben jij een hele lieve jongen.:kiss:

:Edit: Btw ik heb per ongeluk op de onderste gekozen bij de poll en ik kuur nog niet eens haha..:D

Drank is gewoon ni lekker !

zal niet ontkennen dat ik wel eens teveel gedronken heb (ook tijdens kuur)...

Interresante poll anger! :thumbs:

Veel mensen flippen hier al door als ze horen dat iemand blowed terwijl ze aan de creatine zijn, maar in werkelijkheid zijn er volgens mij genoeg die wel wat zuipen tijdens een kuurtje.

JuggerNaut zei:
Ik ga af en toe eens stappen (eens in de 2 maanden)..ook in mijn kuur drink ik dan 3-5 drankjes over heel de avond. En voel me er prima bij..Ed v A kijkt trouwens ook niet op een whiskey meer of minder tijdens het stappen haha!

Als je vol testosteron zit lijkt het wel of de alcohol weinig effect op je heeft..echter bij mij zijn roids+drank+irritante gasten=BINGO! :D

:orly:

;) :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het idee van deze poll van een amerikaans board gehaald. Hier vinden ze alcohol onder een kuur minder erg lijkt uit de resultaten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er hebben echter nog niet veel mensen in deze poll hier gestemd, dus het zou nog kunnen veranderen :)

Angerfist zei:
Ik heb het idee van deze poll van een amerikaans board gehaald. Hier vinden ze alcohol onder een kuur minder erg lijkt uit de resultaten

[Link niet meer beschikbaar]

Er hebben echter nog niet veel mensen in deze poll hier gestemd, dus het zou nog kunnen veranderen :)

Die alcohol verslaafden komen vanavond wel even hun stem uitbrengen :D

Terug
Naar boven