XXL Nutrition

Drugscontrole in een Aussie!

Bezoekers in dit topic

drugs is ook slecht en niet voor niets illegaal!
 
en dan heb je een avatar van elvis, notabene in zijn slechte periode zo te zien :roflol:
 
en dan heb je een avatar van elvis, notabene in zijn slechte periode zo te zien :roflol:

Voorgeschreven medicijnen zijn geen drugs. Ben niet antidrugs maar dat ze op grote feesten controleren is niet van gisteren natuurlijk. Niks meenemen maar van te voren slikken.
 
Voorgeschreven medicijnen zijn geen drugs. Ben niet antidrugs maar dat ze op grote feesten controleren is niet van gisteren natuurlijk. Niks meenemen maar van te voren slikken.

Niet van gisteren maar sinds het CDA aan de macht is ;). Door dat vantevoren nemen gebeuren er juist ongelukken. Beter doen ze zoals vroegah, 2 stuks p/p en mogelijkheid tot testen op een feest.
 
Voorgeschreven medicijnen zijn geen drugs. Ben niet antidrugs maar dat ze op grote feesten controleren is niet van gisteren natuurlijk. Niks meenemen maar van te voren slikken.

Nou als ik mijn voorraad voor een heel feest van te voren moet gaan slikken dan denk ik niet dat het een erg geslaagd feest gaat worden voor mij:P
 
Niet van gisteren maar sinds het CDA aan de macht is ;). Door dat vantevoren nemen gebeuren er juist ongelukken. Beter doen ze zoals vroegah, 2 stuks p/p en mogelijkheid tot testen op een feest.

Mwoaah, in de Energiehal werd je in 1993 ook al volledig doorgelicht maar kon je in de zaal daarna gewoon aan alles komen.

Toen kon er overigens wel gewoon getest worden, die tests zouden ze nu ook gewoon moeten toelaten. Zeker nu er zoveel rotzooi op de markt is.
 
WTF, rondjes :D:D:D

als ik goed aan het doorgaan ben op een of andere illegale substantie, zou ik toch de camera's mijden xD

btw, wat staat er op zijn buik getattoeerd? Moer? :roflol:


Hehe filmpje kan al wel euh een jaar of 12 oud zijn maar blijft een klassieker! Heb ook geen idee wat dat moer moet betekenen
 
echt gewoon een geniaal filmpje :P
Blijft lache :D

OT: als je het goed aanpakt krijg je toch wel genoeg meej naar binnen.. heb dr iig nog geen problemen van ondervonden..
 
Haha dat meisje met de veel te grote airmaxen in de Aussie heb ik ookal eens kennis meegemaakt op Dominator. Super opvallend random mensen zoals ik die rustig aan't chillen waren op de grond (het was die dag 30°c) aan het ondervragen, want ze vond het een beetje onlogisch dat wij aan de kant op de grond zaten terwijl iedereen uit hun dak ging.
Waarop dan de vraag kwam "Hey heb je wat gebruikt?" ???
zucht ..

Hahaha wat een kankerbaan heb je dan, in en in triest.

En maar denken dat ze "de maatschappij verbeterd" door in haar te grote nike air max proberen jongeren te betrappen op drugs gebruik. Enige wat ze doet is de staatskas vullen en een hoop haat tegen de politie opwekken. En daar plukt ze zelf de zure vruchten van want de volgende keer als ze een boete uitschrijft wordt ze uitgemaakt voor kankerhoer en weet ik wat nog meer. Logisch.
 
Mwoaah, in de Energiehal werd je in 1993 ook al volledig doorgelicht maar kon je in de zaal daarna gewoon aan alles komen.

Toen kon er overigens wel gewoon getest worden, die tests zouden ze nu ook gewoon moeten toelaten. Zeker nu er zoveel rotzooi op de markt is.
Komt allemaal door dat kanker CDA. Die k*t christenen vernken alles.
 
Voorgeschreven medicijnen zijn geen drugs. Ben niet antidrugs maar dat ze op grote feesten controleren is niet van gisteren natuurlijk. Niks meenemen maar van te voren slikken.

Kamikaze-gebruik noemen ze dat. Lekker dan... Los je echt veel mee op.
 
als eens gezien ja. wat heeft die loser nou weer op? :roflol: te kansloos.
 
Back
Naar boven