- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De dagen na xtc heb je juist deze dromen omdat serotonine weer vanaf 0 aangemaakt wordt.
Veel mensen ervaren nachtmerries, wat in verband staat met laag serotonine
Verschilt ook per persoon, voor een ander is een klein beetje actie waarbij ze moeten rennen al een nachtmerrie.Ik heb nog nooit nachtmerries gehad, dus geen idee eerlijk gezegd.. Een actiefilmdroom met een gewelddadig karakter valt bij mij iig niet onder nachtmerrie.

, maar dat is allemaal erg verschillend per persoon. Dromen zijn sowieso een geval apart, niet alleen hormonen spelen daar een rol in, het grootste factor is nog wel je mind heb ik ervaren.
.Wake Induced Lucid Dreams al ooit geprobeerd? Het is wel het meest lastige en meest bizarre manier om lucide te worden, maar ook het mooiste. Het heeft wel tientallen keren geduurd voordat het me ooit was gelukt.Ik heb me er ooit ook eens in verdiept, lucide dromen. Dat met klokkijken heb ik geprobeerd, maar t lukt me gewoon niet helaas. Ik lijk te ver verwijderd van de realiteit, waardoor de droom op dat moment mijn enige realiteit is, tot ik wakker word.. Maar het intrigeert me enorm, dat wel!
Mij op een of ander manier ook!Ik heb me er ooit ook eens in verdiept, lucide dromen. Dat met klokkijken heb ik geprobeerd, maar t lukt me gewoon niet helaas. Ik lijk te ver verwijderd van de realiteit, waardoor de droom op dat moment mijn enige realiteit is, tot ik wakker word.. Maar het intrigeert me enorm, dat wel!
Hmm indien er veel vraag naar is zou ik er eventueel een uitgebreid topic over kunnen maken.
interessant!Wake Induced Lucid Dreams al ooit geprobeerd? Het is wel het meest lastige en meest bizarre manier om lucide te worden, maar ook het mooiste. Het heeft wel tientallen keren geduurd voordat het me ooit was gelukt.
WILDs onthoud ik altijd volledig, zelfs jaren later nog. Je gaat van wakkere staat gelijk een droom binnen, waarbij je dus weet dat je 1 seconde geleden in bed lag en je instant lucide bent.
Beste DBB'ers.
Zit inmiddels in week 5 van mijn Tren-e kuur en het gaat prima. Nu heb ik wel elke avond van die real-ass dromen waarin ik iedereen doodschiet.
Weet iemand wat nu de wetenschappelijke verklaring is voor die tren dromen? Ben ik erg benieuwd naar.
Thanks!
Jezus, zet 700mg tren maar niks geen droom gehad laatste 5 weken...., wil ook 1 x een superheld zijn.., ook al is het maar een droom![]()