XLarge
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik en een paar andere vrienden ook ondervonden, je kan de hele avond zuipen zonder dat je dronken wordt (uiteraard was dat maar 1 avond geweest tijdens de kuur, en hebben ze daarna een extra ampulletje gezet om te compenseren)JuggerNaut zei:Als je vol testosteron zit lijkt het wel of de alcohol weinig effect op je heeft

Dimi P zei:en hebben ze daarna een extra ampulletje gezet om te compenseren)![]()
D. zei:Dat zou voor mij een goede reden zijn om te kuren, iedere dag aan de g.
JuggerNaut zei:Voordat mensen het slechtste van mij denken..
roids+drank+gezellige mensen=![]()
![]()
denk ik eerder
XLarge zei:
Zelda zei:Paar drankjes moet kunnen, en heel af en toe een stuk in je kraag drinken ook. Mascha en Ed v Amsterdam zijn idd ook geen geheelonthouders.
nee geen gekke bijweringen, het zou eigenlijk ook gek zijn als je bijwerkingen krijgt....als je 1 keer veel drinkt, terwijl je aan de roids zit, en je krijgt ergens last van dan zit er zowiezo al iets niet goed in je....Big Gerard zei:Heb je daar geen rare bijwerkingen van gehad of iets anders..?
Mee eens ik ben ook een keer tijdens mijn kuur op stap geweest omdat de vader van een vriend van me die middag was begraven dus kon geen nee zeggen.Dimi P zei:Dat heb ik en een paar andere vrienden ook ondervonden, je kan de hele avond zuipen zonder dat je dronken wordt (uiteraard was dat maar 1 avond geweest tijdens de kuur, en hebben ze daarna een extra ampulletje gezet om te compenseren)![]()
Mee eens ik ben ook een keer tijdens mijn kuur op stap geweest omdat de vader van een vriend van me die middag was begraven dus kon geen nee zeggen om mee te gaan.Dimi P zei:Dat heb ik en een paar andere vrienden ook ondervonden, je kan de hele avond zuipen zonder dat je dronken wordt (uiteraard was dat maar 1 avond geweest tijdens de kuur, en hebben ze daarna een extra ampulletje gezet om te compenseren)![]()
Kukkeledeh zei:Mee eens ik ben ook een keer tijdens mijn kuur op stap geweest omdat de vader van een vriend van me die middag was begraven dus kon geen nee zeggen om mee te gaan.