MuscleMeat

Droger worden op 1 Gram Test + 1 Gram Bold

in een cut bedoel ik he.

moet het zelf nog in een cut gebruiken, maar hoe ik er nu over denk in een bulk of om kg's te gainen is het gewoon ruk.

als je er tegen kan beter tren:p

Ruk?Niet mee eens, ik vind het heerlijk, En dan test bold tren helemaal ;)
Alleen tren niet te hoog.Kan ik niet tegen.

Ruk?Niet mee eens, ik vind het heerlijk, En dan test bold tren helemaal ;)
Alleen tren niet te hoog.Kan ik niet tegen.

Ben aan het twijfelen om 200 mg tren E/week mee te laten lopen bij mijn test/bold blast in februari. Weet dat ik heftig reageer op tren dus misschien is 100 mg/week ook een optie.... Heb je mooie gains gemaakt met test/bold/tren?

• Topic Starter Topic Starter
Ben aan het twijfelen om 200 mg tren E/week mee te laten lopen bij mijn test/bold blast in februari. Weet dat ik heftig reageer op tren dus misschien is 100 mg/week ook een optie.... Heb je mooie gains gemaakt met test/bold/tren?

100 lijkt me persoonlijk wel heel weinig..

Heb vroeger eens op 200 mg/week gezeten(samen met 500 test) en op 4 weken tijd "transformeerde" ik al redelijk heftig harder + droger +groter...

Is aankomen in spiermassa/kracht goed mogelijk met hoge doseringen AAS + kcal onder behoefte?

Spiermassa bijkomen zou ik niet durven zeggen, maar ik gain uberhaupt nog maar weinig spiermassa.
Maar kracht kwam ik nog steeds bij met hoge dosering AAS en zelf met 75mcg T3 erbij

werd ook wel eens tijd met die vrouwenlifts van je!

Squat 240
Bench 175
Dead 330
Totaal 745

;)

De bijwerkingen haha

Enige nadeel vind ik het extreme zweten.

Hier heb ik echt last van.. Als ik van de bank naar de keuken loop is bij wijze van spreken mn shirt al doorweekt..

Dat ook, maar hier ook gewoon totaal ander persoon, echt een kl***zak.
Met niemand rekening houden, nachtmerries, drive extreem hoog.
Agresief wat nergens over ging, zelfde als kracht toename.
En op 400 nergens last van.600 was het game over, kwam er op een gegeven moment ook
lusteloos bij.
En dan blij zijn dat eindelijk uitgewerkt is, en toch weer missen :p

Dat ook, maar hier ook gewoon totaal ander persoon, echt een kl***zak.
Met niemand rekening houden, nachtmerries, drive extreem hoog.
Agresief wat nergens over ging, zelfde als kracht toename.
En op 400 nergens last van.600 was het game over, kwam er op een gegeven moment ook
lusteloos bij.
En dan blij zijn dat eindelijk uitgewerkt is, en toch weer missen :p

Nachtmerries nog nooit. Drive en agressie kan ik me wel in vinden. Heb ooit m'n volle shakebeker naar m'n ex gegooid om niks. Kon daarna mooi alles opruimen..

Vanaf januari wil ik gaan beginnen met 1 Gram Test + 1 Gram Bold.

De bedoeling is om droger te worden voor de zomer.. en eventueel een beetje massa erbij te pakken.

Idee is om eerst alles met voeding te doen en als ik niet droger meer wordt eventueel nog wat t3 te gaan toevoegen.

Iemand nog eventuele tips of andere opmerkingen hierover?
Tot hoeveel % wil je gaan? Als je gewoon op 10% wilt staan dan hoef je daar niet direct naar te grijpen (t3)
Voor de rest ideaal kuurtje.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Enige nadeel vind ik het extreme zweten.

Hier heb ik echt last van.. Als ik van de bank naar de keuken loop is bij wijze van spreken mn shirt al doorweekt..

Misschien eens wat extra cardio doen?

Tot hoeveel % wil je gaan? Als je gewoon op 10% wilt staan dan hoef je daar niet direct naar te grijpen (t3)
Voor de rest ideaal kuurtje.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Misschien eens wat extra cardio doen?

Ja ik wil nu elke dag ook 45 min cardio doen op lage intensiteit.. Of is dat teveel van het goede denkje?

Nee hoop ook dat ik niet naar de t3 hoef te grijpen. wil denk rond 10% uitkomen ja..

Heb ooit m'n volle shakebeker naar m'n ex gegooid om niks. Kon daarna mooi alles opruimen..

Dat is het mooie aan Tren hahahaah :D

Ooit eens tegenhouden geweest door 2 vrouwelijke agente's die wat boertig tegen me begonnen te doen...Heeft me toch wel wat geld gekost naderhand :eek:

Tren moet je met fluwelen handschoenen behandelen :D

Zijn er mensen die interesse hebben als ik dit log?

Terug
Naar boven