XXL Nutrition

Droger worden op 1 Gram Test + 1 Gram Bold

Botjebuilder91

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m68
Massa
77kg
Vanaf januari wil ik gaan beginnen met 1 Gram Test + 1 Gram Bold.

De bedoeling is om droger te worden voor de zomer.. en eventueel een beetje massa erbij te pakken.

Idee is om eerst alles met voeding te doen en als ik niet droger meer wordt eventueel nog wat t3 te gaan toevoegen.

Iemand nog eventuele tips of andere opmerkingen hierover?

Een beetje massa op 2g ?

Vanaf januari wil ik gaan beginnen met 1 Gram Test + 1 Gram Bold. De bedoeling is om droger te worden voor de zomer.. en eventueel een beetje massa erbij te pakken. Idee is om eerst alles met voeding te doen en als ik niet droger meer wordt eventueel nog wat t3 te gaan toevoegen. Iemand nog eventuele tips of andere opmerkingen hierover?

Wat heeft je gear gebruik hiermee te maken dan?

• Topic Starter Topic Starter

Op 2 gram ja.

Het doel is voornamelijk om droger te worden..
Wat ik aan massa erbij pak is natuurlijk mooi!

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Wat heeft je gear gebruik hiermee te maken dan?

Nee bedoel het meer dat ik het dus eerst wil proberen zonder clen of t3..

Maar als ik op een gegeven moment blijf steken op een vetpercentage dan wil ik eventueel t3 toevoegen.

Cutten op 2gr AAS? :D
Gewoon gelijk t3 erbij doen dan.. Zou ook lekker cutten op de helft als ik jou was, maar wellicht heb je een goede reden om op 2gr te gaan zitten?

Cutten op 2gr AAS? :D
Gewoon gelijk t3 erbij doen dan.. Zou ook lekker cutten op de helft als ik jou was, maar wellicht heb je een goede reden om op 2gr te gaan zitten?

Thanks voor je reactie.
En waarom zou je gelijk voor t3 gaan?
Heb het gevoel dat ik dan misschien iets minder massa ga pakken.. en ga juist vanaf januari al beginnen zodat ik lang genoeg de tijd heb tot aan de zomer om droger te worden.

Op 2gr AAS hoef je niet bang te zijn dat T3 heel negatief voor je VVM zal uitpakken hoor. (Mits je gewoon op 25-75ug gaat zitten tenminste)

Is aankomen in spiermassa/kracht goed mogelijk met hoge doseringen AAS + kcal onder behoefte?

Ik wil rond april dezelfde cycle doen alleen test starten op 500mg op de eerste 5 weken.

Is T3 een veilig middel?

Ik zou beide op 2.5 gram zetten.

Verschild natuurlijk per persoon, maar als ik niet goed op me eten lette op 900 test 900 Bold dan hield ik erg snel veel vocht vast. Hoeft voor jou niet hetzelfde te zijn, maar wees er een beetje alert op.

Met bold droger worden,,, mis ik nou iets?

Met bold droger worden,,, mis ik nou iets?

Met bold kan je zeker droger worden hoor.

Waarom niet?

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Verschild natuurlijk per persoon, maar als ik niet goed op me eten lette op 900 test 900 Bold dan hield ik erg snel veel vocht vast. Hoeft voor jou niet hetzelfde te zijn, maar wees er een beetje alert op.

Will do! thanks

Persoonlijk toch aangenamer in de bulk.
Zeker met bold honger, niet te houden hier

En als je op voeding let etc, kan je met bijna elke aas wel cutten,
Maar goed geef nu mening op ervaring gebruik en niet op eh studies waar men altijd dan weer om gaat lopen vragen. ;)

Persoonlijk toch aangenamer in de bulk.
Zeker met bold honger, niet te houden hier

En als je op voeding let etc, kan je met bijna elke aas wel cutten,
Maar goed geef nu mening op ervaring gebruik en niet op eh studies waar men altijd dan weer om gaat lopen vragen. ;)

Haha vraag ik niet om hoor! Het is inderdaad ook de bedoeling dat ik heel erg goed op mijn voeding let :)

Voller omdat je hb omhoog schiet?
En wedstrijd niveau geen ambitie en te oud voor :p

in een cut bedoel ik he.

moet het zelf nog in een cut gebruiken, maar hoe ik er nu over denk in een bulk of om kg's te gainen is het gewoon ruk.

als je er tegen kan beter tren:p

Terug
Naar boven