XXL Nutrition

Droger uit de kuur komen

LiftWeights

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Hoi heren,

Ben bezig met Test Prop kuur van 8 weken.

1-8 test prop 200eod
1-8 proviron 50ed
1-8 hcg 500e5d
Nakuur
3 dagen na laatste prop inject 4 weken 20mg nolva.

Ik heb er nu 2 en een halve week op zitten.

Misschien een beetje vreemd maar was eigenlijk van plan te bulken maar wil nu droger uit de kuur komen, ben namelijk niet zo heel lang al op een redelijk gewicht en massa voor mijn lengte en wil eigenlijk naar de 8-10% en vanaf dan het vetpercentage niet meer uit de hand laten lopen, vind nu eigenlijk dat ik er met huidige vetpercentage namelijk beetje bijloop als een opgeblazen baviaan

bodyfat 16% (kwam van 20% af, tijdje terug gecut)
ik weet dat het veel slimmer zou zijn geweest om gelijk naar de 8-10% te cutten maar zo is het dus niet gelopen..

Nu wil ik er een cutkuur van maken, heb trouwens langer dan een jaar niet gekuurd, maar heb nog nooit een cutkuur gedaan.

Ik weet dat cutten voornamelijk dieet is, maar nu wil ik mn kuur mss verlengen en er wat bijdoen maar weet nog niet wat, heeft iemand leuke ideeën om mijn kuur aan te passen en er lekker hard en droger uit te komen?

gr

Kuur tot wk 12 doortrekken met de laatste 4 weken winny erbij?

• Topic Starter Topic Starter
twijfel twijfel...

Winny heel erg last van uitgedroogde gewrichten

Masteron?...
of Anavar vanaf week 4, 6 weken 80mg/dag? ( of welke dosering? )

Drost prop, kun je toevoegen als je geen tren beest bent, maar het meeste ligt aan je voeding en training natuurlijk.

drost prop, dat ken ik niet, wat is dat?

ah :P

oke waarschijnlijk ga ik voor de masteron (drost :p) prop 150eod

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Whahaha. Dikke dissss

als je al vaker hebt gekuurd is misschien methyltren een goeie toevoeging. Spreek niet uit eigen ervaring maar wat ik lees wordt je daar goed droog van ook. miss t3 erbij... goed lowcarb...

Hallo mannen,

Was begonnen aan:
1-8 test prop 200eod
1-8 proviron 50ed

Heb er nu 7 weken op zitten.

Ik heb nog wat test prop gehaald om kuur te verlengen naar 10 weken.
Ook heb ik anavar gehaald om voor de lol eens te proberen,
dus ziet er nu zo uit:

1-10 test prop 200eod
5-10 100mg anavar ( 6 weken )

Deze week begint week 8.

Resultaat in 7 weken:

Van 96kg 17% naar 93kg 8%.

Ik zat eraan te denken om aan het einde van deze 10 weken weer meteen te gaan knallen... ( Test p Tren A Mast P ?... )
Maar misschien is het beter om geduldiger te zijn en off te gaan... ;P

Waar ik me dan zorgen om maak is of dat als ik er een knalkuur achteraan pak
de kuur niet al te goed zal aanslaan in vergelijking met wanneer ik gewoon off zou gaan.
Of zou ik gewoon lekker verder kunnen knallen vanaf week 11.. ?

Laatst bewerkt:
Nee, meestal is de rek er dan uit en zal je weinig meer groeien..

Je kunt 2 dingen doen:

- Off gaan voor minimaal een maand of drie..

- Bridgen: 6 tot 8 weken even op low dose test gaan zitten (125mg per week). Zo hersteld je lichaam weer een beetje, maar door de test zal je weinig tot geen massa verliezen.. Hierna kun je weer hoog gaan doseren.. Hou er rekening mee dat het herstel na dit soort kuren langer en zwaarder is..

je bent in 7 weken tijd 9% vet verloren en maar 2kg op de schaal naar beneden gegaan???

en wat is dit dan? ( Test + Prop + Mast ?... ) wat is die prop? is dat test prop? mast prop? allebij prop?

oeps.. ik ben wel erg vroeg opgestaan vandaag begin me nogal te vergissen :D...

Ik bedoel Test P , Tren A, Mast P.

Ja heb erg veel vet verloren en niet al te veel afgevallen, heb een zeer snel metabolisme en heb aanleg om niet zo snel vet aan te zetten, heb mijn vet% nou eenmaal een keer uit de hand laten lopen afgelopen jaar door echt ehmm teveel te eten :P.

Laatst bewerkt:
hoe heb je gemeten???

Met Huidplooi meter, de 17% die ik was was ook wel een tijdje gemeten voordat ik begonnen ben dus misschien zat ik al wat lager, dat leek wel in de spiegel zo maar doe geen uitspraken zonder meting, misschien ergens tussen 14 % - 16 %...

Heb je foto's gemaakt? Echt serieus goeie prOgressie zeg, ben benieuwd hoe het verschil er uit ziet.

Terug
Naar boven