MuscleMeat

drugscontrole (GHB) op vliegveld

Beschamend dat er weer een drugstopic voorbij komt op dit fitness & bodybuilding forum eigenlijk....

Maargoed, ik vroeg me puur uit nieuwsgierigheid af in welke mate de drugscontroles plaats vinden.

Het lijkt me vrij logisch dat er op cocaïne gecontroleerd wordt door drugshonden, en speed lijkt me ook een risicovolle onderneming.

Maar stel dat iemand een shampoo of zonnebrand fles vol met ghb zou stoppen, zouden ze er daar dan achter komen?

Zou een hond erop blaffen of zou je de fles moeten openen bij bagagecontrole?

Ik vind dat interessant om te weten, de marechausse / douane heeft altijd mijn interesse gewekt, al zou ik er nooit willen werken.

Met andere woorden, je wil weten waar en hoe ze kijken en hoe jij het beste je goedje mee kunt nemen :D

GBL is legaal zolang de politie niet de indruk krijgt dat je het als een drug wil gebruiken, maar overtuig ze maar dan

Bah... controles op het vliegveld.

2 maand geleden ben ik in Venezuela door 4 soldaten uit het vliegtuig gepikt. 5 minuten voordat het vliegtuig weg ging. Was al door de douane en alles heen :mad:

Heb eerder in Brazilie ook wel strenge controles gehad. Maar dit nog nooit meegemaakt!

GBL is legaal zolang de politie niet de indruk krijgt dat je het als een drug wil gebruiken, maar overtuig ze maar dan

Dat is toch verfverwijderaar? Vroegere huisgenoot van me was er verslaafd aan, spoelde zijn pa het door de afvoer. Lekte de hele boel ineens, lekker goedje is dat :thumb:

Dus, is er iets gebeurd ?

Ik neem wanneer ik in september voor voor 4 dagen na Ibiza ga, ook 250ml ghb mee. Gewoon een fles shampoo

Gewoon een fles verfverdunner, wat gootsteenontstopper, een fles gedestilleerd water, wat ph-testpapier, een electronische thermometer, twee roestvrij stalen pannen, een glazen roerlepel en een gaspitje mee nemen. Zeg dat je een weekje gaat camperen en de boel graag een beetje schoon houdt :D

Bah... controles op het vliegveld.

2 maand geleden ben ik in Venezuela door 4 soldaten uit het vliegtuig gepikt. 5 minuten voordat het vliegtuig weg ging. Was al door de douane en alles heen :mad:

Heb eerder in Brazilie ook wel strenge controles gehad. Maar dit nog nooit meegemaakt!

En hoe liep het af?

Ik werd na beneden afgevoerd en moest in een hokje komen. Daar lagen nog 3 koffers en ik moest de mijne aanwijzen.

Toen trokken ze mijn koffer overhoop! Ik was dus erg bang dat iemand er iets had ingestopt. Aangezien ze me niet zomaar uit het vliegtuig trokken.

Ze stelden me allemaal vragen maar ik kon er niks van verstaan aangezien ze alleen maar Spaans konden. Ook vonden ze mijn stempels vrij raar. Aangezien ik aangegeven had op mijn visum dat ik student was. Maar had binnen een jaar al meer dan 3 verschillende stempels van Zuid-Amerika in mijn passpoort.

Toen moesten ze nog even in mijn bek kijken en moest ik me uitkleden. Mocht mijn boxer nog aanhouden. Toen ze toch niks konden vinden mocht ik mijn koffer weer inpakken en werd ik weer terug na het vliegtuig gebracht.

Toen ik het vliegtuig in kwam keek iedereen mij een beetje boos aan. Aangezien we 2 uur vertraging hadden hierdoor :o

Volgens mij had het er misschien ook wel een beetje mee te maken dat ze mij controleerd hadden, omdat wij de enigste 4 buitenlanders waren van de 300 man. Maar waarom ze mij er nu uitpikte is mij nog steeds niet duidelijk.

Maar al met al is het goed afgelopen. Was wel mijn heftigste half uur in mijn leven!

Bijna mocht je kennis maken met de Brazil's mighty prison gangs ...

• Topic Starter Topic Starter
ik zou zelf geen GHB meenemen, wel GBL.
wordt je gepakt met 100 ml GBL ofzo dan kun je altijd zeggen, ik gebruik het om vlekken uit mijn kleren te halen.

de kans dat ze je koffer open maken is al super klein, de kans dat ze in je shampooflessen kijken nog kleiner, dus je kan het gewoon doen met GHB.

ik zou het zelf niet doen, maar ik heb geen problemen met GBL voor een aantal weken te gebruiken.

Ben ook wel eens grondig gecontroleerd. Nml toen ik Cuba INkwam. Tuurlijk het eiland waar alle coke aanspoelt als een dropping/smokkelpoging mislukt. Ik had in het vliegtuig een dropje gekregen van het personeel (net als iedereen) en dit niet opgegeten. Dit werd een schitterend taalspelletje in een welles-niettus vorm. Drougs?-drop!, Drougs?-Drop, etc. Toen er 6 man aan hadden geroken en mee hadden gespeeld en de hond niet begon te blaffen mocht ik mijn spullen weer inpakken. Verder een tip, pak niet je vitaminepillen bij je M&F/ Ringsports/etc in.

Zulke landen zijn ze volgens mij vele malen strenger

wordt je gepakt met 100 ml GBL ofzo dan kun je altijd zeggen, ik gebruik het om vlekken uit mijn kleren te halen.

de kans dat ze je koffer open maken is al super klein, de kans dat ze in je shampooflessen kijken nog kleiner, dus je kan het gewoon doen met GHB.

ik zou het zelf niet doen, maar ik heb geen problemen met GBL voor een aantal weken te gebruiken.

ik weet eigenlijk niet wat het beste is, als ze GHB ontdekken in schampoo dan weten ze onmiddelijk dat het voor illegaal gebruik is, en als je GBL meeneemt in de originele verpakking zien ze direct aan de verpakking dat het GBL en ik ben helemaal niet zeker of ze dit automatisch gaan toelaten

Ik werd na beneden afgevoerd en moest in een hokje komen. Daar lagen nog 3 koffers en ik moest de mijne aanwijzen.

Toen trokken ze mijn koffer overhoop! Ik was dus erg bang dat iemand er iets had ingestopt. Aangezien ze me niet zomaar uit het vliegtuig trokken.

Ze stelden me allemaal vragen maar ik kon er niks van verstaan aangezien ze alleen maar Spaans konden. Ook vonden ze mijn stempels vrij raar. Aangezien ik aangegeven had op mijn visum dat ik student was. Maar had binnen een jaar al meer dan 3 verschillende stempels van Zuid-Amerika in mijn passpoort.

Toen moesten ze nog even in mijn bek kijken en moest ik me uitkleden. Mocht mijn boxer nog aanhouden. Toen ze toch niks konden vinden mocht ik mijn koffer weer inpakken en werd ik weer terug na het vliegtuig gebracht.

Toen ik het vliegtuig in kwam keek iedereen mij een beetje boos aan. Aangezien we 2 uur vertraging hadden hierdoor :o

Volgens mij had het er misschien ook wel een beetje mee te maken dat ze mij controleerd hadden, omdat wij de enigste 4 buitenlanders waren van de 300 man. Maar waarom ze mij er nu uitpikte is mij nog steeds niet duidelijk.

Maar al met al is het goed afgelopen. Was wel mijn heftigste half uur in mijn leven!

Je had toch niks bij je?? Ben ook wel eens er uit gepikt in Polen maar ik had niks bij me dus waarom zou ik bang zijn??? Kans dat iemand er wat bij stopt om je te naaien is wel heel erg klein

Jullie gebruiken dus gewoon het oplosmiddel GBL in plaats van GHB ?? :eek:
Ik neem tenminste niet aan dat jullie er gauw ff GHB van kunnen maken,als schijnt dat ook niet al te moeilijk te zijn....
En die GBL kun je als het goed is al niet eens meer gewoon kopen omdat het bekend is dat het een grondstof is voor GHB ...maar toch wel dus ....

Jullie gebruiken dus gewoon het oplosmiddel GBL in plaats van GHB ?? :eek:
Ik neem tenminste niet aan dat jullie er gauw ff GHB van kunnen maken,als schijnt dat ook niet al te moeilijk te zijn....
En die GBL kun je als het goed is al niet eens meer gewoon kopen omdat het bekend is dat het een grondstof is voor GHB ...maar toch wel dus ....

je kan GBL en de andere grondstoffen meenemen, maar dit vind ik erg verdacht eruit zien, je neemt als het ware je scheikunde pakket mee op vakantie...

GBL is een klein beetje schadelijk voor je keel en slokdarm en is super goor, maar het is legaal dus... Niemand kan jou tegenhouden als jij een schoonmaakmiddel wilt drinken, zelfde als je cillit bang meeneemt op vakantie en je neemt daar 2 ml van...

GBL is dus gewoon de perfecte drug voor al die landen waar drugs zo taboe zijn. USA, Azië, Zuid-Amerika etc.

Terug
Naar boven