Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Test is test!!!
Persoonlijk vind ik test E fijner omdat je maar 1 x in de week hoeft te zetten!
Voor de rest zou ik het voorstel van" je bi se " doen...
Primo minimaal 500!minder is zonde van je geld!
Miss is mast n betere optie voor je...
Vorige kuur veel last gehad van acne?
Wat n BS!!!
Sommige mensen die snel en veel last hebben van puisten krijgen dat met mast enorm...
Maar ik heb altijd wel n puistje of 2 in de week en met mast is dat niet anders!!!
Zelfs op 1000 mg mast was dat bij mij niet anders!!!
Primo is best lekker maar in vergelijking tot mast z'n geld niet waard!
Daarbij zit je tegen die ml's aan te hikken want want laag primo zetten is zonde van je geld!
Komt er op neer dat je met primo op 500 3x zo veel kwijt bent dan met mast op 400 en dan nog vind ik persoonlijk mast nog beter werken ook!
Heb ook n jaar getwijfeld over mast door de verhalen van acne maar dat is gelukkig maar bij n enkeling!!!
Rare combi voor dit tijdstip van het jaar.
Persoonlijk zou ik nu doorknallen op Test+Deca, en een paar weken voor t zomer een harde cut inlassen. sta je oo meteen hard voor t zomer
Primo is best lekker maar in vergelijking tot mast z'n geld niet waard!
Daarbij zit je tegen die ml's aan te hikken want want laag primo zetten is zonde van je geld!
Komt er op neer dat je met primo op 500 3x zo veel kwijt bent dan met mast op 400 en dan nog vind ik persoonlijk mast nog beter werken ook!
Heb ook n jaar getwijfeld over mast door de verhalen van acne maar dat is gelukkig maar bij n enkeling!!!