AndroidHealthClinic

Droge kuur, vooral om sterker te worden.

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik ga binnenkort weer bridgen en ben eigenlijk niet van plan om nog zwaarder te worden.
Wanneer ik 130 kilo weeg heb ik mijn startgewicht verdubbeld dus mooie mijlpaal dacht ik zo.

Ik wil nu alleen nog maar kracht gainen en droger worden, dus had deze kuur in mijn hoofd.

test prop 100mg om de dag
tren ace 100mg om de dag
mast e 200mg om de dag
anavar 100mg per dag

Mijn doel is dus vooral minder wegen en sterker worden.

wat houd om de dag eigenlijk in?
maandag/woensdag/vrijdag/zondag en dan 2e week dinsdag/donderdag/zaterdag/maandag
of gewoon weer maandag beginnen de 2e week? :D

Als je toch om de dag injecteerd, misschien mast P nemen? Evt de Tren ace nog iets hoger.

Ziet er anders heel lekker uit :)

• Topic Starter Topic Starter
Als je toch om de dag injecteerd, misschien mast P nemen? Evt de Tren ace nog iets hoger.

Ziet er anders heel lekker uit :)

Mijn favoriete merk heeft alleen Mast e en aangezien het toch niet aromatiseert en meer milligram per ml is leek me dat prima te doen.
Tren ga ik niet hoger nemen. Op deze dosering voel ik me nog een beetje normaal :)

Heerlijk man. Hoelang wil je dit doen?

Heerlijk man. Hoelang wil je dit doen?

Ligt eraan hoe snel mijn bloedwaarden slecht worden, maar ik denk 8 tot 12 weken.

Ik zit nu 12 weken op gigantische doseringen test, mast en deca en mijn bloedwaarden zijn nog perfect, maar met tren kan dat volgens mij wel sneller slecht gaan.

Hey ouwe 130 lekker
Gaat goed zo te horen aan deze kant ook

Maare ga je log boek bij houden
Altijd intressant met zulke stats

Grtz DD

Ziet er goed uit!

Wat zijn je doseringen op dit moment? Nergens een logje? :)

Die var is zonde van je geld en lever man. Je hoort wel regelmatig claims van goede kracht, maar dat komt vooral uit de (onbetrouwbare) hoek van bodybuilders. Ik ken weinig powerlifters die er significante gains uit halen. Als je wat aders en wat meer pomp wil dan is het prima spul, maar verder is het qua gains een waardeloze drug.

Die var is zonde van je geld en lever man. Je hoort wel regelmatig claims van goede kracht, maar dat komt vooral uit de (onbetrouwbare) hoek van bodybuilders. Ik ken weinig powerlifters die er significante gains uit halen. Als je wat aders en wat meer pomp wil dan is het prima spul, maar verder is het qua gains een waardeloze drug.

Ik had het idee dat de combinatie van tren + var wel lekker werkte de laatste keer dat ik dat nam. Ik deed een gemixte training waarbij ik de eerste oefening explosief trainde of naar een 1RM toe werkte en de rest van de training vrij hoge reps naar wat lagere reps pyramide. Daarbij was ik ook nog aan het cutten.
Hoewel dat verre van ideaal is voor kracht zijn mijn 1RM's wel echt goed gestegen.

Terug
Naar boven