XXL Nutrition

Droger lichaam

Thiagojose

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
71kg
Hallo allemaal,

Ik ben altijd al een redelijke fanatieke sporter geweest (schaatsen,wielrennen,voetbal,fitness) tegenwoordig voetbal en fitness ik nog.
Sinds februari loop ik stage bij een bedrijf waar "gelukkig" geen kantine is, dus geen verleiding om te snacken en ik dacht dit is het juiste moment om wat aan mijn lichaam te doen.Ik fiets hier elke dag naar toe (20min)

Ik ben 1,74m en weeg 73kg. Ik voetbal(selectie) 3x in de week, geef daarnaast ook 2x per week training aan de E1. Ik fitness 2 á 3 keer in de week maandag woensdag en vrijdag, begin altijd met 25min cardio en daarna krachttraining.

Ik begin de dag altijd met :
- Brinta en koffie
- op stage 3/4 boterhammen met kipfilet
- Fruit
- 's avonds warm avond eten wat de pot schaft ( aardappelen/groente/vlees of vis)

Ik ben best tevreden over mijn lijf, maar ik wil graag iets droger worden voor de zomer, hebben jullie enige ideeën wat anders of beter kan??

Alvast bedankt!!

Maak een goed voedingsschema voor jezelf. Lees de stickies even door.

handdoek

Beste manier om droger te staan voor jou is om spier aan te komen

Ik zou iets beter in kaart brengen wat je eet en wat je moet eten.

Reken hier eens uit wat je TDEE is. En kijk dan in hoeverre je eten hier op aansluit. En tweak dat dan een beetje.
http://iifym.com/iifym-calculator/

Abs are made in the kitchen

• Topic Starter Topic Starter
oké top zal me daar eens verder in verdiepen!

• Topic Starter Topic Starter
Beste allemaal,

Ik heb enige tijd geleden een post geplaatst, en het gaat aardig de goede kant op. Spieren worden duidelijker zichtbaar en ben zelfs 1 kg afgevallen.
Nu heb ik eens op een rijtje gezet wat ik op een dag eet(zie Excel bestand). Volgens de Harris Benedict formule heb ik 3026 Kcal nodig op een dag.
Wat vinden jullie hiervan en hebben jullie nog enige aanvullingen?

PS: het avondeten varieert, ene keer aardappelen met broccoli, andere keer spaghetti etc. wat de pot schaft dus

Bijlagen

Om te beginnen, cardio ná krachttraining.

Terug
Naar boven