MuscleMeat

drugscontrole (GHB) op vliegveld

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Beschamend dat er weer een drugstopic voorbij komt op dit fitness & bodybuilding forum eigenlijk....

Maargoed, ik vroeg me puur uit nieuwsgierigheid af in welke mate de drugscontroles plaats vinden.

Het lijkt me vrij logisch dat er op cocaïne gecontroleerd wordt door drugshonden, en speed lijkt me ook een risicovolle onderneming.

Maar stel dat iemand een shampoo of zonnebrand fles vol met ghb zou stoppen, zouden ze er daar dan achter komen?

Zou een hond erop blaffen of zou je de fles moeten openen bij bagagecontrole?

Ik vind dat interessant om te weten, de marechausse / douane heeft altijd mijn interesse gewekt, al zou ik er nooit willen werken.

Beschamend dat er weer een drugstopic voorbij komt op dit fitness & bodybuilding forum eigenlijk....

Maargoed, ik vroeg me puur uit nieuwsgierigheid af in welke mate de drugscontroles plaats vinden.

Het lijkt me vrij logisch dat er op cocaïne gecontroleerd wordt door drugshonden, en speed lijkt me ook een risicovolle onderneming.

Maar stel dat iemand een shampoo of zonnebrand fles vol met ghb zou stoppen, zouden ze er daar dan achter komen?

Zou een hond erop blaffen of zou je de fles moeten openen bij bagagecontrole?

Ik vind dat interessant om te weten, de marechausse / douane heeft altijd mijn interesse gewekt, al zou ik er nooit willen werken.

Toen ik zelf op Schiphol werkte word er voornamelijk gecontroleerd op Coke,Pillen en Wiet.

Let wel op met de nieuwe liquid regels dat ze bepaalde flessen weigeren op bepaalde vluchten , mits niet al te grote getale is het mogelijk om het via je bagage mee te nemen maar doe het in iedergeval niet in een glazen fles(je).

Douane controleerd voornamelijk HRF (High Risk Flights) en inkomende vluchten als Afrika (lager bedeelde landen) maar ook weleens willekeurig (vaak omdat ze er toch in de buurt zijn) gewone 'toeristen vluchten' (turkije , spanje , frankrijk)

Kans is redelijk klein om gepakt te worden met ghb maar houd het redelijk qua hoeveelheid.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt ja het is nu moeilijk met vloeistoffen, dat heb ik ook gehoord.

mmm, misschien maar een leeg flesje oogdruppels van iemand lenen die lenzen heeft.

heb vrienden die regelmatig schampoo meenemen op reis....

die regels mbt vloeistoffen gaan over handbagage..dus gewoon je toilettas met shampoo in je koffer doen..denk dat er weinig aan de hand zal zijn

GHb is geen probleem hoor, ook niet naar de dominicaanse republiek :D

zulle we dan naar turkije ofzo gaan of egypte of whatever en enkele shampoo flessen vullen met SUSt en Test E??? :D

is het de bedoeling de GHB het land uit te smokkelen,of het land binnen te krijgen?

anders mag je voor mij ook wel enkele flessen regelen :o

zulle we dan naar turkije ofzo gaan of egypte of whatever en enkele shampoo flessen vullen met SUSt en Test E??? :D

is het de bedoeling de GHB het land uit te smokkelen,of het land binnen te krijgen?

anders mag je voor mij ook wel enkele flessen regelen :o

Land uit , voor op vakantie neem ik aan

Onlangs 2 weken in Ibiza geweest. Nergens ghb te vinden
In de handbagage zeker geen ghb meenemen. Er mag trouwens geen enkele vloeistof mee met de handbagage op enkele uitzonderingen na natuurlijk
Honden zijn veel minder getraint op ghb, maar als je pech hebt ....
Probeer het eens en weet het ons te vertellen zou ik zeggen :D

Gewoon shampoofles vullen met ghb en in je koffer dumpen. Niks aan het handje.

Als je gewoon GBL mee neemt, is niet eens illigaal. Stop het in een flesje. Stel dat ze moeilijk doen zeg je dat het is om hardnekkige vlekken uit je kleding te krijgen. Kunnen ze je echt niets maken volgens mij.

Gbl lijkt me niet echt legaal hoor.
Is wel een gewone ontstopper, maar je mag het zomaar niet in je bezit hebben.
Correct me if I am wrong

Gbl lijkt me niet echt legaal hoor.
Is wel een gewone ontstopper, maar je mag het zomaar niet in je bezit hebben.
Correct me if I am wrong

Het zal er vanaf hangen hoe het genoemd zal worden en wat het einddoel van het product zal zijn. Stel: je hebt 1 liter GBL bij je en ze vragen wat het is komt het geloofwaardig over als je iets in de richting van ontstopper zegt...met een paar centiliter al een stuk minder...

Het risico is klein dat je gepakt word maar houd gewoon rekening ermee geen glazen flessen te gebruiken , niet teveel spuitbussen onder druk in je koffer (en bij elkaar) en geen grote metalen voorwerpen in je koffer (dit veroorzaakt een 'zwart gat' op de xray)

GHB is niet echt een import/export drug zoals coke,speed,hasj en alle andere overbekenden dus zal er ook niet met prioriteit naar gezocht worden. :cool:

ze zijn er niet echt op zoek naar, maar dan moet je ook wel zorgen dat er geen andere dingen in je koffer zitten waardoor ze een reden hebben om hem open te maken. zou het zelf nooit doen, dan wacht ik wel weer tot ik terug ben. Ik zou het een te groot risico vinden.

niet te hopen dat je een douanier tegen komt met vet haar........., hoor wel van bekenden van me, dat ze de g.. of x.. in de groene zeep doen!
maar zoals hier boven, is het je waard?

ze zijn er niet echt op zoek naar, maar dan moet je ook wel zorgen dat er geen andere dingen in je koffer zitten waardoor ze een reden hebben om hem open te maken. zou het zelf nooit doen, dan wacht ik wel weer tot ik terug ben. Ik zou het een te groot risico vinden

:orly:

ik was niet van plan om een vuurwapen naast m'n shampoofles vol G te leggen nee.

halve liter lenzenvloestof van de pearle is the solution.
dat in de koffer en er is niets aan het handje.

shampoofles is dan weer zo van.. als je dan een avondje g doet ruft je zeepbellen volgens mij ;)

nee inderdaad.. zeker niet ernaast.. ik zou dat vuurwapen gewoon in je handbagage stoppen.

nee die wikkel ik in een condoom en slik ik door, en ik Kreta poep ik hem wel weer uit.

Wel ff de veiligheidspal erop zetten he, stel je voor dat hij afgaat joh.....

Terug
Naar boven