XXL Nutrition

Drinken tijdens een kuur

Peiling Peiling Hoe vaak drink je tijdens een kuur?

• NOOIT!

Stemmen: 43 56,6%
  • 1-2 Drankjes op een vrijdag- of zaterdagavond

Stemmen: 20 26,3%
  • 1 keer per week bezopen

Stemmen: 11 14,5%
  • Ik minder niet omdat ik in een kuur zit!

Stemmen: 2 2,6%

• Totaal stemmers
    76
tijdens een kuur drink ik nooit ! daarna zelden , omdat dan alles goed kan rusten om daarna weer aan de "slag" te kunnen gaan ;)

Het lijkt me nogal een verschil of je aan het kuren bent met orale middelen, die dus net als de alcohol extra leverbelastend zijn, of dat je alleen aan de injects zit.

Ik begin er niet aan. Ben bang dat het einde zoek is zodra ik me hier aan waag. Zou een beetje zonde zijn van mijn gains+gezondheid.
Sowieso zie ik het nu van een paar drankjes niet. Alles of niets is mijn uitgangspunt.

JuggerNaut zei:
Als je vol testosteron zit lijkt het wel of de alcohol weinig effect op je heeft
Dat heb ik en een paar andere vrienden ook ondervonden, je kan de hele avond zuipen zonder dat je dronken wordt (uiteraard was dat maar 1 avond geweest tijdens de kuur, en hebben ze daarna een extra ampulletje gezet om te compenseren) ;)

ik vind het zonde joh om te drinken als je aan het kuren bent.

als je je toch een onbedwingbare drang hebt om je aan de realiteit te ontsnappen door jezelf te verdoven, neem dan GHB!

geen kater
geen belasting voor je lever
wel een aanmaak voor meer groeihormoon

Dat zou voor mij een goede reden zijn om te kuren, iedere dag aan de g.

Paar drankjes moet kunnen, en heel af en toe een stuk in je kraag drinken ook. Mascha en Ed v Amsterdam zijn idd ook geen geheelonthouders.

Zelda zei:
Paar drankjes moet kunnen, en heel af en toe een stuk in je kraag drinken ook. Mascha en Ed v Amsterdam zijn idd ook geen geheelonthouders.

On-cycle?
Laten we het beschaafd houden en 20 bier drinken. De gevolgen die ik zou ondervinden zijn: absoluut geen zin om injects te zetten, weinig mogelijkheden fatsoenlijk te eten 2 dagen lang, verlaagde motivatie, geen puf om te trainen etc. Om nog maar niet te spreken over de belasting voor je lever. Werkt het gyno ook niet in de hand toevallig?
Lijkt me nou niet echt de bedoeling allemaal tijdens een kuur.

Big Gerard zei:
Heb je daar geen rare bijwerkingen van gehad of iets anders..?
nee geen gekke bijweringen, het zou eigenlijk ook gek zijn als je bijwerkingen krijgt....als je 1 keer veel drinkt, terwijl je aan de roids zit, en je krijgt ergens last van dan zit er zowiezo al iets niet goed in je....
ben zelf niet zo oraal AS geil dus qua levershit ben ik niet echt bang....viel me wel op dat ik niet meer zo dronken kan worden zoals vroeger...lijkt wel of de AS ervoor zorgt dat je niet zo snel naar de klote bent...EDIT: oww ik val in herhaling zie ik @jugger+dimi
Niet dat ik dat vaak doe, alleen op enigszins "bijzondere" gelegenheden..

Laatst bewerkt:
''Ik drink geen alcohol meer'' ''maar ook niet minder''.

Dimi P zei:
Dat heb ik en een paar andere vrienden ook ondervonden, je kan de hele avond zuipen zonder dat je dronken wordt (uiteraard was dat maar 1 avond geweest tijdens de kuur, en hebben ze daarna een extra ampulletje gezet om te compenseren) ;)
Mee eens ik ben ook een keer tijdens mijn kuur op stap geweest omdat de vader van een vriend van me die middag was begraven dus kon geen nee zeggen.

Dimi P zei:
Mee eens ik ben ook een keer tijdens mijn kuur op stap geweest omdat de vader van een vriend van me die middag was begraven dus kon geen nee zeggen om mee te gaan.

Kukkeledeh zei:
Mee eens ik ben ook een keer tijdens mijn kuur op stap geweest omdat de vader van een vriend van me die middag was begraven dus kon geen nee zeggen om mee te gaan.

Yo...vader is dood dus kom, we gaan stappen! Apparte manier van rouwen...maar goed... Zal wel met ff je gedachten op iets anders zetten te maken hebben maar ik zou het niet doen.

Tijdens een kuur NOOIT!!!! Daar buiten heel af en toe nog. Ik dronk eerder echt veel maar haast afgezworen.

Terug
Naar boven