AndroidHealthClinic

Droog voor de zomer

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou proberen dan iets te zakken in je koolhydraten en de koohlhydraten die je binnenkrijgt zoveel mogelijk uit groentes en beetje uit fruit te halen. Creatine ook achter wegen laten ivm het vocht vasthouden(mits het een monohydraat is!) en waar bestaat je training uit?

ik ga van maandag tot en met vrijdag trainen.
ik doe elke dag 1 spiergroep behalve op vrijdag doe ik er 2

kan je miss je gehele schema eens posten? ook met cardio en alles erbij?

kan je miss je gehele schema eens posten? ook met cardio en alles erbij?

ik kan dat doen maar ik ken de name van de oefeningen niet vanbuiten en schema ligt op de sport school.

maar ik train maandag borst
dinsdag rug
woensdag biceps
donderdag schouders
vrijdag benen en triceps

elke keer behalve vrijdag doe ik cardio ongeveer 30 min
wat hangt er vanaf: crosstrainer of lopen fietsen roeien ik wissel af.

Ok, Heb je dat schema van iemand daar gekregen of zelf gemaakt?
Want je hebt je biceps na je rug dag en die zijn bij de meeste oefeningen van de rug ook aardig actief dus al flink vermoeid die volgende dag.
Ik zou eerder gaan voor de volgende volgorde:
Borst - rug - Benen - Armen - Schouders. En als cardio doe je duur training of interval?
Kzou interval iedergeval aanraden en ik zie nergens buik staan?

heb al veel shema's gehad,
nu maak ik ze zelf en verander ze ook zelf naa een tijdje
meschien kan ik jouw volgorde ook eens proberen
ik doe deze volgorde nu 1.5 jaar en heb redelijk resultaat geboekt
maar ik sta altijd open om nieuwe dingen te proberen:)

Ja probeer er mee te spelen. Dat is altijd goed.
Maar houd wel altijd rekening met het indelen van spiergroepen dat je sommige spiergroepen als "hulp"spieren gebruikt bij andere spiergroepen. Maar qua buik en cardio hoe ziet dat er bij je uit?

Eten zit volgens mij wel redelijk. Zou bij de kleine tussendoortjes nog iets bij kunnen. Denk dan aan 1 of 2 gekookte eieren(alleen het wit dan) en misschien je middag maaltijd vervangen voor groente met vlees ipv brood

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 15:34 ----------

UPDATE! Ben gestopt met intermittent fasting, kan het niet opbrengen om genoeg calorieën binnen te krijgen omdat ik te onregelmatig werk. Ben weer terug gegaan naar 5-6 maaltijden per dag. Schema voor januari word alsvolgt:
grote spiergroepen 6 oefeningen
kleine spiergroepen 4 oefeningen
en dan supersets als volgt:
6HH-12HH met een oefening voor de zelfde spiergroep. Wel 2 verschillende oefeningen, maar die wel dezelfde spiergroep aanspreekt op bijna dezelfde manier bijv. Benchpress 6HH - dumbbell press 12HH. En elke training afmaken met 15 min interval cardio

Terug
Naar boven