XXL Nutrition

primo / winny

• Topic Starter Topic Starter
heb wel gehoord dat er veel fake primo is ? klopt dit ?

Test is test!!!
Persoonlijk vind ik test E fijner omdat je maar 1 x in de week hoeft te zetten!
Voor de rest zou ik het voorstel van" je bi se " doen...
Primo minimaal 500!minder is zonde van je geld!
Miss is mast n betere optie voor je...
Vorige kuur veel last gehad van acne?
zou ook voor mast ipv primo kiezen.... Lekker spul en primo was toch aardig duur?

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 15:45 ----------

Nou dit is wel een beetje kort door de bocht.
Korte esters vs lange esters / stabielere bloedwaardes vs minder stabielere bloedwaardes;)
als hij daar echt zoveel waarde aan zou hechten kan hij eventueel 2x per week zetten :)

Mast = Puisten = for sure!

Ik zou kiezen voor de primo : kost je een beetje meer, maar is volgens mijn gevoel stukken beter dan mast.

Test of sust : Maakt niet uit, test = test..
Misschien zoals je zegt toch voor sust gaan daar je 2 x pw gaat prikken..

Mast zou voor mij geen optie zijn, ken mensen genoeg die hun rug laten omtoveren hebben in het maanlandschap...

Tjauw!

Wat n BS!!!
Sommige mensen die snel en veel last hebben van puisten krijgen dat met mast enorm...
Maar ik heb altijd wel n puistje of 2 in de week en met mast is dat niet anders!!!
Zelfs op 1000 mg mast was dat bij mij niet anders!!!
Primo is best lekker maar in vergelijking tot mast z'n geld niet waard!
Daarbij zit je tegen die ml's aan te hikken want want laag primo zetten is zonde van je geld!
Komt er op neer dat je met primo op 500 3x zo veel kwijt bent dan met mast op 400 en dan nog vind ik persoonlijk mast nog beter werken ook!
Heb ook n jaar getwijfeld over mast door de verhalen van acne maar dat is gelukkig maar bij n enkeling!!!

• Like
Waarderingen: Ymir
Rare combi voor dit tijdstip van het jaar.
Persoonlijk zou ik nu doorknallen op Test+Deca, en een paar weken voor t zomer een harde cut inlassen. sta je oo meteen hard voor t zomer

Primo is best lekker maar in vergelijking tot mast z'n geld niet waard!
Daarbij zit je tegen die ml's aan te hikken want want laag primo zetten is zonde van je geld!
Komt er op neer dat je met primo op 500 3x zo veel kwijt bent dan met mast op 400 en dan nog vind ik persoonlijk mast nog beter werken ook!
Heb ook n jaar getwijfeld over mast door de verhalen van acne maar dat is gelukkig maar bij n enkeling!!!

Helemaal eens, karma waardig

Mast E en Primo is ongeveer gelijk te waarderen qua werking. iedereen heeft zijn eigen ervaring.

DrostP is the winner for me.

Puisten alleen tijdens gebruik van Tren Ace.

Mast E en Primo is ongeveer gelijk te waarderen qua werking. iedereen heeft zijn eigen ervaring.

DrostP is the winner for me.

Puisten alleen tijdens gebruik van Tren Ace.

Idd porterhouse drostP is good man,ben nu bezig en normaal heb ik veel puisten

en begon de drostP en mijn puisten zijn verdwenen...test+deca+d-bol=maan

landschap:D

Terug
Naar boven